Hei. Etsin naista, joka tykkäisi siitä, että hyväilisin hänen tissejä. Olisin kovasti kiinnostunut, mutta yhdyntä ei niinkään nappaa välttämättä. Hoitaisin itseni kyllä, kivahan se olisi laueta tisseille, mutta se ei ole ollenkaan edellytyksenä.
Tissit kiinnostaa
24
2234
Vastaukset
- Anonyymi
On se ihan kivvaa jos tissejä hyväilee😅🙈 oon vähän ujo ni pitäisin käsiä koko aika vaa suun eessä😂 T19
- Anonyymi
Miten saisin suhun yhteyden?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten saisin suhun yhteyden?
Ooks mistä päi btw
Hienoa olisi löytää Etelä-Pohjanmaa nainen joka haluisi hyväilyt!
- Anonyymi
Tykkäisin ja saat laueta rinnoilleni😗 terkuin 45v vapaa nainen.
- Anonyymi
Haluan tulla hyväillemään ja sitten laueta rinnoille
- Anonyymi
Toi ois ihanaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan tulla hyväillemään ja sitten laueta rinnoille
Hyväilisitkö kunnolla ja pitkään ennen kuin laukeaisit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyväilisitkö kunnolla ja pitkään ennen kuin laukeaisit?
Kyllä! ja sitten nuolisin alapääsi, imisin klitorista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä! ja sitten nuolisin alapääsi, imisin klitorista
Asun hämeen linnassa. Tulisitko kotiani?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asun hämeen linnassa. Tulisitko kotiani?
Tulisin Jos jaksat odottaa ensi viikolle, olis viileämpi ilma sillon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulisin Jos jaksat odottaa ensi viikolle, olis viileämpi ilma sillon
Asunnossani ilmastointi☺
- Anonyymi
Mun autossa ei, haluan hyväillä sun vartaloa rinnat, niska vyötäri peppu vagina ja klitorista
- Anonyymi
Olen183 /89 nuorekas mies
- Anonyymi
Oletko pyöreämuotoinen tai normaali kokoinen
- Anonyymi
Olen 167 / 77 / C leveä lanteinen mutta en väljä lihainen😋
Tampereenseudun 39v/175/78/16 mittainen tissimies kanssa valmiina huomionkipeitä tisuja hieromaan... yhteyttä vaan rohkeasti.
Täällä M35v, ois kiinnostusta tällaisesta Helsinki 100km. Yksi fantasia ois öljyn kanssa hyväillä pitkään, stimuloida kunnolla. Toinen fantasia olisi maata pää naisen sylissä, imeä ja nuolla tissejä, samalla kun nainen runkkaa mua ja laukean kädelle.
Oon todella estoton ja kokeilunhaluinen, joten moni muukin juttu menee jos vastaan tulee oikeanlainen nainen. Tällaisesta kiinnostunutta naista paikalla ?- Anonyymi
Ajelisitko mun luo? Juuri tommoiseta tykkäisin😗
Anonyymi kirjoitti:
Ajelisitko mun luo? Juuri tommoiseta tykkäisin😗
Voisin ajellakin, minnepäin ja mites suhun saa yhteyden ?
- Anonyymi
Asun Hämeelinnassa..olen juuri töihin lähdösssä mietin miten annan yhteys tietoni..hirvittävä mieli halu että joku imisi kunnolla ja pitkään..saisin pitää hyvänä samalla miehistä uloketta kädessäni ja imeksiä huolella😋
Anonyymi kirjoitti:
Asun Hämeelinnassa..olen juuri töihin lähdösssä mietin miten annan yhteys tietoni..hirvittävä mieli halu että joku imisi kunnolla ja pitkään..saisin pitää hyvänä samalla miehistä uloketta kädessäni ja imeksiä huolella😋
Oliks tää trolli vai mitä tapahtui?
- Anonyymi
Turun seudulla 26v miehellä myös imuhaluja, jos joku haluaa imettää. Myös rintojen hieronta/ muunlainen koskettelu kiinnostaisi
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1478803Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492579Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282377- 432371
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1941813- 971807
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231693Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä361199Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61126