Vaihdoin toimivan moottori/ohjaus yksikön autosta toiseen, samalla myös toisen vaijerin joka jumitti. Käsijarru menee päälle ja pois normaalisti, toimii myös manuaalisesti käytettynä normisti. Mutta: kun auto on sammutettu (kässäri siis menee itse päälle), kuitenkin usein kuuluu nyt lyhyesti huutava ääni, kuin systeemi yrittäisi kiristää jo tiukalla olevaa jarrua. Monitorissa näkyy startin jälkeen "Check handbreak" joka poistuu nappikuitilla. Tuon edellä mainitun ulvaisun yhteydessä konsolissa näkyy "Handbreak fault" joka poistuu muutaman metrin ajon jälkeen. Tarvitaanko vielä ns. kalibrointi systeemille, josta myös palstoilla puhutaan, vai onko edelleen järjestelmässä vika? Lukuunottamatta tuota em. ulvaisevaa ääntä, kässäri ja sen automatiikka siis näyttäisi toimivan kuitenkin. Tähän olisi mukava kuulla ammattilaisen kommentteja, kiitos.
Sähköisen käsijarrun oireet, vinkkejä kiitos
Anonyymi
2
1906
Vastaukset
- Anonyymi
tuleeko käsijarrukahvan ja vaijerin yhdistelmä mieleen? saattoi nekin vanhemmuuttaan jumitella mutta niiden kunnostamiseen riitti heinäntekojärki.
- Anonyymi
Kyse lienee automaattisesta käsijarrusta jossa ei ole kahvaa olemassakaan! Vanhemmissa kun ei ole automaatti käsijarrua vain uudemmissa. Alkuperäiseen vika voi tarvita kalibroinnin? Vaikuttaisi kiristävän liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482483
- 1801718
- 921588
- 691543
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6935- 80924
- 68871
- 59835
- 61808
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes176800