Ystäväni on hurahtanut näihin kapseleihin ihan täysillä. Hän on perustanut myyntiä varten blogin ja postaa myös hyvin aktiivisesti sosiaalisessa mediassa näistä ihmekapseleista.
On yrittänyt minuakin mukaan touhuun, mutta en uskalla, sillä pelkään, ettei sillä tienaa.
Ystäväni järjesti sitten fb:ssä arvonnan, jossas voittona oli kuukauden mehukapselit.
Voitto napsahti sitten minulle, joten ajattelin, että nyt voin testata näiden toimivuuden. Kuukauden kuluttua en huomannut mitään muutosta olossa. Kerroin tämän ystävälleni, joka totesi, että näitä kapseleita pitääkin käyttää vähintään neljä kuukautta ennen, kuin alkaa näkyä tuloksia. Kysyi, laitetaanko tilaukseen.
Vastasin, että asiaa täytyy harkita.
Kertokaa te muut, jotka olette näitä kapseleita käyttäneet, oletteko te hyötyneet näistä.
Entä ansaitseeko näiden myynnillä riittävästi. Ystäväni haluaa kovasti, että lähtisin mukaan bisnekseen ja lupaa todella hyviä tuloja.
Juice Plus + -kokemuksia?
11
777
Vastaukset
- Anonyymi
Vai että ihan neljä kuukautta. :)
- Anonyymi
Luuletko että verkostomarkkinoinnilla myydään yhtään ylivertaista mömmöä? No ei myydä. Eikä mitään muutakaan tuotetta edes kohtuulliseen hintaan. Unohda koko pusiness
- Anonyymi
Täyttä paskaa! Hyvä että tulit tänne kysymään! Älä hurahda paskaan!
- Anonyymi
Söin 6kk ja sit lääkäri kielsi. Lääke ei imeydy
- Anonyymi
Meillä syöty jo pitkään ja ei ole muutakuin hyvää sanomista. Jos jälleenmyyjäksi alat niin vaatii paljon työtä niin kuin kaikki muutkin työt. Mitään helppoa rahaa ei ole olemassa.
- Anonyymi
Kukaan muu kuin pieni ylälinja ei ole koskaan rikastunut tahi saanut edes toimeentuloa verkostomarkkinoinnista.
- Anonyymi
JuicePlus pyramidihuijaus. Milloinkahan esittävät väitteet että mokomilla rehukapseleilla parannetaan syöpä... Ylihintaisiakin kapseleita vielä.
Itse olen keksinyt tai oikeastaan löytänyt hauskan ja helpon tavan tienata hieman taskurahaa. Kyselyihin vastaamalla voi hankkia snadisti ylimääräistä, tuskin rikastumaan pääsee mutta jokainen sentti tai euro(oikeastaan dollari) on kotiinpäin :) Itse olen vakituisesti työelämässä, kyselyihin vastaaminen toimii hyvänä ajanvietteenä esim. bussimatkalla töistä kotiin jne.
Voin suositella!
https://www.clixsense.com/?15006353 <-- tuolta pääsee alkuun ja kokeilemaan. Suosittelen 5/5. Juice Plus -kapselit ovat tosi hyviä ja tukee hyvissä ruokatottumuksissa. Juice Plus ohjaa kehon järjestelmää valitsemaan terveellisempiä vaihtoehtoja.
Ne, jotka ovat käyttäneet Juice Plus tuotteita, tietävät tämän.
Juice Plus -kapselit ovat muuttaneet monien elämän terveellisemmälle polulle.
Ihanaa, kun on näitä kapseleita. Minusta se on tosi ihanaa!- Anonyymi
Kävin Söpöä elämää - terveysanalyysissa ja selvisi, että mun pitää käyttää Juice plus kapseleita.
Söpöä elämää -terveysanalyysi on hemmetin halapa ja satsaus ommaan hyvin vointiin. Siinä käytetään MSAS Assional peräpuikkoanturia, jolla saa lyhyellä peräpään kaivelulla selville, mitä kaikkea kuonaa sinne peräsuolen seinämille on kertynyt. Samaan aikaan, kun peräpäätäsi kaivellaan, pidät suussasi maadoittavaa tuttia. Ilman maadoittavaa tuttia Söpöä elämää -analyysia ei voi tehdä, vaikka kuinka kaivelis puikolla hanuria. - Anonyymi
samaa vastaavaa skeidaa kun fit line.
Voi hyvää päivää mitä pyramidikusetusta on liikkeellä. - Anonyymi
Juice plus, jooga aurinkotervehdyksineen sekä rasvakasvi yhdessä auttavat ihmistä ruokavalion tukemisessa! Jos Juice plussan jättää, jää helposti muutkin rutiinit. Juice plus vahvistaa rutineja ja näin ollen terveellistää ihmisen ajattelutapaa kaikin puolin. Kirsikkana piirakan päällä Juice Plussat sisältävät myös runsaasti fytoravinteita ja sisältävät sateenkaaren kaikki värit. Elikkä siis todellisia terveyspommeja!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33381331 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12501Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill672255- 1771906
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161482Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91321- 1121317
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181741264RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601250Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421157