Vaihdoin toimivan moottori/ohjaus yksikön autosta toiseen, samalla myös toisen vaijerin joka jumitti. Käsijarru menee päälle ja pois normaalisti, toimii myös manuaalisesti käytettynä normisti. Mutta: kun auto on sammutettu (kässäri siis menee itse päälle), kuitenkin usein kuuluu nyt lyhyesti huutava ääni, kuin systeemi yrittäisi kiristää jo tiukalla olevaa jarrua. Monitorissa näkyy startin jälkeen "Check handbreak" joka poistuu nappikuitilla. Tuon edellä mainitun ulvaisun yhteydessä konsolissa näkyy "Handbreak fault" joka poistuu muutaman metrin ajon jälkeen. Tarvitaanko vielä ns. kalibrointi systeemille, josta myös palstoilla puhutaan, vai onko edelleen järjestelmässä vika? Lukuunottamatta tuota em. ulvaisevaa ääntä, kässäri ja sen automatiikka siis näyttäisi toimivan kuitenkin. Tähän olisi mukava kuulla ammattilaisen kommentteja, kiitos.
Sähköisen käsijarrun oireet, vinkkejä kiitos
Anonyymi
2
1966
Vastaukset
- Anonyymi
tuleeko käsijarrukahvan ja vaijerin yhdistelmä mieleen? saattoi nekin vanhemmuuttaan jumitella mutta niiden kunnostamiseen riitti heinäntekojärki.
- Anonyymi
Kyse lienee automaattisesta käsijarrusta jossa ei ole kahvaa olemassakaan! Vanhemmissa kun ei ole automaatti käsijarrua vain uudemmissa. Alkuperäiseen vika voi tarvita kalibroinnin? Vaikuttaisi kiristävän liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1189096Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3156917Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005980- 1523880
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303261Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.783250- 1792552
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171836- 321488
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191286