Sinulle J**** (miehelle)

Anonyymi

Joskus huomaan kaipaavani sitä ihmistä, johon aikanaan kovasti rakastuin, kunnes muistan ettei sitä miestä ole olemassakaan! Rakastuin pelkkään fantasiaan. Voin sanoa, että petyin sinuun, siihen kuka oikeasti olet! Näitä asioita on tietysti turha enää miettiä, kun historiaa ei voi kirjoittaa uusiksi. Sen miehen kanssa olisin voinut elää, sinun kanssasi en!

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jannelle menee

      • Anonyymi

        Ei mene Jannelle aloitus


    • Anonyymi

      Myöhäistähän se jo on. Voit kuitenkin kirjoittaa. Onhan sekin mukavaa.

      • Anonyymi

        Niin, myöhäistä tosiaan on


    • Anonyymi

      Jukalle?

    • Anonyymi

      Jormalle meni.

    • Anonyymi

      Vai meniskö Joonalle?

    • Anonyymi

      Älkää nyt sekoilko. Aloitus on tarkoitettu Jarkolle.
      t,, Aloittaja

      • Anonyymi

        Liian vähän pisteitä jiin jälkeen. Ei siis voi olla Jarkolle. Olisiko Jyrkille?


      • Anonyymi

        Ei ole aloittajan viesti tuo ja viisi kirjainta on tosiaan hänen nimessään.

        T. ap


    • Anonyymi

      Draamaa. Sinä olet se joka olet, vähän kerrallaan olet tullut tutummaksi. Enkä tunne sinua vieläkään tietenkään. Uskon myös että meillä olisi voinut olla hienoa yhdessä. Sinussa on paljon ihanaa ja paljon haasteita ja särmää. Olisin kestänyt paljon, uskon että tiedostat sen. Mutta olet aliarvioinut rajani. En hyväksy mitä vaan, en pettämistä varsinkaan enkä tahallista loukkaavaa käytöstä. Jos uskaltaisit luottaa toiseen ihmiseen ja rakkauteen, et tekisi niin. Jos rakastaisit oikeasti, et tekisi niin. Jos joskus haluat kokea aidon rakkauden, sinun on mentävä peilin eteen ja nähtävä itsesi - kaikki hyvä ja kaikki huono. Ja sinun on muutettava itsessäsi ja omassa toiminnassasi se, mikä estää rakkauden virtaamisen. Ensin toista loukkaavat tapasi, muut padot murtuvat sen myötä. Se että jokaisen vastoinkäymisen myötä juokset toisen syliin lämmittelemään, aina vaan uudestaan, epäilemättä nytkin, ei johda mihinkään kestävään. Rikot itse kaiken kauniin jo ennen kuin se kunnolla alkaakaan. Turha leikkiä marttyyriä, kun sinulla itselläsi on vastuu. Ei kenenkään tarvitse hyväksyä sinun huonoa kohtelua. En minä ainakaan. Mutta sinun on erotettava itsesi ja käytöksesi. Sinä olet se joka olet, mutta käytöstäsi voit muuttaa jos haluat. Olen päätynyt siihen, että et edes halua, eikä sinua kiinnosta. Joten jatka samaa rataa, sen osaat enemmän kuin hyvin ”monessa suhteessa”.

      • Anonyymi

        Herää todellisuuteen, ei kukaan muutu SUN omien haaveidesi mukaan.


      • Anonyymi

        Uskollisuus ja arvostava kohtelu ovat jokaisen parisuhteessa elävän ihmisen toive ja myös onnellisen suhteen edellytys. Ilman niitä ei ole edellytyksiä onnelliselle suhteelle. Jos ei pysty näitä arvoja kunnioittamaan, voi unohtaa haaveet kestävästä hyvästä parisuhteesta ja rakkaudesta.


      • Anonyymi

        Pimppi liian tiukalla, jäät vanhaksipiiaksi.


      • Anonyymi

        Ööööö vähän meni ohi toi 😂


      • Anonyymi

        Mutta vahvistaa hyvin oletukseni tahtotilasta ja pyrkimyksestä.


      • Anonyymi

        En minäkään pettämistä hyväksy, enkä juokse toisten syliin jokaisen vastoinkäymisen sattuessa. Hän kuitenkin saattaisi sanoa jotain tuon suuntaista ja vierittää kaiken syyn minun niskoilleni. Kukaan ei ole täydellinen, en minä enkä odota sitä toiseltakaan, mutta kyllä hänellä on tässä tapauksessa enemmän syytä mennä peilin eteen. Tosin tämä suhde ei ole enää pelastettavissa, liian monta asiaa on mennyt pieleen. Kun tietää jo valmiiksi, ettei voi olla koskaan onnellinen toisen kanssa, niin silloin on aika siirtyä eteenpäin elämässä! Mutta kuten sanottu, kaipaan joskus sitä ihmistä, joka hän hetken aikaa oli


    • Anonyymi

      Jiin vaimoko aloituksessa on noin pettynyt. Usein miehet eivät pääse irti niistä lapsen kengistään.

      • Anonyymi

        Ei vaan joku vaan, joka ei vastaa Jiin haavekuvaa ja muottia.


      • Anonyymi

        Siis jii itse sittenkin aloittajana, olisihan se pitänyt heti arvata.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7401
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      80
      4376
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      58
      2877
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2146
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1689
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1667
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      345
      1433
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      13
      1292
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1099
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      271
      1041
    Aihe