Juice Plus + -kokemuksia?

Anonyymi

Ystäväni on hurahtanut näihin kapseleihin ihan täysillä. Hän on perustanut myyntiä varten blogin ja postaa myös hyvin aktiivisesti sosiaalisessa mediassa näistä ihmekapseleista.
On yrittänyt minuakin mukaan touhuun, mutta en uskalla, sillä pelkään, ettei sillä tienaa.
Ystäväni järjesti sitten fb:ssä arvonnan, jossas voittona oli kuukauden mehukapselit.
Voitto napsahti sitten minulle, joten ajattelin, että nyt voin testata näiden toimivuuden. Kuukauden kuluttua en huomannut mitään muutosta olossa. Kerroin tämän ystävälleni, joka totesi, että näitä kapseleita pitääkin käyttää vähintään neljä kuukautta ennen, kuin alkaa näkyä tuloksia. Kysyi, laitetaanko tilaukseen.
Vastasin, että asiaa täytyy harkita.

Kertokaa te muut, jotka olette näitä kapseleita käyttäneet, oletteko te hyötyneet näistä.
Entä ansaitseeko näiden myynnillä riittävästi. Ystäväni haluaa kovasti, että lähtisin mukaan bisnekseen ja lupaa todella hyviä tuloja.

11

349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vai että ihan neljä kuukautta. :)

      • Anonyymi

        Luuletko että verkostomarkkinoinnilla myydään yhtään ylivertaista mömmöä? No ei myydä. Eikä mitään muutakaan tuotetta edes kohtuulliseen hintaan. Unohda koko pusiness


    • Anonyymi

      Täyttä paskaa! Hyvä että tulit tänne kysymään! Älä hurahda paskaan!

      • Anonyymi

        Söin 6kk ja sit lääkäri kielsi. Lääke ei imeydy


    • Anonyymi

      Meillä syöty jo pitkään ja ei ole muutakuin hyvää sanomista. Jos jälleenmyyjäksi alat niin vaatii paljon työtä niin kuin kaikki muutkin työt. Mitään helppoa rahaa ei ole olemassa.

    • Anonyymi

      Kukaan muu kuin pieni ylälinja ei ole koskaan rikastunut tahi saanut edes toimeentuloa verkostomarkkinoinnista.

    • Anonyymi

      JuicePlus pyramidihuijaus. Milloinkahan esittävät väitteet että mokomilla rehukapseleilla parannetaan syöpä... Ylihintaisiakin kapseleita vielä.

      Itse olen keksinyt tai oikeastaan löytänyt hauskan ja helpon tavan tienata hieman taskurahaa. Kyselyihin vastaamalla voi hankkia snadisti ylimääräistä, tuskin rikastumaan pääsee mutta jokainen sentti tai euro(oikeastaan dollari) on kotiinpäin :) Itse olen vakituisesti työelämässä, kyselyihin vastaaminen toimii hyvänä ajanvietteenä esim. bussimatkalla töistä kotiin jne.
      Voin suositella!

      https://www.clixsense.com/?15006353 <-- tuolta pääsee alkuun ja kokeilemaan. Suosittelen 5/5.

    • Juice Plus -kapselit ovat tosi hyviä ja tukee hyvissä ruokatottumuksissa. Juice Plus ohjaa kehon järjestelmää valitsemaan terveellisempiä vaihtoehtoja.
      Ne, jotka ovat käyttäneet Juice Plus tuotteita, tietävät tämän.

      Juice Plus -kapselit ovat muuttaneet monien elämän terveellisemmälle polulle.
      Ihanaa, kun on näitä kapseleita. Minusta se on tosi ihanaa!

    • Anonyymi

      Kävin Söpöä elämää - terveysanalyysissa ja selvisi, että mun pitää käyttää Juice plus kapseleita.
      Söpöä elämää -terveysanalyysi on hemmetin halapa ja satsaus ommaan hyvin vointiin. Siinä käytetään MSAS Assional peräpuikkoanturia, jolla saa lyhyellä peräpään kaivelulla selville, mitä kaikkea kuonaa sinne peräsuolen seinämille on kertynyt. Samaan aikaan, kun peräpäätäsi kaivellaan, pidät suussasi maadoittavaa tuttia. Ilman maadoittavaa tuttia Söpöä elämää -analyysia ei voi tehdä, vaikka kuinka kaivelis puikolla hanuria.

    • Anonyymi

      samaa vastaavaa skeidaa kun fit line.
      Voi hyvää päivää mitä pyramidikusetusta on liikkeellä.

    • Anonyymi

      Juice plus, jooga aurinkotervehdyksineen sekä rasvakasvi yhdessä auttavat ihmistä ruokavalion tukemisessa! Jos Juice plussan jättää, jää helposti muutkin rutiinit. Juice plus vahvistaa rutineja ja näin ollen terveellistää ihmisen ajattelutapaa kaikin puolin. Kirsikkana piirakan päällä Juice Plussat sisältävät myös runsaasti fytoravinteita ja sisältävät sateenkaaren kaikki värit. Elikkä siis todellisia terveyspommeja!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe