Mikä on noloin tilanteesi seksissä?

Anonyymi

Otsikko kertookin paljon. Noloja kömmähdyksiä on hauska lukea.

14

72

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei tule mieleen sen kummempaa, kuin että kerran nukahdin kesken panemisen. Sainkin kuulla siitä huomautuksia aika kauan.

Ja tietysti se kun liian kännissä ei ole seisokki aina pysynyt.

• Ei tainut sun nukahtaminen kaverin panemista haitata?

• Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

Ei tainut sun nukahtaminen kaverin panemista haitata?

Piere ikeniis urpo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Piere ikeniis urpo

ootko osannut

• Anonyymi
    • Anonyymi

vaimoni yllätti minut peppu-seksistä veljensä kanssa

• Anonyymi

Hyi saatana

• Anonyymi
    • Anonyymi

Viime syksynä oltiin poikakaverin kanssa häissä jossa yöpymispaikkana oli pieni aittahuone mihin ei tullut sähköä. Itse illan mittaan humalluin niin että oli lopulta pakko mennä nukkumaan pilkkopimeään huoneeseen.
      Yöllä heräsin kiimasta märkänä kun poikakaverini sormeili pilluani ja pyysin sitä panemaan minua takaa. Kontallani orgasmissa anelin poikakaveri nussimaan minua rajusti ja hän puristi pakaralihani kouriinsa ja alkoi vimmatun nussimisen niin että sain hurjan orgasmin kun hän laukesi syvälle pilluuni siinä samalla.
      Hetken olimme siinä asennossa kunnes hän vetäytyi minusta, veti housunsa jalkaan ja avasi aitan oven. Huutelin perään mihinkä sä meet ja siinä näin ulkoa tulleen pienen valon ansiosta hahmon joka ei ihan poikaystävääni vastannut. En siinä humalassa uskonut silmiäni ajatellen vain, että poikaverilleni tuli vain pissahätä tai että hän menee pesulle vaikkakin hänen puhumattomuus koko aikana hieman ihmetytti.
      Odottelin että hän tulisi pian takaisin mutta kun häntä ei tuntiinkaan ollut kuulunut takaisin, suutuin hänen käytökseen, puin päälleni palaten juhlapaikalle pimsa yhä spermaa vuotavana.
      Pian löysin hänet ja vihaisena kysyin minne hän katosi? Poikaystäväni oli ihmeissään mistä katosi eikä tosiaankaan tiennyt mistä puhuin!
      Jalkani oli pettää alta kun tajusin että joku tuntematon oli nussinut minua ja kuinka olin suorastaan anellut jotain tekemään niin.
      Seuraavana päivänä selvinpäin tajysin vasta kunnolla mitä oli tapahtunut ja se häpeä oli jotain sanoin kuvaamatonta!
      Nyt olen miettinyt ja mietin yhä kuumeisesti kuka hääseurueesta olisi voinut tehdä minulle noin ja tajusiko se, etten tiennyt hänen olevan joku muu kuin poikakaverini.
      Minulla on kyllä epäilys kuka tuo ehkä oli mutta mitään varmaa en voi siitä sanoa.
      Noloa!!!

• Anonyymi

Ja spedellä taas visertää korvien välissä buaahaa

• Noloa mutta tyydyttävää

• Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

Noloa mutta tyydyttävää

Orgasmiin tuo tuntematon minut sai ja jälkikäteen ajateltuna olisihan minun pitänyt tunnistaa ettei kyseessä ollut poikaystäväni niistä miehen rajummista otteista jotka eivät olleet tyypillistä poikaystävälleni ja muustakin. Emme kyllä olleet seurustelleet silloin kuin 3 kk mutta senkään aikana hän ei ollut onnistunut minulle orgasmia rakastellessamme aikaan saamaan.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Paska lensi nussissani yhtä yhden illan hoitoa perseeseen. Paskaa oli petivaatteissa ja vähän tapetissakin. En tosin etukäteen kysynyt lupaa perseeseen nussimiseen ja sinne änkesin nussittuani ensin pitkään pillua. Kunnolla tuli se perse nussittua. Kaamea paskashow, nuori likka oli aivan nolona häpeästä. Mua vitutti, kun vierasta paskaa pitkin huonetta

Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7820
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2009
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1940
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1653
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1585
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1040
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      945
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe