Heikolla hapella on taas retard-antipersu. Juttua toistoina palstalle, asiasta josta ei ymmärrä !

Aika surullista katsella, kun täydellisessä mentaalisessa kaaoksessa kamppaileva retard-antipersu oksentelee palstalle, valheita ja ymmärtämättömiä juttujaan, luonnollisesti asioista joista hänellä on vain "puolueettoman ostomedian vahvistamaa tarinaa", ja sitä tuo mielenterveytensä menettänyt raukka pitää ainoana oikeana totuutena.

15

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oli sen verran osuva tarina palstan retardista, että pistetään retardin tyylillä kerta viellä . . .

• Anonyymi

Mielenterveysongelmille on oma palstansa. Mene sinne oireilemaan. Löydät ehkä vertaistukea.

• Anonyymi

No - toimiko se sinulla? Eipä tunnu toimineen!

• Anonyymi

haluaisin keskustella antiperxena mielenterveysongelmistani
      siksi aloitin tämän ketjun uudella nimellä
      että sana antipersux ei harmittaisi

minulle riitti aluksi diapam mutta nykyisin vedän mielenterveyslääkettä
      kaksin käsin ja olen täysin addiktoitunut tänne yhdelle palstalle
      jossa raivoan aamusta iltaan enkä yöllä saa unta joten silloinkiin

elämäni on yhtä palstaa eikä minulla ole muuta
      kova tarve pysyä esillä on

• Anonyymi

Ethän sinä ketjua aloittanut :) mutta keskustellaan vaan mielenterveys ongelmistasi, joita on selvästikin kertynyt vuosien varrella palstalla häiriköidessäsi runsaasti.

• Anonyymi

huom huom
      uutinen EI LIITY PALSTAAN
      on erään ANTIPERSUX ja KYSYJÄ -nimimerkkejä vuosia käyttäneen häirikön postausta
      SAIRAS STALKKAAJA JOKA KÄYTTÄÄ MYÖS REKISTERÖITYJÄ ruuttamopo_persu majava.persu JOILLA PÄÄSEE ITSEÄÄN PEUKUTTAMAAN

• Anonyymi

Osaisitko selittää, mistä uutisesta sinä halootat ?
        Tarkoitatko että aloittaja on tuo stalkkaaja?

Ei muuten taatusti ole :)

• Anonyymi

turha minua on täällä haukkua
      kun olen vaivainen enkä voi addiktiolleni mitään

tarkennan sen verran sanomaani että elämäni on yhtä palstaa eikä minulla ole muuta
      kova tarve pysyä esillä on

niin tarkoitus oli sanoa että elämäni on yhtä paskaa eikä minulla on muuta kuin
      kova tarve pysyä vesillä mutta en pysty, viiinaa ja kaljaa menee runsaanlaisesti päälle ja siloin juuri kirjoitan antipersuxena tänne eniten melkein koko ajan kännissä

• Anonyymi

Kyllä retard-kysyjä-antipersun ylistyslaulu pitää kärjessä pitää.

• Anonyymi

Tuntuu olevan retard-kysyjä-antipersun käynnissä pitävä voima, tyhmyyden lisäksi amfetamiini.

• Anonyymi

Olisi mielenkiitoista tietää, mihin tuo antipersu näillä palstavalheillaan oikein pyrkii. Eihän todellakaan ole mitään neron touhua nykypäivänä selvittää, mitä ja miksi, missä joku on kertonut ja sanonut. Miksi ihmeessä tuo antipersu syytää valheitaan palstalle - uskooko hän itse kirjoituksiaan ? Ainakin niihin uskosti kirjoittelee kannustus kommenttejaan.

• Anonyymi

Aamiosista nostoista ja aloituksista päätellen, retard-kysyjä-antipersu on vetänyt taas aamun aloituksen amfetamiinipölyssä. Uskomatonta sekeidaa . .

• Anonyymi

huom huom
      uutinen EI LIITY PALSTAAN
      on erään ANTIPERSUX ja KYSYJÄ -nimimerkkejä vuosia käyttäneen häirikön postausta
      SAIRAS STALKKAAJA JOKA KÄYTTÄÄ MYÖS REKISTERÖITYJÄ ruuttamopo_persu majava.persu JOILLA PÄÄSEE ITSEÄÄN PEUKUTTAMAAN

• Anonyymi

Mistä "uutisesta" mahtaa olla kyse ?

• Anonyymi

Eipä ole hurratavaa tässäkään palstassa. Ihmettelen ettei ylläpito puutu tähän häirikön, jota antipersuksi kutsutaan. Tuo henkilöhän on pelkkä valehtelija . .

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      198
      17675
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      52
      10137
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      199
      6330
    4. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      1
      4342
    5. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      48
      3269
    6. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      56
      2983
    7. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      27
      2967
    8. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      69
      2775
    9. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      2720
    10. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      56
      2212
    Aihe