Koiratrokareita?

Tiedossani on ainakin yksi minun lisäksi joka on tullut huijatuksi myydessään koiraansa torissa.Varsinais-Suomen alueella romanitaustainen pariskunta ostaa halvalla ja valehtelee minne koira on menossa ja melkein samantein myy kalliilla hinnalla eteenpäin.Olen laittanut someen katoamisilmoituksia koirastani mutta aina ne poistetaan sillä syyllä ettei ole karannut tai kadonnut vaikkakin koirani on minulle kadonnut.Poliisi ei tee mitään koska koira luokitellaan tavaraksi, vaikkakin ostaja valehtelee???!!!koska siittä on tullut sallittua? Miten tämän kaltaiset trokarit sitten saadaan kiinni kysynpähän vaan?Älkää siis myykö koiraanne niin että ostaja tulee hakemaan tai ostako niin että ette näe missä koira on asunut ennen ja kuinka kauan on ollut kyseisillä ihmisillä.Allergiaakin on käytetty syynä myymiseen.En ole rasisti ja olen pyrkinyt luottamaan ihmiseen taustoistaan huolimatta,enpä luota enään.Myymäni koira on seropi,japaninpystykorva&mittelspiz,valkoinen,leikattu 5v uros.Erittäin haukkuherkkä ja kärsii eroahdistuksesta,joten uusi koti oli todella tärkeä.Tunnistan koirani parista erityispiirteestä. Tämä pariskunta käyttää montaa myyntipalstaa ja epäilenkin koirani olevan vielä Varsinais-Suomen alueella.Jos olet ostanut,nähnyt jollakin 16.2.2019 eteenpäin noiden rotujen näköisen koiran,pyytäisin ottamaan yhteyttä [email protected]. En halua muuta kun tietää missä minulle rakas koira on ja miten on kotiutunut uuteen paikkaan.

1

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Millaisen myyntisopimuksen teit ostajien kanssa ja ketkä sinun koiraasi kävi tutustumassa ja ketkä koiran noutivat?

Mä kysyn siksi, koska joudun mitä todennäköisemmin luopumaan omasta koirastamme, mut mä kyllä olen aikonut tehdä kohtuullisen tarkan sopimuksen myyntiehdoista, myös siitä, että koira palautuu mulle jollei sopeudu=ei saa myydä eteenpäin, koiraan pitää käydä tutustumassa ennen päätöstä ja tarkastan ostajien henkilöllisyystodistukset myyntitilanteessa jne

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      29
      2678
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      132
      2435
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      14
      2021
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1813
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      16
      1346
    6. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1317
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1284
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      997
    9. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      143
      968
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      20
      913
    Aihe