Olen säälittävä kun

Anonyymi

Roikun edelleen ajatuksessa ”sinä ja minä”. Sä olet löytänyt oman rakkaan. Ja mä edelleen, joinakin iltoina, lueskelen näitä viestejä täällä, toivoen että en olisi ainoa joka kaipaa. En mä sulle mun tunteista tosin voi sanoa. En ikinä. Olen kai liian narttu myöntämään. Pelkurikin, ehkä. Tai sitten vain tiedostan ettei meistä ikinä tule mitään. Ja sut tuntien, jos sulla olisi samoja tunteita mua kohtaan, niin olisithan sä mulle kertonut että rakastaisit mua vieläkin.

Joten mun on turha spekuloida tai sanoa mitään muuta kuin lueskella vaan. Ja joskus kirjoittaa vain tätä samaa turhaa tarinaa. Satutit mua silloin niin paljon, etten halua enää tuntea kipua. Ehkä näin on parempi.

Ajatuksen tasolla?

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuule, se mies ei sua halua, koska et pidä siihen mitään yhteyttä. Rakkaus vaatii rohkeutta molemmin puolin, muuten se ei toimi.

      • Anonyymi

        Miehen tehtävä ottaa yhteyttä aina


      • Anonyymi

        Ei ole, myös nainen voi ottaa yhteyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen tehtävä ottaa yhteyttä aina

        Jos nainen ei vastaa mitään miehen viesteihin, niin mies olettaa ettei naista kiinnosta ja jatkaa eteenpäin.


    • Anonyymi

      Miksi annoit pakit. Ei kukaan jaksa sitä anelemista ja veivaamista.

      • Anonyymi

        Erittäin hyvä vastaus tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin hyvä vastaus tämä.

        Rakkaudella. Se on parempi, saat olla isä jollekin. Kanssani se ei olisi ollut mahdollista.


    • Anonyymi

      En ole löytänyt uutta, enkä ole etsinytkään.

    • Anonyymi

      Mitä jos katkaiset kaikki yhteydet häneen? Toisella naisella ei ole väliä, eikä sillä haluaako mies vielä joku päivä sinut. Tiedät ettei tiikeri pääse raidoistaan ja mies jatkaa satuttamistasi. Olisi muuten kanssasi. Nyt on kesä joten ala katsella uusia miehiä. Joku löytyy kun annat mahdollisuuden ja välttelet sitä miestä ja ajatuksia hänestä.

      • Anonyymi

        Kiitoksia vastauksesta. Olet oikeassa. Minun pitää jatkaa elämääni eteenpäin. Unohtaa menneet tunteeni. Pitää etsiä taas uusi mies. Eiköhän se sillä lähde. ☺️👍


    • Anonyymi

      Että tillä tavalla.....huah

    • Anonyymi

      Itse rakastan edelleen erästä naista ja tulen luultavasti aina rakastamaan koska kaikki nämäkään vuodet eivät ole sitä vielä muuttaneet, niin miksi enää muuttuisi ja hän ei sitä tiedä.

      Et siis koskaan voi varmuudella tietää mitä toinen todella voi tuntea vaikka ei sitä sanoin tai elein sitä sinulle osoittaisikaan.

      Ihmisillä saattaa olla siis mitä ihmeellisempiä syitä olla kertomatta tunteitaan, saattaa olla kyse itsensä tai toisen suojelemisesta, häpeästä rohkeuden puutteeseen asti jne.

      • Anonyymi

        Se on hienoo ja upeaa, että kerroit niistä tunteistasi mulle pikkupäissäsi silloin toissa joulun aattona. En unohda, kätesi on edelleen kädessäni Jlle Elta nuku hyvin;)


      • Anonyymi

        Onko se nainen joskus tiennyt tunteistasi? Haluaisitko, että hän tietäisi niistä nyt? Miksi haluaisit / miksi et? Mitä luulet, onkohan hänellä tunteita sinua kohtaan? Onko joskus ollut?

        Itse en tiedä mitä hän ajattelee minusta, mutta haluaisin tietää. Ehkä hän ei ajattele paljon mitään. Se taitaa olla todennäköisintä. Helpottaisi, kun saisi joskus nämä asiat jotenkin selviksi. Muuta en osaa edes toivoa. Sivusta tämä.


      • Hmm toi on kyl totta itsekkin joutunut painiin noitten samojen kysymysten kassa en ole enään saanut tilaisuuta heitää noita kysymyksiä ilmaan ja on tullut jo tilanne että on aika luovuttaa ja päästää irti jostain ne vain välillä vain pulpahtaa aina esiin ja silloin taas joudun painimaan niitä vastaan

        Ehkä olen luovuttanut jo senkin takia kun hän vältelee minua vain häpeääkö hän sitä mitä tunnusti kaverilleni ja hän tietää että minä tiedän ja olikohän edes tosisaan siinä mitä hän kertoi sitä en tiedä ja tuskin enään koskaan saankaan tietää sitä tosiasiaa olen tunnustanut jo itselleni minun juna meni jo jäin roikkuun vanhalle ratapihalle


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1796
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1583
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      49
      1539
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1468
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      10
      1260
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1132
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1113
    Aihe