Minulla on koko elämä ajan ollut koiria. Vajaa vuosi sitten allergiani ja astma paheni radikaalisti ja joudun luopumaan koiristani. Miten tästä voi selvitä? Tottuuko tähän koskaan?
Miten elää ilman koiraa?
5
71
Vastaukset
- Anonyymi
Epäilen ettei totu - tai ainakin se vaatii pitkän ajan.
Itse jouduin luopumaan Helmikuussa koirastani eroahdistuksen vuoksi ja aina myös ollut koiria. Myin sen reppanan vielä väärälle ihmiselle ja nyt en tiedä missä koira on,ihan kamalaahan tämä on,itku tulee vieläkin ja tokkopa totun koskaan ja jos olin paikka ei selviä koskaan vielä pahempi. Suru on yksilöllistä,voi kestää kauankin toipua,onhan sulla joku jonka kanssa puhua?
- Anonyymi
Mulla ollut monta koiraa mutta ei koskaan eroahdistusta niihin. Jouduin ampumaan yhden, kun kasvoi vihaiseksi. Toinen vahingoittui ja jouduin lopettamaan. Vimppa kuoli vanhuuttaan, kun haukkui olemattomia vieraita eikä uskaltanut päästää pihalla vapaaksi lasten keskuuteen.
Tuosta omasta muijasta tunnen eroahdistusta, jos pitempään on poissa. Kakaroita ja lastenlapsia kans ikävöin, jos ovat pitkään poissa paapan luota.
Onkohan psykologin asia, kun eläintä ikävöi ja toisaalta käy ostamassa atriapaketin krilliin.- Anonyymi
Ah, mää jo ihan odotin saavani lukea ammuit jo muijasi kun sillä on eroahistusta. Mutta kolmannella kerralla huomasin että se olitkin sinä joka ahistut. Pitäsköhän sun?
Itselläni astma ja keuhkoahtauma mutta koirastani en luovu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2692262En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831001Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n53964- 107944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi81911- 42854
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa21838Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67736Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä299684- 33677