Heikolla hapella on taas retard-antipersu. Juttua toistoina palstalle, asiasta josta ei ymmärrä !

Aika surullista katsella, kun täydellisessä mentaalisessa kaaoksessa kamppaileva retard-antipersu oksentelee palstalle, valheita ja ymmärtämättömiä juttujaan, luonnollisesti asioista joista hänellä on vain "puolueettoman ostomedian vahvistamaa tarinaa", ja sitä tuo mielenterveytensä menettänyt raukka pitää ainoana oikeana totuutena.

15

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oli sen verran osuva tarina palstan retardista, että pistetään retardin tyylillä kerta viellä . . .

• Anonyymi

Mielenterveysongelmille on oma palstansa. Mene sinne oireilemaan. Löydät ehkä vertaistukea.

• Anonyymi

No - toimiko se sinulla? Eipä tunnu toimineen!

• Anonyymi

haluaisin keskustella antiperxena mielenterveysongelmistani
      siksi aloitin tämän ketjun uudella nimellä
      että sana antipersux ei harmittaisi

minulle riitti aluksi diapam mutta nykyisin vedän mielenterveyslääkettä
      kaksin käsin ja olen täysin addiktoitunut tänne yhdelle palstalle
      jossa raivoan aamusta iltaan enkä yöllä saa unta joten silloinkiin

elämäni on yhtä palstaa eikä minulla ole muuta
      kova tarve pysyä esillä on

• Anonyymi

Ethän sinä ketjua aloittanut :) mutta keskustellaan vaan mielenterveys ongelmistasi, joita on selvästikin kertynyt vuosien varrella palstalla häiriköidessäsi runsaasti.

• Anonyymi

huom huom
      uutinen EI LIITY PALSTAAN
      on erään ANTIPERSUX ja KYSYJÄ -nimimerkkejä vuosia käyttäneen häirikön postausta
      SAIRAS STALKKAAJA JOKA KÄYTTÄÄ MYÖS REKISTERÖITYJÄ ruuttamopo_persu majava.persu JOILLA PÄÄSEE ITSEÄÄN PEUKUTTAMAAN

• Anonyymi

Osaisitko selittää, mistä uutisesta sinä halootat ?
        Tarkoitatko että aloittaja on tuo stalkkaaja?

Ei muuten taatusti ole :)

• Anonyymi

turha minua on täällä haukkua
      kun olen vaivainen enkä voi addiktiolleni mitään

tarkennan sen verran sanomaani että elämäni on yhtä palstaa eikä minulla ole muuta
      kova tarve pysyä esillä on

niin tarkoitus oli sanoa että elämäni on yhtä paskaa eikä minulla on muuta kuin
      kova tarve pysyä vesillä mutta en pysty, viiinaa ja kaljaa menee runsaanlaisesti päälle ja siloin juuri kirjoitan antipersuxena tänne eniten melkein koko ajan kännissä

• Anonyymi

Kyllä retard-kysyjä-antipersun ylistyslaulu pitää kärjessä pitää.

• Anonyymi

Tuntuu olevan retard-kysyjä-antipersun käynnissä pitävä voima, tyhmyyden lisäksi amfetamiini.

• Anonyymi

Olisi mielenkiitoista tietää, mihin tuo antipersu näillä palstavalheillaan oikein pyrkii. Eihän todellakaan ole mitään neron touhua nykypäivänä selvittää, mitä ja miksi, missä joku on kertonut ja sanonut. Miksi ihmeessä tuo antipersu syytää valheitaan palstalle - uskooko hän itse kirjoituksiaan ? Ainakin niihin uskosti kirjoittelee kannustus kommenttejaan.

• Anonyymi

Aamiosista nostoista ja aloituksista päätellen, retard-kysyjä-antipersu on vetänyt taas aamun aloituksen amfetamiinipölyssä. Uskomatonta sekeidaa . .

• Anonyymi

huom huom
      uutinen EI LIITY PALSTAAN
      on erään ANTIPERSUX ja KYSYJÄ -nimimerkkejä vuosia käyttäneen häirikön postausta
      SAIRAS STALKKAAJA JOKA KÄYTTÄÄ MYÖS REKISTERÖITYJÄ ruuttamopo_persu majava.persu JOILLA PÄÄSEE ITSEÄÄN PEUKUTTAMAAN

• Anonyymi

Mistä "uutisesta" mahtaa olla kyse ?

• Anonyymi

Eipä ole hurratavaa tässäkään palstassa. Ihmettelen ettei ylläpito puutu tähän häirikön, jota antipersuksi kutsutaan. Tuo henkilöhän on pelkkä valehtelija . .

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      465
      2959
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2716
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      276
      1734
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1304
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      441
      1245
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1098
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      1081
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      999
    9. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      998
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      995
    Aihe