Tiedossani on ainakin yksi minun lisäksi joka on tullut huijatuksi myydessään koiraansa torissa.Varsinais-Suomen alueella romanitaustainen pariskunta ostaa halvalla ja valehtelee minne koira on menossa ja melkein samantein myy kalliilla hinnalla eteenpäin.Olen laittanut someen katoamisilmoituksia koirastani mutta aina ne poistetaan sillä syyllä ettei ole karannut tai kadonnut vaikkakin koirani on minulle kadonnut.Poliisi ei tee mitään koska koira luokitellaan tavaraksi, vaikkakin ostaja valehtelee???!!!koska siittä on tullut sallittua? Miten tämän kaltaiset trokarit sitten saadaan kiinni kysynpähän vaan?Älkää siis myykö koiraanne niin että ostaja tulee hakemaan tai ostako niin että ette näe missä koira on asunut ennen ja kuinka kauan on ollut kyseisillä ihmisillä.Allergiaakin on käytetty syynä myymiseen.En ole rasisti ja olen pyrkinyt luottamaan ihmiseen taustoistaan huolimatta,enpä luota enään.Myymäni koira on seropi,japaninpystykorva&mittelspiz,valkoinen,leikattu 5v uros.Erittäin haukkuherkkä ja kärsii eroahdistuksesta,joten uusi koti oli todella tärkeä.Tunnistan koirani parista erityispiirteestä. Tämä pariskunta käyttää montaa myyntipalstaa ja epäilenkin koirani olevan vielä Varsinais-Suomen alueella.Jos olet ostanut,nähnyt jollakin 16.2.2019 eteenpäin noiden rotujen näköisen koiran,pyytäisin ottamaan yhteyttä [email protected]. En halua muuta kun tietää missä minulle rakas koira on ja miten on kotiutunut uuteen paikkaan.
Koiratrokareita?
1
83
Vastaukset
- Anonyymi
Millaisen myyntisopimuksen teit ostajien kanssa ja ketkä sinun koiraasi kävi tutustumassa ja ketkä koiran noutivat?
Mä kysyn siksi, koska joudun mitä todennäköisemmin luopumaan omasta koirastamme, mut mä kyllä olen aikonut tehdä kohtuullisen tarkan sopimuksen myyntiehdoista, myös siitä, että koira palautuu mulle jollei sopeudu=ei saa myydä eteenpäin, koiraan pitää käydä tutustumassa ennen päätöstä ja tarkastan ostajien henkilöllisyystodistukset myyntitilanteessa jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀2556523Rasismia kaikkialla näkevät ovat Suomen tyhmimpiä ihmisiä
ja monillahan kuluu myös mielialalääkkeitä, eli päässä on ongelmia. Mutta he eivät tajua kuinka paljon ja ihan todellis2036082Ei kahta sanaa etteikö Petteri Orpo hyväksy rasismia
Koska jatkaa hallituksessa rasistisen perussuomalaisiksi itseään kutsuvan puolueen kanssa. Se on Petteri Orpon arvomaai275589Mitkäs nuorisoporukat ovat toisia nuoria ryöstelleet (selvää rassismia)
No poliisi kertoo, että maahanmuuttajataustaisia ovat, ja isot porukat sillä yhden suomalaisen uhrin kimpussa on ollut j1294853Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main1733635Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome1313405HS 12/25 kysely: persut romahti, demarit raketoi
Kyyti on kylmää persuleirissä, saattaa vetää siellä silmätkin viirulleen. Sen sijaan SDP:n puoluetoimistolla voidaan pok323107Rasismi rapauttaa Suomen mainetta ja hallituksen hiljaisuus pahentaa vahinkoa
Finnairin viesti Japanista on pysäyttävä: suomalaisen politiikan rasismikohut heijastuvat suoraan matkustuspäätöksiin ja2922640Töppö-persut ovat todella tyhmiä
sen kertoo tämäkin avaus: "Persujen suosio vain laskee" Töppö-persu vaan unohtaa, että ennen tätä galluppia persujen kan192552- 1442446