Eli näin välillä lapsena unta jossa pakenin jotakin keskellä kivikkoista erämaata. En koskaan uskaltanut kääntyä katsomaan mikä minua jahtasi, enkä sitä unissani tiennyt. Muistan vain täydellisen pakokauhun, joka pakotti juoksemaan eteenpäin.
Unissani kivikkoinen seutu näytti auringon valossa melkein keltaiselta ja mitään piilopaikoja ei ollut, joten juoksin vain suoraan eteenpäin. Joka kerta juoksin erästä suurta rotkoa kohti.
Tässä vaiheessa olin siinä tilanteessa, että jouduin valitsemaan: joko käännyn ja kohtaan sen mikä ikinä minua jahtaakaan tai juoksen jyrkänteeltä suoraan kuolemaan.
En ikinä unissani uskaltanut kääntyä kohtaamaan sitä mikä minua jahtasi, vaan hyppäsin suoraan rotkoon. Uni päättyi aina siihen, että heräsin juuri ennen kuin osuin kanjonin pohjalle.
Tulkinta apua?
Lapsuudessa usein nähty painajainen.
Anonyymi
1
129
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä tulkinnasta mutta muistuttaa painajaisunta jota olen nähnyt elämäni varrella useinkin jossa olen korkean talon viistolla katolla, alan luisua alas katon pinnalla pystymättä pysäyttää luisumista, se kauhu on karmaisevaa, säpsähdän hereille juuri kun menen reunan yli...
Youtubesta nuo korkean paikan videoiden katsominenkin tekee pahaa, ei käy kateeksi noiden tornien lampunvaihtajia, hirvittävää katseltavaa, siellä ihan huipulla on kovin ohuen ja heppoisen näköinen rautalanka kaiteena lampun ympärillä... 😱
https://www.youtube.com/watch?v=9b9LahaBJIk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728