Huippu scifi-draama, huono arvosana. Olen huomannut tämän ilmiön, että NETFLIX-elokuvat saavat käsittämättömän alhaisia arvosanoja katsojiltaan. Johtunee ilmeisesti siitä, että ne katsotaan kännykällä, eikä hienosti isolta kankaalta ja mahtavan äänentoiston tukemana.
Mitä mieltä olit elokuvasta? Minusta tosi koskettava.
I Am Mother (2019)
https://www.imdb.com/title/tt6292852/
I Am Mother (2019)
4
342
Vastaukset 4
- Anonyymi
Ei siinä kauhua ole, jota imdb väittää. Scifi-draama-jännitys-mysteeri, imo ofc. Pari ihan kivaa juonenkäänettä, mutta ei mitään dramaattisia.
- Anonyymi
Hilary Swank on ilmetty Terminator 2:sen Sarah Connor tässä elokuvassa. Jopa eräs kohtaus on kuin suoraan "Call John, I know this hurts.."
Eka juonenkäänten tarkoitus on mukavasti hämätä katsojaa. Ehkä liikaa paljastan, katsokaa elokuva. Luulisi sen olevan jotain imdb 7.6 vähintään.
- Anonyymi
Varmasti tuo elokuva on ottanut vähän vaikutteita tästä jaksosta, mitä tulee lopputapahtumiin:
Rick and Morty
Auto Erotic Assimilation (2015)
https://www.imdb.com/title/tt4832260/ - Anonyymi
tykkäsin myös, koskettava...hieno yksityiskohta tehos muhun kun päiviä sukupuutosta oli mennyt yli 13000 ja tyttö oli siihen liian nuori...selittyi myöhemmin....antaisin ysin.
teemu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1331891Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91877Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja167868- 60810
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35782Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47732- 73691
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö276679Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat44677Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34612