mersumiehillä on peukalo keskellä kämmentä.

Anonyymi

monen muun automerkin palstoilla on huomattavasti teknisesti taitavampaa keskustelijaa: ilmamäärämittarien virtausnopeuksista. puristuspaineiden muutoksista erilaisiin polttoaineruiskutus ja sytytysjärjestelmiin, ruiskutus-suuttimien merkkieroista ja toimivuuksista. mersumiehiä askarruttaa öljypropun kiristykset ja moottoritilasta kuuluva nakutus..(-: onneksi on autokorjaamoita! hyvää kesää kaikille!

12

101

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eli sinun mielestäsi siis kaikki remontit pitäisi pyrkiä tekemään itse. Herää kysymys, että miksi ihmeessä, kun tuo takuukin on voimassa. Hyvää kesää sinnekin.

• Anonyymi

on hyvä että on takuu! kesällä on kuuma kävellä!

• Jos korjaa itse, on ensiksi osattava asiansa.
      Tämä koske muitakin kuin mersumiehiä.
      Toiseksi on oltava työlle sopivat tilat ja työkalut. Useimmilla ei ole näitä kumpiakaan.
      Korjaaminen on toki halvempaa korjaamoissakin, mikäli autoilija edes vähän itse osaa kertoa viasta ja miten ja milloin vika ilmenee - eikä vain sano että RIKKI!
      Olen ns. pienkorjaamossa itse osunut paikalle, kun naisasiakas kurkku suorana huusi korjaamon omistajaa paikalle, koska autoa ei varaosien puutteessa sillä siunatulla sekunnilla heti voitu korjata.
      Hän ei ymmärtänyt, että auton osia on kymmeniä tuhansia nimikkeitä, eikä niitä kaikkia tosiaankaan varmuuden vuoksi voi pitää varastossa.

• Anonyymi

Kyllä osa mersumiehistö ja naisista korjaa ja muuttaa omia autojaan hyvinkin paljon...ehkä liikaakin.

• Anonyymi

Ehkä johtuu ohjeistuksesta ja nykyisten ohjekirjojen tyylistä kertoa asioista. Istuin pelkääjän paikalla uuden karheassa bensamersussa ja mersun naispuolisen kuljettajan huolenaiheeksi nousi jossakin vaiheessa polttoaineen riittävyys suhteessa matkan mittavuuteen. Minähän vanhanliiton miehenä vastasin, katsotaan käyttäjän käsikijasta. Niin tehtiin ja vastaukseksi löytyi kuinka vahingollista on käyttää väärää poltoainetta ja kuinka tärkeää on ottaa mainitussa tapauksessa ammattitaitoiseen mersun huoltoon. Vastaus polttaineen määrästä jäi edelleenkin hämärän peittoon. Ratkaisu ongemaan oli käydä tankilla ja tankata tankki täyteen oikeata polttoainetta loppumatkan onnistumisen varmistamiseksi.
      Törmäsin samantyyliseen ongelmaan ostettuani verenpainemittarin ja siellähän kehotetaaan lukemaan käyttöohjeet. Tein työtä käskettyä ja ohjeissahan luki mihin laitetta EI saa käyttää. Vähemmälle huomiolle oli jätetty mihin laitetta voi käyttää. Tuli mieleeni, että vasaran käyttöohjeissa lukee varmaankin ettei laite sovi verenpainemittariksi.

• Anonyymi

Mersua ei tartte korjata.

• Anonyymi

Mersumiehet eivät majaile Biltemassa tai Motonetissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mersumiehet eivät majaile Biltemassa tai Motonetissa.

Ei niin. Ne majailevat vehon "huollossa"....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niin. Ne majailevat vehon "huollossa"....

Huollot käy Veholla kätevästi. Ei tarvitse omia käsiä liata.

• Niin, Biltemassa on osia vain n. 20v -vanhoihin siis W210 - mersuhin!
      Motonetissä saa osia uudempiinkin, mutta usein saa vastaukseksi, ettei OLE!

• Anonyymi

Joskus nöösinä autohuollot ja rempat toki tuli itse tehtyä kun ei ollut opiskelijana rahaa teettää. Opiskelu kuitenkin kannatti. Nyt voi teettää.

• Anonyymi

Onhan se kateus loputon luonnonvara. Itsekin pidin Mersua pappa-autona enkä koskaan ostaisi sellaista ihan jo periaatteen vuoksi - kunnes ajoin uutta sellaista. Siitä on nyt jo varmaan 30 vuotta. Siitä lähtien on ollut noin 10 Mersua ja vaikka alla on ollut monia muitakin (vuokra- ja laina-autoja) niin pidän sitä itselleni parhaana. Audit ja Bemarit menee samaan nippuun, Ymmärrän hyvin, että Toyotaa korjaillaan paljon kotona. Sillä aikaa kun te vaihdatte tulppia ja Vehon huoltomies pesee mun AMG:n niin itse piirtelen asiakkaalle uutta mökkiä. Sehän on ihan mitä itse haluaa tehdä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas

Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei
      Tv-sarjat
      20
      1304
    2. Mies joka on oikeasti kiinnostunut

Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää
      Ikävä
      133
      1221
    3. 64
      1210
    4. Mikä sun salaisuus on,kun näytät niin nuorelta..

Vaikka oot jo noin vanha!?
      Ikävä
      108
      1175
    5. Kunnanhallitus

Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.
      Puolanka
      67
      1039
    6. Onko nyt kaikki asiat käyty läpi?

Mun mielestä on👍
      Ikävä
      109
      989
    7. Rauha, sopiiko

Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.
      Ikävä
      94
      947
    8. Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys

Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev
      Sinkut
      182
      913
    9. Minkä kappaleen

haluaisit soivan, kun astellaan alttarille?
      Ikävä
      80
      821
    10. MiltäKaivattusi

Näyttää? !
      Ikävä
      43
      814
    11. Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!

Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle
      Ikävä
      66
      781
    12. Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi

Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....
      Ikävä
      50
      676
    13. Vieläkö tykkäät

Minusta niin paljon että olisit valmis?
      Ikävä
      43
      656
    14. Tykkäätkö minusta

Mies vai et? -nainen
      Ikävä
      58
      643
    15. Mitä meidän välillämme

On käynyt näiden vuosien aikana?
      Ikävä
      70
      636
    16. Olit hyödytön.

Mulle hyödytön..
      Ikävä
      98
      628
    17. Humppila korvasi johtajia tekoälyllä

https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 150
      Maailman menoa
      87
      598
    18. Olen tavattavissa

tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
      Ikävä
      52
      554
    19. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      112
      547
    20. Kumpi tästä nyt

Teki niin vaikeaa?
      Ikävä
      60
      544
    Aihe