Nähtiin taas

Hymyiltiin toisillemme, olin taas myyty, vaikka olin luullut että olen päässyt susta yli, olin väärässä, kuvittelin että sinunkin puolelta siinä oli tunnetta. Pöytäseurueestasi katsottiin "himoitsevasti" en vastannut siihen, huomasin kyllä. Sille nuorelle miehelle hymyilin ja hän punastuikin, sähän opetit mulle flirttailua. Tulitko mustasukkaiseksi ja siksikö kuolasit sitä nuorta hoikkaa blondia? Minä ainakin tulin, ja tajusin etten minä kelpaa sulle ja et välitä musta. Olit komea iloisena ja uusissa vaatteissa. Vai tykkäätkö sinäkin? Tuletko huomennakin samaan aikaan?
Ilmoita

Nyt oli sekavaa tekstiä. Mutta hänet näin ja oli autossaan.
8 VASTAUSTA:
Juu sekavaa niinkuin aina, ja jossain muualla kuin autossa.
Kaikki kait me joskus ollaan autoissamme.
Taisin just lähteä.
😍 minä myös
Hän lähti juuri silloin, kun näin, kyllä.
Okei👍. ..oliko muuta😀..?
Kaikkea hyvää joka tapauksessa sulle vaikken usko ett tää mulle olis.
Anonyymi kirjoitti:
Okei👍. ..oliko muuta😀..?
Kaikkea hyvää joka tapauksessa sulle vaikken usko ett tää mulle olis.
Mitä muuta?
Niinpä.
+Lisää kommentti
Olipahan sekavaa. Ei kai sitä heksutissa kaikkiin ihastuta jotka vähän kattoo tai hymyilee, tai tulee vastaan?! Vai ihastutaanko? Mä en ainakaan.
4 VASTAUSTA:
Toivottavasti oikea ymmärtää. On hymyilyä ja juttelua myös vuosien takaakin.
Aijaa... Ja onko muuta? Eikös sitä yleensä hymyillä ja jutella toisille ihmisille, tutuille ja muillekin...
Vai hymyillään vain niille joihin on "ihastunut"?
Niin mähän ymmärsin väärin sut, jo silloin vuosia sitten ja ihan turhaan miettinyt sua kaikki nää vuodet. Sä ilmeisesti vain nautit aluksi siitä huomiosta mitä annoin sulle.
Eli?
+Lisää kommentti
Nähtiin sun työpaikalla ja olit iltavuorossa? Kyllä mä sua olen ajatellut, mutta pelkään et olet vaan ystävällinen työsi johdosta. Olis kiva tavata sun työaikas ulkopuolella, sulla olis avain mun sydämeen, mut se vaatis, että viestittäisit vaikka facen kautta kiinnostuksestasi. 😎
2 VASTAUSTA:
Alku täsmää, toivoisin että muukin, mutta face ei sovi enää
Anonyymi kirjoitti:
Alku täsmää, toivoisin että muukin, mutta face ei sovi enää
Ei sovi enää, miksi ei sovi? Se on ainoa paikka, josta minut tavoitat. Ellet odota uutta kohtaamista.
+Lisää kommentti
Ei nähty tänään, nähdäänkö edes hu tai la? Tuskin, ethän musta kiinnostunut oo.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Nähtiin taas

Hymyiltiin toisillemme, olin taas myyty, vaikka olin luullut että olen päässyt susta yli, olin väärässä, kuvittelin että sinunkin puolelta siinä oli tunnetta. Pöytäseurueestasi katsottiin "himoitsevasti" en vastannut siihen, huomasin kyllä. Sille nuorelle miehelle hymyilin ja hän punastuikin, sähän opetit mulle flirttailua. Tulitko mustasukkaiseksi ja siksikö kuolasit sitä nuorta hoikkaa blondia? Minä ainakin tulin, ja tajusin etten minä kelpaa sulle ja et välitä musta. Olit komea iloisena ja uusissa vaatteissa. Vai tykkäätkö sinäkin? Tuletko huomennakin samaan aikaan?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta