Mikähän kanilla voisi olla

Anonyymi

Hei, osaisiko joku kertoa...
Onko kaikki kunnossa. Kani narskuttaa nopeasti hampaitaan, myös ylä hampaat on vinot.
Kani myös hengittää todella todella nopeasti mutta vain sillon kun se on vapaana hyppinyt ajattelin jos johtuisi siitä että on kuuma ja se on hengästynyt 🤔(välillä myös hiukan häkissäkin) ja se myös juo useita pullollisia vettä päivässä. Kani on 3vuotias uroskani (isokokoinen) rodusta ei olla täysin varmoja. Elänyt ensimmäiset kuukaudet maatilalla josta haettiin tänne. Pääsee sään salliessa myös ulos. On kuitenkin iloinen ja pirteä, vaikka lepää paljon. Ei ole saanut rokotuksia, joten voiko olla niihin liittyvää?
Kiitos jos vastaisit💓

2

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minkä kokoinen vesipullo on? Aika huolestuttavaa jos juo monta pullollista(ellei pullo sitten ole tosi pieni kanin kokoon suhteutettuna). Vinot hampaat voivat pidemmän päälle vaikeuttaa syömistä jos eivät pääse vinoutensa takia kunnolla kulumaan, ne varmaan kannattaisi tarkastuttaa lääkärissä, jonna suosittelen muutenkin kanin viemään ihan varmuuden vuoksi. Kuumuus voi kyllä vaikuttaa siihen että pomppimisen jälkeen kani hengästyy, mutta voi myös viitata johonkin vakavampaankin.

    • Anonyymi

      Ei varmaan kannattaisi ottaa yhteyttä eläinlääkäriin keskustelupalstalle näpyttelyn sijaan? Oletko ihan tolkuissasi?

      Hampaiden narskuttelu on erittäin tyypillinen kivun oire, eikä mikään muukaan normaalilta kuulosta. En voi kuin arvailla, millainen ihminen ajattelee, että kaikki on varmaan sen verran mallillaan, ettei tässä tarvitse vaivautua kuin keskustelupalstalle kyselemään.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3300
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2862
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2686
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2638
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2514
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1813
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1757
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1630
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe