Voit ihan vapaasti

Anonyymi

mennä ja panna ketä huvittaa. Ei tarvitse mulle selitellä ja liehitellä. Näen lävitsesi. En ole tyhmä vaikka ilmeisesti ajattelet niin. Mutta moni muu tuntuu kyllä olevan.

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Höpö höpö ihan yhtä tyhmä olet kuin muutkin ellet tyhmempikin.

    • Anonyymi

      Onko hän selitellyt?

    • Anonyymi

      En pidä sua tyhmänä. Eikä mua huvita mennä ja panna ku en haluu panna ketää muuta ku sua.

      • Anonyymi

        Ai kauhia. Aivan ihanaa "tosielämän" draamaa täällä. Ihania tunnustuksia myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai kauhia. Aivan ihanaa "tosielämän" draamaa täällä. Ihania tunnustuksia myös.

        Jos "mun" hän (kun ei se voi olla hänen hän) olisi tuota mieltä, sulisin siihen paikkaan. No minusta ainakin tuntuu just siltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos "mun" hän (kun ei se voi olla hänen hän) olisi tuota mieltä, sulisin siihen paikkaan. No minusta ainakin tuntuu just siltä.

        Ai sulisit tuolle joka pitää tätä "tosielämän" draamaa ihanana tunnustuksena?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sulisit tuolle joka pitää tätä "tosielämän" draamaa ihanana tunnustuksena?

        Et taida osata lukea...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida osata lukea...

        Tai siis tarkoitin sitä aiempaa kirjoitusta, hups.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis tarkoitin sitä aiempaa kirjoitusta, hups.

        No mietin vähän aikaa että tarkoititko aiempaa vai tuota draama kirjoitusta.


    • Anonyymi

      Jaa, no kuule annetaampa olla. Kaunistu sitte ihan omassa rauhassa.

    • Anonyymi

      Pakko oli kertoa etten ole ollut kenenkään kanssa koska suuttuisit/loukkaantuisit vain lisää jos olisin. Ja se oli täyttä totta myös mitä sanoin eikä mitään selittelyä. Oon muuten halunnu kertoo sulle miks just susta pidän mut mun pitäis sillon kertoo muista nii en oo sen takii sitä tehny. Koska et haluu kuulla muista.

      • Anonyymi

        No voihan noita aiheita sivuta, mutta et voi kaikkea kerralla kaataa niskaan. No olen miettinyt tuotakin asiaa, en vaan halunnu silloin kuulla mitään. Mulla ei ollut kykyjä siihen silloin, myönnän. Olin jotenkin kaikesta ihan pyörällä päästäni.

        Ei ole aina kommunikointi ollut kovin sujuvaa. Myönnetään. Mutta olin jo tossa kohtaa kokenut jotain, etten voinut luottaa jotenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voihan noita aiheita sivuta, mutta et voi kaikkea kerralla kaataa niskaan. No olen miettinyt tuotakin asiaa, en vaan halunnu silloin kuulla mitään. Mulla ei ollut kykyjä siihen silloin, myönnän. Olin jotenkin kaikesta ihan pyörällä päästäni.

        Ei ole aina kommunikointi ollut kovin sujuvaa. Myönnetään. Mutta olin jo tossa kohtaa kokenut jotain, etten voinut luottaa jotenkaan.

        Luulen ettet sinä taida olla hän jota kommenttia kirjoittaessani mietin. Mutta kerro ihmeessä mitä olit kokenut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen ettet sinä taida olla hän jota kommenttia kirjoittaessani mietin. Mutta kerro ihmeessä mitä olit kokenut?

        Olin kokenut pettymyksen. Tuntui, että hän työnsi minua pois, olin toivonut vähän toisenlaista suhtautumista itseeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin kokenut pettymyksen. Tuntui, että hän työnsi minua pois, olin toivonut vähän toisenlaista suhtautumista itseeni.

        Harmittaa jos hän on noin tulkinnut käytökseni. Ei ole ollut tarkoitus mitenkään.


    • Anonyymi

      Hei unohda. Ja joku raja..

      • Anonyymi

        ...sinullekin.


      • Anonyymi

        Vasta oon alottanut, nähdäänkö vkl vaikka sun työpaikas? Ootko tarjoileen..


    • Anonyymi

      Kyllä mä sitä kauneinta osaan harrastaa ihan ilman sun lupaasikin kuten tähänkin asti olen. Jo vuosikymmeniä.

      • Anonyymi

        Niinpä, mikään ei muuttuisi.


    • Anonyymi

      Takana 13kk selibaatti (parisuhteessa, Huoh). Ap tuskin on hän, mutta jos olisi sanoisin, että syytös/huoli olisi aika turha ;-)

      Viaton flirtti (pelkkä hymy, ei oo vaarallista) ja paneminen on kaksi aivan erin asia. En lähde ketään panemaan hymyn perusteella! Ja jos olisin tunteettoman panon puutteessa ja olisi ihan sama kenet samaan sänkyyn kellistää, niin en valitsisi ketään tuttua. Valitettavasti tunteeton pano ei auta rakkauden vajeeseen, se vaan pahentaa tilannetta. 😞 En siihen lähde ja Itsetyydytys taas onnistuu kätevimmin itsekin, ja unessa voimme olla yhtä.

      Rakkauskin on hassu juttu. Jos yhtä rakastaa ja jostain muualta tulvisi rakkautta, ei kohdetta voi noin vain kääntää... Ainakaan itse en voi. Suunta voi muuttua toki, mutta se vaatisi surutyön ensin.

    • Anonyymi

      Sehän oli vaan "viaton" kesäbiisi. Että panisiiiiin panisiiin. Panisin. Panisiiin.
      Ja lopeta ap muutenkin täällä ne minuun kohdistuvat mielipiteesi.
      Suutuin jo sulle. Mitä vielä odotat?!

    • Anonyymi

      Kuule. En ole joka paikan höylä
      Miehillä on omituisia oletuksia naisista. Mistä se kertoo? Yksi ainoa ollut jo n 27vuotta. Ja joku onneton koittaa mainetta tahraa😝PS en tiedä kelle tarkoitit viestisi, mutta luulen että vastasin aika monen naisen puolesta🍓

    • Anonyymi

      Niin, tämä aloitus sinänsä säälittävä kun sanotaan että liehittelee, eli liehitteleekö sen kumppani vaiko ihastus muita?
      Voit mennä ja panna ketä huvittaa, eli suuttui jostain?
      Näkee lävitse. Eli on jo ymmärtänyt että toinen pettää?
      En ole tyhmä, juu, sanon kuule että jos toinen liehittelee muita toisen nenän edessä niin asiahan on aika selvää.
      Mutta jos se liittyy tänne niin silloin on kyllä ihan huuhaata.
      Jos molemmat on vapaita niin ei toinen voi toista estää elämästä ja vaatia tätä odottamaan "vain häntä", ja toinen ei edes tiedä mistään mitään. On autuaan tietämätön siitä mitä mieltä hänestä täällä ollaan ja mitä joku puhuu.

    • Anonyymi

      Ai ja jätät vaimolle kertomatta. Kyllä teitä "ymmärtäjiä" riittää. Oikein luvan annat. No kuule itse osaat leikkiä niinkö? Onko tuo viestittely nyt sitten ohjeiden antamista. Eiköhän omisi reilumpaa minulle kertoa vastata kun yhteyttä otan. Muista että sibä tässä vaikutat idiootilta jona nyt tarvitsi rahaa ja ymmärtämistä. Jos et tule kertomaan sinun tekemisistä olet naurunalaisena. Kyllä sen verran tulisi olla toista kohtaan kunnoitusta että vastaa.

    • Anonyymi

      Oletkohan nyt tulkinnut oikein vai onko joku tullut ja syöttänyt valheita minusta. No oli miten oli joka tapauksessa luotto on menetetty ja jos se näin helposti meni niin antaa olla. Voi sitä jutella muille ihan kaveri mielessä.

    • Anonyymi

      Mun mielestä ap on mustasukkainen mies.

      • Anonyymi

        Kontrollinhaluinenkin, mutta kontrollointinsa jää tälle rupuiselle saitille. Mustasukkaisuus on sairaus silloin kun se pääsee noin pahaksi.


    • Anonyymi

      Hän kuvittelee omistavansa panonkaverinsa vahinko vain ettei panokaveri yksistään hänen ole

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1412
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1193
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe