omanianmeren isku öljytankkereihin..

Anonyymi

on ainakin konflkti...!! ja madollinen sota...?
ainakin kauppa sota... ja kaikkihan liittyy öljyyn..

9

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näin varmaan on. Amerikkalaiset pysytät lennokeilla tappamaan vaikka yhden ukon toiselta puolelta maailmaa ja nyt ei tiedetä kuka ja missä? Jos Omanianmerellä seilailee 1000 laivaa , luulisi siellä olevan sateliittiseuranta , vaikka avaruudesta

    • Anonyymi

      Iran väittää, ettei sen syyllisyyttä voida todistaa. Sehän on samaa retoriikkaa kuin Venäjän johdolla on ollut jo aiemmin. Ilmeisesti venäläiset asensivat ko. miinat, koska Iran kiistää oman osuutensa.

    • Anonyymi

      Jenkit laittoivat itse miinat että voivat alkaa sodan. Tekaistulla syyllä on hyvä alkaa sota.
      Trump tarvitsee sodan päästäkseen jatkokaudelle.
      Sotaa tarvitsee myös sotateollisuus.
      Sotaa tarvitsee myös jenkkien ja venäjän öljyteollisuus.

    • Anonyymi

      "miinat" oli asetettu amatöörimaisen ylös.
      Arvaisin jonkun epämääräisen paikallisen toimijan olleen asialla.

      -sp

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ovatko maailman terroristien tukivaltiot huomioineet että jos sota aloitetaan Irania vastaan jatkuu se välttämättä kohdistuen myöhemmin Iranin yllyttäjiin ja tukijoihin ? Siinä ei uskonto tekosyynä kelpaa... Vihje lähinnä "maailman vallankumouksesta" edelleen unelmoijille . Miesylivoimaansa luottavat ja ideologisen toverinsa taktisella ydinohjusten ensi-iskulla röyhkeilevät : luuletteko että mahdollisesti yllätetty länsi jättäisi mannertenväliset ydinohjuksena siiloihin ?
        Kannattaisi varmaankin tyytyä vain kansainvälisten sopimusten rajoissa saavutettuun elintasoon eikä toimia kansojen villitsijöiden hyödyllisinä IDIOOTTEINA . Lopultakin jokainen saatetaan vastuuseen teoistaan ! Ovathan nykyisin esim. hollantilaisen matkustajalentokoneen alasampujatkin joutumassa tilille teoistaan .

        Nimimerkki : Vanha ope ( jäsenkirjaton )


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovatko maailman terroristien tukivaltiot huomioineet että jos sota aloitetaan Irania vastaan jatkuu se välttämättä kohdistuen myöhemmin Iranin yllyttäjiin ja tukijoihin ? Siinä ei uskonto tekosyynä kelpaa... Vihje lähinnä "maailman vallankumouksesta" edelleen unelmoijille . Miesylivoimaansa luottavat ja ideologisen toverinsa taktisella ydinohjusten ensi-iskulla röyhkeilevät : luuletteko että mahdollisesti yllätetty länsi jättäisi mannertenväliset ydinohjuksena siiloihin ?
        Kannattaisi varmaankin tyytyä vain kansainvälisten sopimusten rajoissa saavutettuun elintasoon eikä toimia kansojen villitsijöiden hyödyllisinä IDIOOTTEINA . Lopultakin jokainen saatetaan vastuuseen teoistaan ! Ovathan nykyisin esim. hollantilaisen matkustajalentokoneen alasampujatkin joutumassa tilille teoistaan .

        Nimimerkki : Vanha ope ( jäsenkirjaton )

        En malta olla hieman täydentämättä edellistä varoitustani .
        Trump on toiminnan mies ja "urheilijaluonne" mutta järkiperusteluita hänkin kuuntelee. Kyse onkin lähinnä siitä löytyykö politrukeilta riittävästi ymmärrystä tilanteiden syy-seuraus-kontrollointi yhteyksien käsittelyyn.
        Tärkeille viesteille löytyy AINA tulkki ja viestin välittäjä ...

        Itsestäänselvyys : kun "etupiirivaltioksi" leimaudutaan menetetään samalla vaikutusvaltaisten kunnioitus. Itsenäinen ja mielekäs toiminta on Suomessa tehty "rikolliseksi" . Milloin järki voittaa tunteiluvalehtelun ?
        Edelleen nimimerkki : Vanha ope


      • Anonyymi

        Iranin videolta ilmenee että ampuivat pitkäsiipisellä BUK ohjuksella. Eli 70luvun tai 80luvun design oli kyseessä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe