Kyllä oli mukava katsella viikonloppuna kun ulkomaalainen tarjoilija pyllisteli lyhyessä hameessa että ihan kaikki näkyi hameen alta. Ja muutenkin näytti olevan runko naisella kohdallaan.
Waiting bar Kestilä tarjoilija
9
4705
Vastaukset
- Anonyymi
Myyjä on todella kaunis nainen. Viime kesänäkin oli lyhyitä hameita kyseisellä naisella päällä.
- Anonyymi
ja10 kalijan jälkeen suorastaan syötävän hyvän näköinen
- Anonyymi
Joskus ollut kuskina kavereille kun ovat halunneet käydä kestilän baarissa niin minun mielestä on ihan kaunis se Naistarjoilija.
- Anonyymi
Kertokaa järjestetäänkö sinne ihan oikein excursio matkoja ?
Jos järjestetään niin mistä saa infoa, meitä olis täällä jonkinlainen joukko lähdössä.
- Anonyymi
Kerran sain kyseiseltä naiselta ihan palveluita rahaa vastaan. Hän mm. Tarjoili ruokaa ja juomaa pöytään.
- Anonyymi
vai on Kestilässä lyhyitä hameita?
siinäpä sitä on puheenaihetta pitkäksi aikaa teboilin juorukerhossa.
voi v...u näitä tuppukyliä!!!- Anonyymi
eläelä, viimeinen ajatus käsi housussaa..zzz
- Anonyymi
Siis antaako myyjä rahasta?
- Anonyymi
Keskustelu:
- Antaisitko naida miljoonalla?
- Miljoonalla? Varmana, juu!
- Entäs kympillä?
- Miksi sinä minua oikein luulet?!
- Sen tiedän jo. Kyse on vain taksasta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492288- 262043
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271495Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161424- 1211371
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107904Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873