Heikolla hapella on taas retard-antipersu. Juttua toistoina palstalle, asiasta josta ei ymmärrä !

Aika surullista katsella, kun täydellisessä mentaalisessa kaaoksessa kamppaileva retard-antipersu oksentelee palstalle, valheita ja ymmärtämättömiä juttujaan, luonnollisesti asioista joista hänellä on vain "puolueettoman ostomedian vahvistamaa tarinaa", ja sitä tuo mielenterveytensä menettänyt raukka pitää ainoana oikeana totuutena.

15

58

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oli sen verran osuva tarina palstan retardista, että pistetään retardin tyylillä kerta viellä . . .

• Anonyymi

Mielenterveysongelmille on oma palstansa. Mene sinne oireilemaan. Löydät ehkä vertaistukea.

• Anonyymi

No - toimiko se sinulla? Eipä tunnu toimineen!

• Anonyymi

haluaisin keskustella antiperxena mielenterveysongelmistani
      siksi aloitin tämän ketjun uudella nimellä
      että sana antipersux ei harmittaisi

minulle riitti aluksi diapam mutta nykyisin vedän mielenterveyslääkettä
      kaksin käsin ja olen täysin addiktoitunut tänne yhdelle palstalle
      jossa raivoan aamusta iltaan enkä yöllä saa unta joten silloinkiin

elämäni on yhtä palstaa eikä minulla ole muuta
      kova tarve pysyä esillä on

• Anonyymi

Ethän sinä ketjua aloittanut :) mutta keskustellaan vaan mielenterveys ongelmistasi, joita on selvästikin kertynyt vuosien varrella palstalla häiriköidessäsi runsaasti.

• Anonyymi

huom huom
      uutinen EI LIITY PALSTAAN
      on erään ANTIPERSUX ja KYSYJÄ -nimimerkkejä vuosia käyttäneen häirikön postausta
      SAIRAS STALKKAAJA JOKA KÄYTTÄÄ MYÖS REKISTERÖITYJÄ ruuttamopo_persu majava.persu JOILLA PÄÄSEE ITSEÄÄN PEUKUTTAMAAN

• Anonyymi

Osaisitko selittää, mistä uutisesta sinä halootat ?
        Tarkoitatko että aloittaja on tuo stalkkaaja?

Ei muuten taatusti ole :)

• Anonyymi

turha minua on täällä haukkua
      kun olen vaivainen enkä voi addiktiolleni mitään

tarkennan sen verran sanomaani että elämäni on yhtä palstaa eikä minulla ole muuta
      kova tarve pysyä esillä on

niin tarkoitus oli sanoa että elämäni on yhtä paskaa eikä minulla on muuta kuin
      kova tarve pysyä vesillä mutta en pysty, viiinaa ja kaljaa menee runsaanlaisesti päälle ja siloin juuri kirjoitan antipersuxena tänne eniten melkein koko ajan kännissä

• Anonyymi

Kyllä retard-kysyjä-antipersun ylistyslaulu pitää kärjessä pitää.

• Anonyymi

Tuntuu olevan retard-kysyjä-antipersun käynnissä pitävä voima, tyhmyyden lisäksi amfetamiini.

• Anonyymi

Olisi mielenkiitoista tietää, mihin tuo antipersu näillä palstavalheillaan oikein pyrkii. Eihän todellakaan ole mitään neron touhua nykypäivänä selvittää, mitä ja miksi, missä joku on kertonut ja sanonut. Miksi ihmeessä tuo antipersu syytää valheitaan palstalle - uskooko hän itse kirjoituksiaan ? Ainakin niihin uskosti kirjoittelee kannustus kommenttejaan.

• Anonyymi

Aamiosista nostoista ja aloituksista päätellen, retard-kysyjä-antipersu on vetänyt taas aamun aloituksen amfetamiinipölyssä. Uskomatonta sekeidaa . .

• Anonyymi

huom huom
      uutinen EI LIITY PALSTAAN
      on erään ANTIPERSUX ja KYSYJÄ -nimimerkkejä vuosia käyttäneen häirikön postausta
      SAIRAS STALKKAAJA JOKA KÄYTTÄÄ MYÖS REKISTERÖITYJÄ ruuttamopo_persu majava.persu JOILLA PÄÄSEE ITSEÄÄN PEUKUTTAMAAN

• Anonyymi

Mistä "uutisesta" mahtaa olla kyse ?

• Anonyymi

Eipä ole hurratavaa tässäkään palstassa. Ihmettelen ettei ylläpito puutu tähän häirikön, jota antipersuksi kutsutaan. Tuo henkilöhän on pelkkä valehtelija . .

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      218
      1891
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1748
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      54
      1186
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      78
      986
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      978
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      930
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      835
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      85
      806
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      782
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      764
    Aihe