Koiratrokareita?

Tiedossani on ainakin yksi minun lisäksi joka on tullut huijatuksi myydessään koiraansa torissa.Varsinais-Suomen alueella romanitaustainen pariskunta ostaa halvalla ja valehtelee minne koira on menossa ja melkein samantein myy kalliilla hinnalla eteenpäin.Olen laittanut someen katoamisilmoituksia koirastani mutta aina ne poistetaan sillä syyllä ettei ole karannut tai kadonnut vaikkakin koirani on minulle kadonnut.Poliisi ei tee mitään koska koira luokitellaan tavaraksi, vaikkakin ostaja valehtelee???!!!koska siittä on tullut sallittua? Miten tämän kaltaiset trokarit sitten saadaan kiinni kysynpähän vaan?Älkää siis myykö koiraanne niin että ostaja tulee hakemaan tai ostako niin että ette näe missä koira on asunut ennen ja kuinka kauan on ollut kyseisillä ihmisillä.Allergiaakin on käytetty syynä myymiseen.En ole rasisti ja olen pyrkinyt luottamaan ihmiseen taustoistaan huolimatta,enpä luota enään.Myymäni koira on seropi,japaninpystykorva&mittelspiz,valkoinen,leikattu 5v uros.Erittäin haukkuherkkä ja kärsii eroahdistuksesta,joten uusi koti oli todella tärkeä.Tunnistan koirani parista erityispiirteestä. Tämä pariskunta käyttää montaa myyntipalstaa ja epäilenkin koirani olevan vielä Varsinais-Suomen alueella.Jos olet ostanut,nähnyt jollakin 16.2.2019 eteenpäin noiden rotujen näköisen koiran,pyytäisin ottamaan yhteyttä [email protected]. En halua muuta kun tietää missä minulle rakas koira on ja miten on kotiutunut uuteen paikkaan.

1

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Millaisen myyntisopimuksen teit ostajien kanssa ja ketkä sinun koiraasi kävi tutustumassa ja ketkä koiran noutivat?

Mä kysyn siksi, koska joudun mitä todennäköisemmin luopumaan omasta koirastamme, mut mä kyllä olen aikonut tehdä kohtuullisen tarkan sopimuksen myyntiehdoista, myös siitä, että koira palautuu mulle jollei sopeudu=ei saa myydä eteenpäin, koiraan pitää käydä tutustumassa ennen päätöstä ja tarkastan ostajien henkilöllisyystodistukset myyntitilanteessa jne

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2610
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      342
      2233
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2052
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      19
      1916
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1648
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1182
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1169
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1030
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      1015
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      3
      982
    Aihe