Korjaamo rikkoi auton osaa

Anonyymi

Moro
Eli mulla on opel astra h 1.6 ja parii kk sitten syyty vikavalo ja vikakoodi joka oli p017152 eli imusarjan egr kanavat pitäisi puhdistaa olin länsiautossä ja ne sanoi jos ne puhdistaa se maksaa 550-600euroa joka on mun mielestääni paljon sitten odotiin parii kk ja just 1.6.2019 olin Kumrokissä eli autofit Kaarinassä ja ne sanoi jos ne puhdistaa ne imusarjan egr kanavat plus se egr venttili se maksaa yhtenssä 350e joka on iha okay hinta aikaa oli varattu 13.6.2019 sitten seuravaa päivä eli 14.6.2019 säin soitto että imusarjan egr kanavat ei ollu tukossä mutta voi olla että se egr venttili pitäisi vaihdaa Plus että EGR venttiilin toinen pultti oli umpi jumissa ja meni poikki
irrottaessa. Tämä tuotti suuria ongelmia irrottaessa EGR venttiiliä, kun
venttiiliä ei saa pois paikaltaan.

Termostaattikotelon ja EGR venttiilin väliset putket vaurioitui, kun
EGR:n katkennutta pulttia piti leikata, että työssä voi päästä eteen päin. Eli kaikki menni paskaan olin siellä mitä tehdään seuravaksi korjaamo pitäisi maksaa ne osaat ku ne on rikkonut ne ja osien arvo oli 600-800euroa tosi kallis osaat tuo mekkaniko oli tyhmää itte en halua maksaa nuo ku se mekanikko on rikkonut ne ku tuosin heille mun auto osat oli hyviä eli mun kysymys on mitä mulla on oikeus että tehdään seuravaksi?

6

1525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitkästä kirjoituksestasi huolimatta ei oikein pääse perille, kuka rikkoi
      ja miten. Miten vanhasta autosta on kysymys?
      Merkkikorjaamo saanee kokemukseensa perustuen jumiutuneetkin
      mutterit auki ilman että mitään muuta menee rikki.
      Näin ollen pikkukorjaamoille ei kannata antaa kovin vaikeita töitä tehtäväksi.
      .

    • Anonyymi

      Kurja tapaus mutta kannattaisiko kirjoituksesi laittaa HENKILÖAUTOJEN korjausta ja huoltoa käsittelevälle palstalle kuitenkin? Tällä palstalla on tarkoitus keskustella KUORMA-AUTOJEN korjausta ja huoltoa.

    • Anonyymi

      Oletko koskaan kuullut pisteistä ja pilkuista kirjoittamisen yhteydessä? Entä isoista alkukirjaimista? Millaisia arvosanoja sait koulussa äidinkielen kokeissa ja todistuksissa?

    • Anonyymi

      Opel ei ole enään POP!

    • Anonyymi

      Hitto te ootte kyl pellei, äiä yrittää kertoo syviä tapausta ja te vaan pilkotte. Ei ihme et saatte joka nurkasta turpaa!

    • Anonyymi

      Oisit vieny mamubiilis merkkihuoltoon

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      304
      9888
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      68
      2241
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      42
      2044
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      33
      1870
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1838
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1766
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1348
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1292
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      53
      1246
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      51
      1229
    Aihe