Juice Plus + -kokemuksia?

Anonyymi

Ystäväni on hurahtanut näihin kapseleihin ihan täysillä. Hän on perustanut myyntiä varten blogin ja postaa myös hyvin aktiivisesti sosiaalisessa mediassa näistä ihmekapseleista.
On yrittänyt minuakin mukaan touhuun, mutta en uskalla, sillä pelkään, ettei sillä tienaa.
Ystäväni järjesti sitten fb:ssä arvonnan, jossas voittona oli kuukauden mehukapselit.
Voitto napsahti sitten minulle, joten ajattelin, että nyt voin testata näiden toimivuuden. Kuukauden kuluttua en huomannut mitään muutosta olossa. Kerroin tämän ystävälleni, joka totesi, että näitä kapseleita pitääkin käyttää vähintään neljä kuukautta ennen, kuin alkaa näkyä tuloksia. Kysyi, laitetaanko tilaukseen.
Vastasin, että asiaa täytyy harkita.

Kertokaa te muut, jotka olette näitä kapseleita käyttäneet, oletteko te hyötyneet näistä.
Entä ansaitseeko näiden myynnillä riittävästi. Ystäväni haluaa kovasti, että lähtisin mukaan bisnekseen ja lupaa todella hyviä tuloja.

11

1568

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vai että ihan neljä kuukautta. :)

• Anonyymi

Luuletko että verkostomarkkinoinnilla myydään yhtään ylivertaista mömmöä? No ei myydä. Eikä mitään muutakaan tuotetta edes kohtuulliseen hintaan. Unohda koko pusiness

• Anonyymi

Täyttä paskaa! Hyvä että tulit tänne kysymään! Älä hurahda paskaan!

• Anonyymi

Söin 6kk ja sit lääkäri kielsi. Lääke ei imeydy

• Anonyymi

Meillä syöty jo pitkään ja ei ole muutakuin hyvää sanomista. Jos jälleenmyyjäksi alat niin vaatii paljon työtä niin kuin kaikki muutkin työt. Mitään helppoa rahaa ei ole olemassa.

• Anonyymi

Kukaan muu kuin pieni ylälinja ei ole koskaan rikastunut tahi saanut edes toimeentuloa verkostomarkkinoinnista.

• Anonyymi

JuicePlus pyramidihuijaus. Milloinkahan esittävät väitteet että mokomilla rehukapseleilla parannetaan syöpä... Ylihintaisiakin kapseleita vielä.

Itse olen keksinyt tai oikeastaan löytänyt hauskan ja helpon tavan tienata hieman taskurahaa. Kyselyihin vastaamalla voi hankkia snadisti ylimääräistä, tuskin rikastumaan pääsee mutta jokainen sentti tai euro(oikeastaan dollari) on kotiinpäin :) Itse olen vakituisesti työelämässä, kyselyihin vastaaminen toimii hyvänä ajanvietteenä esim. bussimatkalla töistä kotiin jne.
      Voin suositella!

https://www.clixsense.com/?15006353 <-- tuolta pääsee alkuun ja kokeilemaan. Suosittelen 5/5.

• Juice Plus -kapselit ovat tosi hyviä ja tukee hyvissä ruokatottumuksissa. Juice Plus ohjaa kehon järjestelmää valitsemaan terveellisempiä vaihtoehtoja.
      Ne, jotka ovat käyttäneet Juice Plus tuotteita, tietävät tämän.

Juice Plus -kapselit ovat muuttaneet monien elämän terveellisemmälle polulle.
      Ihanaa, kun on näitä kapseleita. Minusta se on tosi ihanaa!

• Anonyymi

Kävin Söpöä elämää - terveysanalyysissa ja selvisi, että mun pitää käyttää Juice plus kapseleita.
      Söpöä elämää -terveysanalyysi on hemmetin halapa ja satsaus ommaan hyvin vointiin. Siinä käytetään MSAS Assional peräpuikkoanturia, jolla saa lyhyellä peräpään kaivelulla selville, mitä kaikkea kuonaa sinne peräsuolen seinämille on kertynyt. Samaan aikaan, kun peräpäätäsi kaivellaan, pidät suussasi maadoittavaa tuttia. Ilman maadoittavaa tuttia Söpöä elämää -analyysia ei voi tehdä, vaikka kuinka kaivelis puikolla hanuria.

• Anonyymi

samaa vastaavaa skeidaa kun fit line.
      Voi hyvää päivää mitä pyramidikusetusta on liikkeellä.

• Anonyymi

Juice plus, jooga aurinkotervehdyksineen sekä rasvakasvi yhdessä auttavat ihmistä ruokavalion tukemisessa! Jos Juice plussan jättää, jää helposti muutkin rutiinit. Juice plus vahvistaa rutineja ja näin ollen terveellistää ihmisen ajattelutapaa kaikin puolin. Kirsikkana piirakan päällä Juice Plussat sisältävät myös runsaasti fytoravinteita ja sisältävät sateenkaaren kaikki värit. Elikkä siis todellisia terveyspommeja!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      241
      5465
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      58
      4778
    3. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      17
      3610
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      291
      3328
    5. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      20
      3286
    6. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      182
      3199
    7. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      73
      2860
    8. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      65