Onko OneMaster turvallinen?

Anonyymi

Olen käyttänyt Onekorttiani jonkin aikaa ja tilannut sillä dealshakerista edullisia päivittäistavaroita. Mutta huolenaiheeni ei ole vähäinen Voiko rikollinen tyhjentää .Onemiljardini jos korttini skannataan tietämättäni.
Onko muilla Oneveljillä tai siskoilla parempaa tietoa. En saa yhteyttä tri Rujaan. Tuskin hän ehtii vastata näin vähäiselle onekoulutetulle.
terv. Käytettävyys ratkaisee

11

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toisin kuin kaikki muut valuutat, onecoin on ehdottoman turvallinen. Jokaisessa kolikossa on KYC eikä kukaan pääse käyttämään sinun rahojasi tapahtui mitä tahansa. Käytettävyys ratkaisee!

      • Anonyymi

        Tili voidaan sulkea jos levität valheita tai mustamaalaat Onecoinia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tili voidaan sulkea jos levität valheita tai mustamaalaat Onecoinia

        Olisiko sulla tai kenelläkään linkata linkkiä jollekin palvelimelle, jossa Onecoin olisi virallisesti noteerattujen listalla.
        Coinmarketcapissä kun en löytänyt.

        Terveisin ent nimim. "PonzipaPonzi"


    • Anonyymi

      Katsokaa hakusanalla dead coins. Suora linkki poistetaan.

    • Anonyymi

      Onecoin on turvallinen 110% varmuudella. Jokainen auto jonka olen ostanut Onecoinilla , on toimitettu kotiini huollettuna, vahattuna, tankattuna, jakopää viilattuna. Onko maailmassa jotain luotettavampaa kuin Onecoin ja Dealshitter. Siina on verraton pari......oli kylma taikka vari...kumpikin paikkansa ties...

    • Maajohtaja esitteli taannoin korttiaan että on vähän kuluneen näköinen kun on tullut vingutettua niin paljon.
      Joku kyllä moitti että jäi tikkuperunat ostamatta kun kortti ei enää kelvannutkaan, melko varmasti One sulki kortin väärinkäytösten takia. Eihän Onella saa jokapäiväisiä asioita ostella.

    • OneMaster on ehdottoman turvallinen. Ja sen takia että sitä ei ole koskaan ollut olemassakaan. Se oli helvetin kallis debit kortti. MasterCard teki hyvän tilin - pienehkön - kun uskovaiset latasivat rahaa tilille ja käyttivät korttia. MasterCard pani pelin poikki hyvin nopeasti kun heitterit kertoivat yhtiölle mikä onecoin on:

      KUSETUS, MAUAHAHAHMUAHAHAHAMMNUAGHGHAHAAAAAAAA

      Poijjaat!!

      Taasen!

      PS. Älkää muuten puhuko pahaa MAAJOHTAJASTA. Jos teette niin ja se saa tietää kuka puhui, se sulkee tilin!!! KRÄÄHKRÄÄHKRÄÄH

    • Anonyymi

      Avolle tiedoksi, Onecoin avaa Äänekoskelle Oneburgerin tai oikeastaa Mehmetti avaa. Valistunut veikkaukseni ykkösburgerista on : Louhijan tupla-Doublle kusetus Ruja-juustolla Wespakastikkeella.
      -150g medium-louhijan pihvi, lohkoketjuperunoilla

    • Anonyymi

      Lyoness hihhulit jauhavat koko ajan pazzkaa. Turvatkaa Onemasteriin, ette pety!!

    • Anonyymi

      Se on turvallinen jos se on konsertoiva.

    • Anonyymi

      Kuka on OneSlave OneMasterille?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1240
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      47
      858
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      51
      794
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      94
      758
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      750
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      82
      717
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      671
    8. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      625
    9. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      28
      621
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      51
      615
    Aihe