on ainakin konflkti...!! ja madollinen sota...?
ainakin kauppa sota... ja kaikkihan liittyy öljyyn..
omanianmeren isku öljytankkereihin..
9
57
Vastaukset
- Anonyymi
Näin varmaan on. Amerikkalaiset pysytät lennokeilla tappamaan vaikka yhden ukon toiselta puolelta maailmaa ja nyt ei tiedetä kuka ja missä? Jos Omanianmerellä seilailee 1000 laivaa , luulisi siellä olevan sateliittiseuranta , vaikka avaruudesta
Asioista mitään tietämätön voi kuvitella tuollaista.
Mutta Iranilainen alus haki jotain öljylaivan kylkeen kiinnitettyä, ehkä omia tutkimuksia varten.
Higgins n.y.timesille:
https://www.nytimes.com/2019/06/14/opinion/iran-tanker-attacks.html
Aiheesta bc:
https://twitter.com/bellingcat/status/1139461776611913728
- Anonyymi
Iran väittää, ettei sen syyllisyyttä voida todistaa. Sehän on samaa retoriikkaa kuin Venäjän johdolla on ollut jo aiemmin. Ilmeisesti venäläiset asensivat ko. miinat, koska Iran kiistää oman osuutensa.
- Anonyymi
Jenkit laittoivat itse miinat että voivat alkaa sodan. Tekaistulla syyllä on hyvä alkaa sota.
Trump tarvitsee sodan päästäkseen jatkokaudelle.
Sotaa tarvitsee myös sotateollisuus.
Sotaa tarvitsee myös jenkkien ja venäjän öljyteollisuus. - Anonyymi
"miinat" oli asetettu amatöörimaisen ylös.
Arvaisin jonkun epämääräisen paikallisen toimijan olleen asialla.
-sp - Anonyymi
Erittäin kehittyneellä teknologialla Iran on ampunut dronen alas.
https://yle.fi/uutiset/3-10841009- Anonyymi
Ovatko maailman terroristien tukivaltiot huomioineet että jos sota aloitetaan Irania vastaan jatkuu se välttämättä kohdistuen myöhemmin Iranin yllyttäjiin ja tukijoihin ? Siinä ei uskonto tekosyynä kelpaa... Vihje lähinnä "maailman vallankumouksesta" edelleen unelmoijille . Miesylivoimaansa luottavat ja ideologisen toverinsa taktisella ydinohjusten ensi-iskulla röyhkeilevät : luuletteko että mahdollisesti yllätetty länsi jättäisi mannertenväliset ydinohjuksena siiloihin ?
Kannattaisi varmaankin tyytyä vain kansainvälisten sopimusten rajoissa saavutettuun elintasoon eikä toimia kansojen villitsijöiden hyödyllisinä IDIOOTTEINA . Lopultakin jokainen saatetaan vastuuseen teoistaan ! Ovathan nykyisin esim. hollantilaisen matkustajalentokoneen alasampujatkin joutumassa tilille teoistaan .
Nimimerkki : Vanha ope ( jäsenkirjaton ) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovatko maailman terroristien tukivaltiot huomioineet että jos sota aloitetaan Irania vastaan jatkuu se välttämättä kohdistuen myöhemmin Iranin yllyttäjiin ja tukijoihin ? Siinä ei uskonto tekosyynä kelpaa... Vihje lähinnä "maailman vallankumouksesta" edelleen unelmoijille . Miesylivoimaansa luottavat ja ideologisen toverinsa taktisella ydinohjusten ensi-iskulla röyhkeilevät : luuletteko että mahdollisesti yllätetty länsi jättäisi mannertenväliset ydinohjuksena siiloihin ?
Kannattaisi varmaankin tyytyä vain kansainvälisten sopimusten rajoissa saavutettuun elintasoon eikä toimia kansojen villitsijöiden hyödyllisinä IDIOOTTEINA . Lopultakin jokainen saatetaan vastuuseen teoistaan ! Ovathan nykyisin esim. hollantilaisen matkustajalentokoneen alasampujatkin joutumassa tilille teoistaan .
Nimimerkki : Vanha ope ( jäsenkirjaton )En malta olla hieman täydentämättä edellistä varoitustani .
Trump on toiminnan mies ja "urheilijaluonne" mutta järkiperusteluita hänkin kuuntelee. Kyse onkin lähinnä siitä löytyykö politrukeilta riittävästi ymmärrystä tilanteiden syy-seuraus-kontrollointi yhteyksien käsittelyyn.
Tärkeille viesteille löytyy AINA tulkki ja viestin välittäjä ...
Itsestäänselvyys : kun "etupiirivaltioksi" leimaudutaan menetetään samalla vaikutusvaltaisten kunnioitus. Itsenäinen ja mielekäs toiminta on Suomessa tehty "rikolliseksi" . Milloin järki voittaa tunteiluvalehtelun ?
Edelleen nimimerkki : Vanha ope - Anonyymi
Iranin videolta ilmenee että ampuivat pitkäsiipisellä BUK ohjuksella. Eli 70luvun tai 80luvun design oli kyseessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437