Aika surullista katsella, kun täydellisessä mentaalisessa kaaoksessa kamppaileva retard-antipersu oksentelee palstalle, valheita ja ymmärtämättömiä juttujaan, luonnollisesti asioista joista hänellä on vain "puolueettoman ostomedian vahvistamaa tarinaa", ja sitä tuo mielenterveytensä menettänyt raukka pitää ainoana oikeana totuutena.
Heikolla hapella on taas retard-antipersu. Juttua toistoina palstalle, asiasta josta ei ymmärrä !
15
59
Vastaukset
Oli sen verran osuva tarina palstan retardista, että pistetään retardin tyylillä kerta viellä . . .
- Anonyymi
Mielenterveysongelmille on oma palstansa. Mene sinne oireilemaan. Löydät ehkä vertaistukea.
- Anonyymi
No - toimiko se sinulla? Eipä tunnu toimineen!
- Anonyymi
haluaisin keskustella antiperxena mielenterveysongelmistani
siksi aloitin tämän ketjun uudella nimellä
että sana antipersux ei harmittaisi
minulle riitti aluksi diapam mutta nykyisin vedän mielenterveyslääkettä
kaksin käsin ja olen täysin addiktoitunut tänne yhdelle palstalle
jossa raivoan aamusta iltaan enkä yöllä saa unta joten silloinkiin
elämäni on yhtä palstaa eikä minulla ole muuta
kova tarve pysyä esillä on- Anonyymi
Ethän sinä ketjua aloittanut :) mutta keskustellaan vaan mielenterveys ongelmistasi, joita on selvästikin kertynyt vuosien varrella palstalla häiriköidessäsi runsaasti.
- Anonyymi
huom huom
uutinen EI LIITY PALSTAAN
on erään ANTIPERSUX ja KYSYJÄ -nimimerkkejä vuosia käyttäneen häirikön postausta
SAIRAS STALKKAAJA JOKA KÄYTTÄÄ MYÖS REKISTERÖITYJÄ ruuttamopo_persu majava.persu JOILLA PÄÄSEE ITSEÄÄN PEUKUTTAMAAN- Anonyymi
Osaisitko selittää, mistä uutisesta sinä halootat ?
Tarkoitatko että aloittaja on tuo stalkkaaja?
Ei muuten taatusti ole :)
- Anonyymi
turha minua on täällä haukkua
kun olen vaivainen enkä voi addiktiolleni mitään
tarkennan sen verran sanomaani että elämäni on yhtä palstaa eikä minulla ole muuta
kova tarve pysyä esillä on
niin tarkoitus oli sanoa että elämäni on yhtä paskaa eikä minulla on muuta kuin
kova tarve pysyä vesillä mutta en pysty, viiinaa ja kaljaa menee runsaanlaisesti päälle ja siloin juuri kirjoitan antipersuxena tänne eniten melkein koko ajan kännissä - Anonyymi
Kyllä retard-kysyjä-antipersun ylistyslaulu pitää kärjessä pitää.
- Anonyymi
Tuntuu olevan retard-kysyjä-antipersun käynnissä pitävä voima, tyhmyyden lisäksi amfetamiini.
- Anonyymi
Olisi mielenkiitoista tietää, mihin tuo antipersu näillä palstavalheillaan oikein pyrkii. Eihän todellakaan ole mitään neron touhua nykypäivänä selvittää, mitä ja miksi, missä joku on kertonut ja sanonut. Miksi ihmeessä tuo antipersu syytää valheitaan palstalle - uskooko hän itse kirjoituksiaan ? Ainakin niihin uskosti kirjoittelee kannustus kommenttejaan.
- Anonyymi
Aamiosista nostoista ja aloituksista päätellen, retard-kysyjä-antipersu on vetänyt taas aamun aloituksen amfetamiinipölyssä. Uskomatonta sekeidaa . .
- Anonyymi
huom huom
uutinen EI LIITY PALSTAAN
on erään ANTIPERSUX ja KYSYJÄ -nimimerkkejä vuosia käyttäneen häirikön postausta
SAIRAS STALKKAAJA JOKA KÄYTTÄÄ MYÖS REKISTERÖITYJÄ ruuttamopo_persu majava.persu JOILLA PÄÄSEE ITSEÄÄN PEUKUTTAMAAN- Anonyymi
Mistä "uutisesta" mahtaa olla kyse ?
- Anonyymi
Eipä ole hurratavaa tässäkään palstassa. Ihmettelen ettei ylläpito puutu tähän häirikön, jota antipersuksi kutsutaan. Tuo henkilöhän on pelkkä valehtelija . .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä913070Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991747Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461607- 881431
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4051427Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4031333Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21179Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat391093Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun339930Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden270918