Lufthansa

???

Millaisia kokemuksia teillä on kyseisestä yhtiöstä?

32

3860

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Airbus

      Eipä juuri valittamista. Helsinki-Frankfurt lennolla oli aika vanha kone, mutta Frankfurt-Cairo taipui uudella isolla Airbusilla.. Loistavaa palvelua ja loistavaa ruokaa. Ei valittamista.

      • TarjaS

        kesällä on kyllä tuskaa matkustaa LH:n Euroopan lennoilla. Jos on shortsit jalassa, niin parin tunnin istumisen jälkeen on tuskaista pääsät ylös penkistä (tekonahkaa ??), kun reidet on liimautuneet siihen kiinni... Heh !

        Muuten on ollut ok ruoka MUC-IST MUC ja MUC-ATH-MUC väleillä, joita olen käyttänyt, mutta palvelu on ollut töykeää. Liekö MUC base sitten täynnänsä ylpeitä baijerilaisemoja...


      • Aliisa
        TarjaS kirjoitti:

        kesällä on kyllä tuskaa matkustaa LH:n Euroopan lennoilla. Jos on shortsit jalassa, niin parin tunnin istumisen jälkeen on tuskaista pääsät ylös penkistä (tekonahkaa ??), kun reidet on liimautuneet siihen kiinni... Heh !

        Muuten on ollut ok ruoka MUC-IST MUC ja MUC-ATH-MUC väleillä, joita olen käyttänyt, mutta palvelu on ollut töykeää. Liekö MUC base sitten täynnänsä ylpeitä baijerilaisemoja...

        Finnairilla on pöyhkeät ja vanhat lentoemännät.


    • CaliforniaDreaming

      Minua LH lennätti reilu viikko sitten Helsinskistä Münchenin kautta Los Angelesiin ja viime torstai-perstaina Frankfurtin kautta takasin Helsinskiin. Siis neljä lentoa neljällä eri konetyypillä.
      Euroopan lennoilla oli joku pikku-Boeing ja A320, joissa nahkaverhoillut (vai keino-), mutta muuten suht mukavat jakkarat. Atlantin kierrolla mennessä oli A340 ja tullessa 747. Niissä oli kangasverhoillut istuimet. Mukavuudessa ei muuten moittimista, mutta ahdasta on meikäläiselle varmaan kaikkialla muualla paitsi eka- ja business-luokissa, kun en ole mikään keskenkasvuinen.
      Koneet olivat aikalailla siistejä.
      Kaikilla lennoilla palvelu pelasi ja henkilökunta oli ystävällistä ja auttavaista.
      Ruoka ei ollut "loistavaa", mutta aivan syötävää.
      Ja kaikki lennot siis economy-luokassa.
      Kotomaassa lensin tietysti Finnairilla ja A319:llä eikä toisaalta niidenkään lentojen henkilökunnasta voi sanoa pahaa.

    • Annikkkk

      Onks lufthansan pidemmän matkan koneissa niitä pikku ruutuja josta näkee leffoja tms? Jokaisella siis omansa?

      • Bytttvdf

        No jos ei niin lue vaikka kirja.


    • 13131515

      Riippuu konetyypistä. Johannesburgiin lensin Airbusilla, jossa oli oma ruutu. Kapkaupungista takaisin oli Boeing 747 ja vain "yhteisruudut".

      • Grut

        Riippuu koneyksilöstä, ei välttämättä tyypistä. Esim. CI:llä ei vanhemmissa 747 jumboissa ole henk. koht. viihdejärjestelmää, mutta uudemmista sellainen löytyy. Tuurista kiinni, minkä ikäinen kone sattuu kohdalle. Jonkun isomman huollon yhteydessä noita saatetaan aina päivitellä ja lisäillä koneisiin, josta ne vielä puuttuvat.


    • Monimoni

      Pointti on siis kuitenkin se, että yhtiöstä asia ei ole kiinni, vaan että Lufthansalla on erilailla varustettuja koneita.

    • pian Singaporeen

      Minkälainen tarjoilu oli pitkillä lennoilla ruoan ja drinksujen osalta?

      Euroopan lennoilla konsepti on ilmeisesti vastikään "uudistettu", mitähän tarkoittaa käytännössä Hel-Saksa lentojen osalta..?

      • Miles & Less

        Pitkillä lennoilla en ole Lufthansalla muutamaan vuoteen ollut, joten en uskalla sanoa mitään nykytilasta. Euroopan lennoilla economyssä olut ja viini yhä ilmaisia, tarjoiltava määrä riippuu matkan pituudesta, kuun asennosta ja matkustamohenkilökunnan mielentilasta. Ruoka riippuu matkan pituudesta. Helsingin ja Münchenin tai Frankfurtin välillä tulee sellainen snack, joka on aika lailla samaa matalaa nykytasoa Finnairin Euroopan lentojen kanssa, paitsi että aamulennolla tarjoiltava muffinssi saattaa olla jopa lämmitetty. Etukäteen tilaamalla tuon pituisilla matkoilla onnistuu ainakin vegevaihtoehto. Lyhyemmillä Euroopan matkoilla ruokatarjoilu jää esimerkiksi pieneksi jugurttipatukaksi. Ruokaa ei saa lisää rahallakaan.

        Eli sen verran on tuo Euroopan tarjoilu tullut ruoan suhteen alas, että jos on kaksi Euroopan lentoa tiukalla vaihdolla, kannattaa syödä hyvin ennen lentoa tai ottaa omaa evästä mukaan ellei halua että tulee nälkä. Suoraan sanottuna Lufthansa (ja Finnair myös) voisivat tuon nykyisen vitsin jota asiakkaiden toivomaksi kevyeksi ruoaksi kutsuvat, sijaan siirtyä Euroopan lennoilla rehelliseen buy-on-board periaatteeseen ja tarjota siinä vähän valikoimaa nälän mukaan.


      • 13131515

        Etelä-Afrikan lennoilla iltaruoan sai valita kahdesta vaihtoehdosta (tosin viimeisenä ruokansa saaneet eivät enää voineet valita) ja juomia sai mitä halusi. Aamiainen oli kaikille sama.


    • Näin ainakin finnair

      Yleensä kun lentoyhtiö lanseeraa jotain "uudistuksia" se tarkoittaa käytännössä tason laskua ja palvelun huonontumista.

    • Pona

      Moro, Onko joku lentäny Frank-Bangkok väliä? Kiinnostaisi että millainen tarjoilu on siis ruoka ja juoma ja mitä ne maksaa. Olisi vaimon kanssa matka Tammikuussa. Kiitos:)

    • hyvä reissu oli

      oli hyvät tarjoilut ja palvelu, ei maksanut mitään. lensin business luokassa palkintopisteillä

    • jotta näin nykypäivä

      LuftHansa:buukkaa itse itses sisään samoin Münchenistä vielä koneeseen.
      Koskahan joudume työntämän koneen kentältä lentoon.
      Tarjoilu olematon .
      Muisteimme kaiholla 10 v sitten kun saimme burgundin pataa suoraan lämpökattilasta posliinilautaselle.
      Ne ajat jo takanapäin.
      Ruumamatkatavaroita vaan 1 kolli/nenä , maksoin eilen toisesta 70 euroa.

      http://travels.kilroy.fi/asiakastuki/faq-lennot/matkatavara/paljonko-voin-ottaa-matkatavaraa-lennolle

      http://travels.kilroy.fi/asiakastuki/faq-lennot

      • T. Ratta

        Pikkusen vertailua tarjoilusta Euroopan lennoilla tämän syksyn ajalta:
        - LH: lämmin voileipä, viinit ja oluet maksutta
        - KLM: kuiva akanoilla höystetty sämpylä juustolla, ei levitettä eikä majoneesia, viinit ja oluet maksutta
        - Finski: kolmioleipä kanatäytteellä tms. vain alkoholittomat juomat maksutta
        - Air Berlin: Bifi (kylmä hodari) alkoholittomat juomat maksutta

        Matkatavaroiden suhteen kaikilla sama sääntö, yksi laukku ruumaan ,maksutta.


      • 16+1
        T. Ratta kirjoitti:

        Pikkusen vertailua tarjoilusta Euroopan lennoilla tämän syksyn ajalta:
        - LH: lämmin voileipä, viinit ja oluet maksutta
        - KLM: kuiva akanoilla höystetty sämpylä juustolla, ei levitettä eikä majoneesia, viinit ja oluet maksutta
        - Finski: kolmioleipä kanatäytteellä tms. vain alkoholittomat juomat maksutta
        - Air Berlin: Bifi (kylmä hodari) alkoholittomat juomat maksutta

        Matkatavaroiden suhteen kaikilla sama sääntö, yksi laukku ruumaan ,maksutta.

        Aika lailla samaa scheibaa on nykyään tarjoilu lähes kaikilla Euroopan lennoilla economy-luokassa. Turkish Airlines on mukava poikkeus. Niiltä saa vielä ihan kelvollisen aterian. Lufthansalla tarjoilu riippuu reitin pituudesta ja aivan pisimmillä Euroopan reiteillä saa lähes kelvollisen aterian. Valitettavasti Helsingin reitit eivät pääse niillä ihan tähän pisimpään luokkaan, mutta toisaalta lyhyemmillä pompuilla ruokatarjoilu voi olle joku pieni energiapatukka. Alkoholi on joillain maksullista ja joillain ei, mutta sen hinta on helppo budjetoida hintavertailussa, jos epäilee haluavansa jotain juoda.


      • Ei ymmärrä
        T. Ratta kirjoitti:

        Pikkusen vertailua tarjoilusta Euroopan lennoilla tämän syksyn ajalta:
        - LH: lämmin voileipä, viinit ja oluet maksutta
        - KLM: kuiva akanoilla höystetty sämpylä juustolla, ei levitettä eikä majoneesia, viinit ja oluet maksutta
        - Finski: kolmioleipä kanatäytteellä tms. vain alkoholittomat juomat maksutta
        - Air Berlin: Bifi (kylmä hodari) alkoholittomat juomat maksutta

        Matkatavaroiden suhteen kaikilla sama sääntö, yksi laukku ruumaan ,maksutta.

        JA Chekkaus teesse itse palveluna kaikilla.
        Mutta Air Berlinillä jopa joskus tiski (eikä AY tunnuksin olevaa yya lentoa pystynyt chekkaamaan netistä ollenkaan...). Käsitys on kyllä että LHlla on tiski isoilla kentillä.

        Mitä tarkoitti "samoin Münchenistä vielä koneeseen" onko joskus ollut sisäänkantopalvelu vai mitä?


      • 16+1
        Ei ymmärrä kirjoitti:

        JA Chekkaus teesse itse palveluna kaikilla.
        Mutta Air Berlinillä jopa joskus tiski (eikä AY tunnuksin olevaa yya lentoa pystynyt chekkaamaan netistä ollenkaan...). Käsitys on kyllä että LHlla on tiski isoilla kentillä.

        Mitä tarkoitti "samoin Münchenistä vielä koneeseen" onko joskus ollut sisäänkantopalvelu vai mitä?

        On LH:lla (ja kaikilla muillakin) tiski kaikilla kentillä. Eivät vain päästä sinne ilman boarding passia ilman hyvää syytä, vaan ohjaavat ensin automaatille. Hyviä syitä ovat matkustusluokka, tarpeeksi kiiltävä kantiskortti, pikkulasten kanssa matkustaminen, jotkut muut erityistarpeet, tai jos automaatti ei toimi. Lufthansan pääkentillä voi matkatavaratkin tosin tsekata automaatilla, mutta sen voi hoitaa myös tiskillä jos ei uskalla käyttää automaattia tai tulee ongelmia. Pikkukentillä taas näkee usein jonoja, koska joillain kentillä LH:lla on vain yksi tai kaksi automaattia käytössä.

        Lufthansalla on lisäksi useilla kentillä Schengenin sisäisillä lennoilla itsepalveluboardaus, ja sitä tuossa aiemmin varmaan tarkoitettiin. Eli tarkastuskortti näytetään itse portilla olevaan laitteeseen joka päästää sisään. Mitään henkilöllisyyksiä ei tarkisteta ja portilla on vain joku katsomassa sivusta että asiat sujuvat.

        Muuten en näe automaattien käytössä isoa ongelmaa. Käytän usein niitä vaikka olisinkin oikeutettu tiskipalveluihin, jos tiskille ei ole muuta asiaa. Ja säästää se hieman aikaa siinä tiskin asiakaspalvelutilanteessa joka tapauksessa.


    • Päivitys tuoreena

      Taso hieman laskenut LHlla, ei kolmioleipiä vaan kaksi tavallista tummahkoa leipää ja vaihtoehtoina "juusto" tai "liha". Sitä mitä juusto tai liha tarkoittaa ei aina selviä, kuin vasta leivän väliin katsomalla...
      Menomatkalla oli "liha" salamia ja "juusto" edamia tvs. sekä jogurtti, ok.
      Paluumatkalla "liha" oli pieni tartar-pihvin tapainen raaka jauheliha läntti ja "juusto" valko-sinihomejuusto, nämä jäivät syömättä. Omenat syötiin kotona pesun ja kuorimisen jälkeen.

      Juomat ja karkit ennallaan, ok.

      • jesssjessss

        Jep, samanlaiset kokemukset täältäkin suunnalta. Leivät kuivia ja juusto oli molemmilla kerroilla aika kovaa, ei mikään herkkuateria siis. Paluumatkalla Berliinistä Helsinkiin tarjoiltiin jogurttia omenan sijasta. Juomatarjoilu pelaa hyvin, vaikka en alkoholia juokaan. Muu suomikansa näytti litkivän ilmaista alkoholia reilusti koneessa :) Limuja ja mehuja ym. saa mielensä mukaan ja aina kysyttiin, haluaisinko vielä vettä, jos olin pyytänyt esim. pelkästään appelsiinimehua.


    • cjyby

      syömään ja juomaanko te lähdette lennolle??? Itse haluan päästä paikasta A paikkaan B ja syömiset ja juomiset jätän suosiolla maanpinnalle...

      • Sinne kitisemään

        Lennä sitten halpalentoyhtiö vinnairilla.


    • 12 + 2

      Mä ainakin syön ja otan muutaman Warsteinerin Lufthansan lennolla. Samoin olut, drinksu ja pikkupurtavat maistuvat ennen lentoa loungessa.

    • Liioitteluakokoiäksi

      Erittäin surullinen kokemus. En osaa käyttää muuta adjektiivia. En pysty koskaan kehumaan tätä lentoyhtiötä.

      Minä pyysin vettä ja sanoin, että vähän heikottaa (tuli laukkujen kanssa kuuma). Olisin pärjännyt ilman vettä hyvin, mutta kun sattui kysymään.

      Kohta minua oli jututtamassa toinen ja kolmas ja neljäskin ihminen (tämä tapahtui ennen lähtöä). Sanoin, kuten asia oli, että olen ollut kyllä sairaana, mutta olen nyt terve. Olin viikonlopun töissä ja siksi vähän uuvuttaa tavallista enemmän.

      Noin kolmen vartin päästä pyysivät sinne koneen eteen. Keskustelua. No, mitä nyt, minä kysyin....
      Olet ollut sairaana ja me emme voi tietää oletko nyt täysin terve vai tartutatko vielä.
      Mitä? Minä kävin juuri lääkärissä ja olen saanut lääkkeet ja minä saan lentää.------- Mutta meillä ei ole siitä todistetta, haluamme tuoreen todisteen. Mutta minähän olen kunnossa, näettehän te sen. Olisinpa vaikka humalassa mutta en ole sitäkään...Silloin voisin ymmärtää puhutteluun. ......

      Siinä kävi niin että minä en päässyt lennolle vaan jouduin koneesta ulos ja menemään lääkärille. Olin siinä vaiheessa jo todella kuumissani ja odottelin pari tuntia ensin ohjeita....että mitä nyt seuravaksi tehdi ..... ja lääkäriinhän siitä piti lähteä hakemaan heille kelpaavaa todistusta.

      Mehiläisestä sain ajan. Juoksin sinne kamojeni kanssa pakkasessa. Arvelin että nyt viimeistään tulen sairaaksi. Ja kovin.

      Lääkäri oli ystävällinen, kaikki meni tietenkin hyvin. Sain sen todistuksen ja kiisin itkukurkussa hakemaan uutta lentolippua kauhealla paniikkikiireellä.

      Uuden lennon sain, vaan olin tässä vaiheessa jo kuusi tuntia myöhässä tärkeästä tapaamisesta. Kun istuin odottamassa konetta, minulle tultiin ystävällisesti (hyvin huomaavaista) kertomaan, että en tulisi ehtimään Mùnchenissä vaihtamaan ja saan Finnairilla suoran lennon määränpäähän Brysseliin. Tämä ei oikein tässä vaiheessa lämmittänyt, vaikka olikin varsin ystävällinen ja yllättävä ele. Itsellä ei olisi koskaan varaa lentää suoralla lennolla Brysseliin.

      Olin edelleenkin sen kuusi tuntia myöhässä. No. Tässä vaiheessa ei enää itkut auta kun on kaikki menetetty, mutta älkää hyvät ihmiset antako edes ymmärtää että olette edes janoisia tai kuumissanne ennen kuin lento lähtee. Sanojaan ei saa enää takaisin.

      Minulla ei ollut oikeasti mitään hätää, kun kysyttiin satuin vaan sanomaan, että huolinpa minä vettä sitten kun te ehditte. Sen jälkeen (kun minua moneen kertaan haastateltiin) menin hölmö kertomaan olleeni sairaana yli viikko sitten. Siinä oli sitten asia joka määritteli minun kohtaloni tällä erää.

      Eivät ole vastanneet tai pyytäneet anteeksi. Olisin toivonut, sen kalliin ja älyttömän lääkärissäkäynnin vuoksi edes jonkinlaista anteeksi pyyntöä.

      Ystävälleni oli lisäksi hyvä point tähän asiaan, ------>mikäli he olettivat minun olevan kuoleman sairas, niin kuka heittää silloin ihmisen ulos laukkuineen juoksemaan pakkasessa hikisenä lääkärireissulle. Tämä oli tietenkin monen asian yhteensattuma. Olin itse lörppö kun kerroin olleeni sairaana ja sen lisäksi törppö kun pyysin vettä. Kyllä on viimeinen kerta kun uskallan avata suutani yhtään.......Sain kunnon opetuksen yhdellä kertaa. Opetus on: älä ole aina liian rehellinen. Älä kerro asioitasi enempää mitä kysytään.

      On oikein että pidetään huolta jos se on varmasti monta kertaa tarpeen, mutta en ole huonovointisen näköinen ihminen, en ollut humalassa, en tuntenut oloani vesilasin jälkeen lainkaan huonoksi.

      Minulla ei ole mitään sellaisia piirteitä jotka saattaisivat tuoda epäilyksiä tappavasta taudista tai sairaudesta. Pukeudun siististi, olen puhdas, tukka kammattu, puhun ja artikuloin selvästi.......miten vaikeaa on silloin matkustaa jos sattuu jostain syystä olemaan ihan aina esimerkiksi huonovointisen näköinen tai heiveröinen.....en edes uskalla ajatella.

      Rajansa kaikella. Huolenpidollakin. Tämä huolenpito aiheutti paljon pahaa.

      • PääsyEvättySyystä

        Lentoyhtiö toimi oikein ja sääntöjen mukaisesti. MIkäli matkustaja mainitsee olleensa äskettäin sairaana,on sairaana tai sairaus oletettavaa/alkavaa, ei lentoyhtiö kuljeta matkustajaa ilman että matkustajalla on lääkärintodistus jossa taataan henkilön terveydentila lentomatkan ajaksi.
        Sama käytäntö kaikilla lentoyhtiöillä,ei pelkästään Lufthansa.
        Lentoasemalla on Mehiläisen Lääkäriasema,sieltä saa esim. lääkärintodistuksen terveydentilasta.
        Kaikki nämä asiat mainitaan lentoyhtiön sivuilla ja ehdoissa,jotka matkustaja hyväksyy ostaessaan lentolipun.
        Mikäli tietää tarvitsevansa esim. lisähappea lennon aikana,tulee se ottaa itse mukaan ja ilmoittaa lentoyhtiölle etukäteen.
        Mikäli lentokoneen ovella ilmoitat tarpeesi lisähappeen,pääsysi lennolle evätään.
        Lentokoneissa on mukana happipulloja,mutta niitä käytetään ainoastaan hätätilanteissa joista etukäten ei ollut tietoa/aavistusta,esim. sairauskohtaus.


      • Eienäälufthansa

        Olin terve. Onhan meistä jokainen joskus ollut sairaana ja tällä perusteella tarkastuksen tarpeessa.

        Voimme lähteä saivartelemaan asiasta miten pitkälle hyvänsä. Te ette tiedä todellista tilannetta kuitenkaan. Se oli ihan hassu juttu, mutta aiheutti vakavia seurauksia omassa elämässä (että otettiin pois lennolta). Vakavia.

        Minä nimenomaan mainitsin että olen nyt terve, sain hyvät lääkkeet ja olen ollut jo kolme päivää ihan täysin terveenä töissä(sitä ennen olivat pitkät vapaat).

        Tälläkö (että ihminen on terve, saanut lääkkeet, käynyt lääkärissä, eikä tarttua enää) ei ole mitään merkitystä? Merkillistä!? Merkillistä on sitten, sehän on aivan sama kuin minut yhä leimattaisiin sairaaksi, sillä saatan olla, sillä olen koskus ollut.

        Totuus on se, että olin yhden illan kuumeessa ja huonovointinen, minulla oli jopa😀 37,5 kuumetta. Luultiin että on pahempaa, eikä ollut. Olin jo seuraavana päivänä terve!

        Jos sillä ei ole merkitystä, että ihminen käy lääkärissä ja hoitaa itsensä kunnolla ole mitään merkitysrä, niin kertakaikkiaan kenenkään ei kannata KOSKAAN mainita olleensa sairaana tai paikassa jossa on ollut sairaita (entäs sairaalatyöntekijät). Asioissa pitää olla tolkku vaikka säännöt olisi millaiset. Ei tervettä ihmistä voi laittaa ulos jos hän on käynyt

        Tämä tilanne oli liioiteltu, eikä oikein. Olin tehnyt kunnolla töitä koko viikonlopun ----tervehtyneenä------. Olin käynyt asiallisesti lääkärissä. Olin syönyt asialliset antibiootit. Vastauksesi todistaa sen että kaikesta tulee vaieta, jopa tervehtymisestään.


      • Eioleiso

        "Itsellä ei olisi koskaan varaa lentää suoralla lennolla Brysseliin."
        Koehaulla kuukauden päähän menopaluulla 75€ eroa Finskillä ja Luffella, siitäkö on kiinni ja todennäköisemmin työlento, joten eikö virman talous kestä?
        Pihin kannattaa tarkastaa hinnat myös lento Frankfurttiin ja sieltä junalla.


      • OmaOliMokasi
        Eienäälufthansa kirjoitti:

        Olin terve. Onhan meistä jokainen joskus ollut sairaana ja tällä perusteella tarkastuksen tarpeessa.

        Voimme lähteä saivartelemaan asiasta miten pitkälle hyvänsä. Te ette tiedä todellista tilannetta kuitenkaan. Se oli ihan hassu juttu, mutta aiheutti vakavia seurauksia omassa elämässä (että otettiin pois lennolta). Vakavia.

        Minä nimenomaan mainitsin että olen nyt terve, sain hyvät lääkkeet ja olen ollut jo kolme päivää ihan täysin terveenä töissä(sitä ennen olivat pitkät vapaat).

        Tälläkö (että ihminen on terve, saanut lääkkeet, käynyt lääkärissä, eikä tarttua enää) ei ole mitään merkitystä? Merkillistä!? Merkillistä on sitten, sehän on aivan sama kuin minut yhä leimattaisiin sairaaksi, sillä saatan olla, sillä olen koskus ollut.

        Totuus on se, että olin yhden illan kuumeessa ja huonovointinen, minulla oli jopa😀 37,5 kuumetta. Luultiin että on pahempaa, eikä ollut. Olin jo seuraavana päivänä terve!

        Jos sillä ei ole merkitystä, että ihminen käy lääkärissä ja hoitaa itsensä kunnolla ole mitään merkitysrä, niin kertakaikkiaan kenenkään ei kannata KOSKAAN mainita olleensa sairaana tai paikassa jossa on ollut sairaita (entäs sairaalatyöntekijät). Asioissa pitää olla tolkku vaikka säännöt olisi millaiset. Ei tervettä ihmistä voi laittaa ulos jos hän on käynyt

        Tämä tilanne oli liioiteltu, eikä oikein. Olin tehnyt kunnolla töitä koko viikonlopun ----tervehtyneenä------. Olin käynyt asiallisesti lääkärissä. Olin syönyt asialliset antibiootit. Vastauksesi todistaa sen että kaikesta tulee vaieta, jopa tervehtymisestään.

        MIksi menit mainitsemaan olleesi sairaana,oma moka.
        Lopeta jo toi narina,aikuinen ihminen siellä märehtii ja parkuu.


      • eienäälufthansaaei

        Siksi minä kirjoitan ja kirjoitan, ettei kukaan tee samaa virhettä. Siitä syystä täällä "parun". Kiitos kauniista vastauksesta teille. Se on kovin sympaattista luettavaa.

        Tarkoitukseni on varoittaa ettei kukaan ole yhtä typerä kuin minä. Itseäni syytän loppupelissä ja toista kertaa tällaista ei kohdallani tapahdu. Ei koskaan eikä missään.

        Ei ole varaa maksella ylimääräisiä lääkäreitä ei yhtään. Noh. On se joulu ensi vuonnakin.

        Kuka siellä arveli kyse olleen työlennosta? Ei ollut kyse firmasta eikä työlennosta. Ei ollut kyse lomalennosta. Kyse oli aivan muusta. Tässä elämässä on joskus muitakin asioita kuin työ tai loma. Aina ne eivät ole niin iloisiakaan asioita.

        Mikäköhän kumma ihmisiä närästää siinä kun toinen ihminen kohtaa vääryyttä (vaikkakin kohtaa sitä omaa tyhmyyttään ) ja haluaa sen myötä varoittaa ettei kukaan toinen olisi yhtä hölmö kuin mitä itse oli. Ehkei näin hölmöjä ole olemassakaan, sitä toivon.

        Mikä siinä on ärsyttävää tai väärin että kirjoittaa tekemistään virheistä varoittaakseen kanssa ihmisiä?
        Tottahan se elämä jatkuu monen vakavammankin asian jälkeen, mutta silloin kun on rahat oikein tiukassa niin ei olisi varaa tehdä pienempiäkään tyhmiä virheitä.
        Sellainen tilanne on monella muullakin ihmisellä. Kaikki eivät voi selvittää kaikkea rahalla.


    • PääsyEvättySyystä

      Lentoyhtiö toimi oikein ja sääntöjen mukaisesti. MIkäli matkustaja mainitsee olleensa äskettäin sairaana,on sairaana tai sairaus oletettavaa/alkavaa, ei lentoyhtiö kuljeta matkustajaa ilman että matkustajalla on lääkärintodistus jossa taataan henkilön terveydentila lentomatkan ajaksi.
      Sama käytäntö kaikilla lentoyhtiöillä,ei pelkästään Lufthansa.
      Lentoasemalla on Mehiläisen Lääkäriasema,sieltä saa esim. lääkärintodistuksen terveydentilasta.
      Kaikki nämä asiat mainitaan lentoyhtiön sivuilla ja ehdoissa,jotka matkustaja hyväksyy ostaessaan lentolipun.
      Mikäli tietää tarvitsevansa esim. lisähappea lennon aikana,tulee se ottaa itse mukaan ja ilmoittaa lentoyhtiölle etukäteen.
      Mikäli lentokoneen ovella ilmoitat tarpeesi lisähappeen,pääsysi lennolle evätään.
      Lentokoneissa on mukana happipulloja,mutta niitä käytetään ainoastaan hätätilanteissa joista etukäten ei ollut tietoa/aavistusta,esim. sairauskohtaus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      217
      35643
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      273
      22672
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      444
      11364
    4. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      84
      9001
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      29
      6721
    6. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      55
      5271
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      199
      4165
    8. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      48
      2142
    9. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      38
      2051
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1647
    Aihe