Minulla on koko elämä ajan ollut koiria. Vajaa vuosi sitten allergiani ja astma paheni radikaalisti ja joudun luopumaan koiristani. Miten tästä voi selvitä? Tottuuko tähän koskaan?
Miten elää ilman koiraa?
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Epäilen ettei totu - tai ainakin se vaatii pitkän ajan.
Itse jouduin luopumaan Helmikuussa koirastani eroahdistuksen vuoksi ja aina myös ollut koiria. Myin sen reppanan vielä väärälle ihmiselle ja nyt en tiedä missä koira on,ihan kamalaahan tämä on,itku tulee vieläkin ja tokkopa totun koskaan ja jos olin paikka ei selviä koskaan vielä pahempi. Suru on yksilöllistä,voi kestää kauankin toipua,onhan sulla joku jonka kanssa puhua?
- Anonyymi
Mulla ollut monta koiraa mutta ei koskaan eroahdistusta niihin. Jouduin ampumaan yhden, kun kasvoi vihaiseksi. Toinen vahingoittui ja jouduin lopettamaan. Vimppa kuoli vanhuuttaan, kun haukkui olemattomia vieraita eikä uskaltanut päästää pihalla vapaaksi lasten keskuuteen.
Tuosta omasta muijasta tunnen eroahdistusta, jos pitempään on poissa. Kakaroita ja lastenlapsia kans ikävöin, jos ovat pitkään poissa paapan luota.
Onkohan psykologin asia, kun eläintä ikävöi ja toisaalta käy ostamassa atriapaketin krilliin.- Anonyymi
Ah, mää jo ihan odotin saavani lukea ammuit jo muijasi kun sillä on eroahistusta. Mutta kolmannella kerralla huomasin että se olitkin sinä joka ahistut. Pitäsköhän sun?
Itselläni astma ja keuhkoahtauma mutta koirastani en luovu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381965Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812