Olen käyttänyt Onekorttiani jonkin aikaa ja tilannut sillä dealshakerista edullisia päivittäistavaroita. Mutta huolenaiheeni ei ole vähäinen Voiko rikollinen tyhjentää .Onemiljardini jos korttini skannataan tietämättäni.
Onko muilla Oneveljillä tai siskoilla parempaa tietoa. En saa yhteyttä tri Rujaan. Tuskin hän ehtii vastata näin vähäiselle onekoulutetulle.
terv. Käytettävyys ratkaisee
Onko OneMaster turvallinen?
11
156
Vastaukset
Toisin kuin kaikki muut valuutat, onecoin on ehdottoman turvallinen. Jokaisessa kolikossa on KYC eikä kukaan pääse käyttämään sinun rahojasi tapahtui mitä tahansa. Käytettävyys ratkaisee!
- Anonyymi
Tili voidaan sulkea jos levität valheita tai mustamaalaat Onecoinia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tili voidaan sulkea jos levität valheita tai mustamaalaat Onecoinia
Olisiko sulla tai kenelläkään linkata linkkiä jollekin palvelimelle, jossa Onecoin olisi virallisesti noteerattujen listalla.
Coinmarketcapissä kun en löytänyt.
Terveisin ent nimim. "PonzipaPonzi"
- Anonyymi
Katsokaa hakusanalla dead coins. Suora linkki poistetaan.
- Anonyymi
Onecoin on turvallinen 110% varmuudella. Jokainen auto jonka olen ostanut Onecoinilla , on toimitettu kotiini huollettuna, vahattuna, tankattuna, jakopää viilattuna. Onko maailmassa jotain luotettavampaa kuin Onecoin ja Dealshitter. Siina on verraton pari......oli kylma taikka vari...kumpikin paikkansa ties...
Maajohtaja esitteli taannoin korttiaan että on vähän kuluneen näköinen kun on tullut vingutettua niin paljon.
Joku kyllä moitti että jäi tikkuperunat ostamatta kun kortti ei enää kelvannutkaan, melko varmasti One sulki kortin väärinkäytösten takia. Eihän Onella saa jokapäiväisiä asioita ostella.OneMaster on ehdottoman turvallinen. Ja sen takia että sitä ei ole koskaan ollut olemassakaan. Se oli helvetin kallis debit kortti. MasterCard teki hyvän tilin - pienehkön - kun uskovaiset latasivat rahaa tilille ja käyttivät korttia. MasterCard pani pelin poikki hyvin nopeasti kun heitterit kertoivat yhtiölle mikä onecoin on:
KUSETUS, MAUAHAHAHMUAHAHAHAMMNUAGHGHAHAAAAAAAA
Poijjaat!!
Taasen!
PS. Älkää muuten puhuko pahaa MAAJOHTAJASTA. Jos teette niin ja se saa tietää kuka puhui, se sulkee tilin!!! KRÄÄHKRÄÄHKRÄÄH- Anonyymi
Avolle tiedoksi, Onecoin avaa Äänekoskelle Oneburgerin tai oikeastaa Mehmetti avaa. Valistunut veikkaukseni ykkösburgerista on : Louhijan tupla-Doublle kusetus Ruja-juustolla Wespakastikkeella.
-150g medium-louhijan pihvi, lohkoketjuperunoilla - Anonyymi
Lyoness hihhulit jauhavat koko ajan pazzkaa. Turvatkaa Onemasteriin, ette pety!!
- Anonyymi
Se on turvallinen jos se on konsertoiva.
- Anonyymi
Kuka on OneSlave OneMasterille?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592