Luokanopettaja soveltuvuuskokeet/TRE

Anonyymi

Mitä mieltä olette kokeessa käyneet? Mitenköhän verrannolliset ovat osa-alueiden pisteytykset? Viisi lyhyttä tuokiota ja jokaisessa vain yksi haastattelija.....kolmessa kerroksessa samanaikaisesti pyörii noin stoppina eli ainakin perjantaina viisitoista eri haastattelijaa antoi pisteitä...

Kokeena tuntui helpolta kun tehtävät nopeasti vaihtuivat ja koe oli äkkiä pulkassa. Näin jälkikäteen tuntuu, että saiskohan siinä lyhyessä ajassa oikeastaan mitään järkevää itsestään ulos ...vai lähinnä vaan sellaista ” hyvää päivää” hömpötystä:).

Olisi kiva kuulla muiden kokeissa olleiden tunnelmia!

3

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aika lailla sama fiilis. Kokeessa tuntui, että sujui ja tehtävät olivat mielenkiintoisia. Kokeen jälkeen alkoi miettiä omia vastauksiaan ja tajusi, miten paljon jäi sanomatta. Todella vaikea sanoa, miten meni.

• Anonyymi

Sillä mitä sanoit ja mitä jäi sanomatta ei ole paljon merkitystä. Kaikki ovat tuossa tilanteessa hiukan hermostuneita eikä ihan omia itsejään.
      Ratkaisevaa on se, miten toimit, osaatko toimia ohjeen mukaan, miltä näytät ja miten kommunikoit. Että olet kutakuinkin normaali nuori, josta saadaan koulutettua opettaja.

Jos viisi eri henkilöä yksin toisistaan riippumatta tekee soveltuvuudestasi saman arvion, se lienee luotettavampi kuin jos kaikki viisi olisivat samanaikaisesti yhdessä sinua haastattelemassa, jolloin he vaikuttaisivat toinen toisiinsa.

• Anonyymi

Tarkoitinkin, että kuinka tulokset verrannollisia kokelaiden välillä:). Mielenkiintoista nähdä miten meni...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe