Aika surullista katsella, kun täydellisessä mentaalisessa kaaoksessa kamppaileva retard-antipersu oksentelee palstalle, valheita ja ymmärtämättömiä juttujaan, luonnollisesti asioista joista hänellä on vain "puolueettoman ostomedian vahvistamaa tarinaa", ja sitä tuo mielenterveytensä menettänyt raukka pitää ainoana oikeana totuutena.
Heikolla hapella on taas retard-antipersu. Juttua toistoina palstalle, asiasta josta ei ymmärrä !
15
58
Vastaukset
Oli sen verran osuva tarina palstan retardista, että pistetään retardin tyylillä kerta viellä . . .
- Anonyymi
Mielenterveysongelmille on oma palstansa. Mene sinne oireilemaan. Löydät ehkä vertaistukea.
- Anonyymi
No - toimiko se sinulla? Eipä tunnu toimineen!
- Anonyymi
haluaisin keskustella antiperxena mielenterveysongelmistani
siksi aloitin tämän ketjun uudella nimellä
että sana antipersux ei harmittaisi
minulle riitti aluksi diapam mutta nykyisin vedän mielenterveyslääkettä
kaksin käsin ja olen täysin addiktoitunut tänne yhdelle palstalle
jossa raivoan aamusta iltaan enkä yöllä saa unta joten silloinkiin
elämäni on yhtä palstaa eikä minulla ole muuta
kova tarve pysyä esillä on- Anonyymi
Ethän sinä ketjua aloittanut :) mutta keskustellaan vaan mielenterveys ongelmistasi, joita on selvästikin kertynyt vuosien varrella palstalla häiriköidessäsi runsaasti.
- Anonyymi
huom huom
uutinen EI LIITY PALSTAAN
on erään ANTIPERSUX ja KYSYJÄ -nimimerkkejä vuosia käyttäneen häirikön postausta
SAIRAS STALKKAAJA JOKA KÄYTTÄÄ MYÖS REKISTERÖITYJÄ ruuttamopo_persu majava.persu JOILLA PÄÄSEE ITSEÄÄN PEUKUTTAMAAN- Anonyymi
Osaisitko selittää, mistä uutisesta sinä halootat ?
Tarkoitatko että aloittaja on tuo stalkkaaja?
Ei muuten taatusti ole :)
- Anonyymi
turha minua on täällä haukkua
kun olen vaivainen enkä voi addiktiolleni mitään
tarkennan sen verran sanomaani että elämäni on yhtä palstaa eikä minulla ole muuta
kova tarve pysyä esillä on
niin tarkoitus oli sanoa että elämäni on yhtä paskaa eikä minulla on muuta kuin
kova tarve pysyä vesillä mutta en pysty, viiinaa ja kaljaa menee runsaanlaisesti päälle ja siloin juuri kirjoitan antipersuxena tänne eniten melkein koko ajan kännissä - Anonyymi
Kyllä retard-kysyjä-antipersun ylistyslaulu pitää kärjessä pitää.
- Anonyymi
Tuntuu olevan retard-kysyjä-antipersun käynnissä pitävä voima, tyhmyyden lisäksi amfetamiini.
- Anonyymi
Olisi mielenkiitoista tietää, mihin tuo antipersu näillä palstavalheillaan oikein pyrkii. Eihän todellakaan ole mitään neron touhua nykypäivänä selvittää, mitä ja miksi, missä joku on kertonut ja sanonut. Miksi ihmeessä tuo antipersu syytää valheitaan palstalle - uskooko hän itse kirjoituksiaan ? Ainakin niihin uskosti kirjoittelee kannustus kommenttejaan.
- Anonyymi
Aamiosista nostoista ja aloituksista päätellen, retard-kysyjä-antipersu on vetänyt taas aamun aloituksen amfetamiinipölyssä. Uskomatonta sekeidaa . .
- Anonyymi
huom huom
uutinen EI LIITY PALSTAAN
on erään ANTIPERSUX ja KYSYJÄ -nimimerkkejä vuosia käyttäneen häirikön postausta
SAIRAS STALKKAAJA JOKA KÄYTTÄÄ MYÖS REKISTERÖITYJÄ ruuttamopo_persu majava.persu JOILLA PÄÄSEE ITSEÄÄN PEUKUTTAMAAN- Anonyymi
Mistä "uutisesta" mahtaa olla kyse ?
- Anonyymi
Eipä ole hurratavaa tässäkään palstassa. Ihmettelen ettei ylläpito puutu tähän häirikön, jota antipersuksi kutsutaan. Tuo henkilöhän on pelkkä valehtelija . .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181891Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541186Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki78986Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17978TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15930- 46835
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään85806- 70782
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42764