Löytyykö eteläsuomen alueelta toista ukkomiestä panoseuraksi? Itse olen hoikahko ukkomies. Sheivatut pallit ja pieni poslari perse. Haluisin saada kunnolla mielellään paksua suonikasta kyrpää perseeseen ja suuhun. Imisin ja nuolisin sun kuselle maistuvan ja tuoksuvan paksun kullin, kivekset ja reiän. Olisi ihanaa imeä sun spermanen kulli puhtaaksi panon jälkeen.
Ukkomiestä?
Anonyymi
16
125
Vastaukset
ois täällä.....
Oletko ajatellut että voisit tehdä jotain muutakin kuin tarjoilla noita löylykauha juttuja. Tuo jatkuva kauhailusi on hyvin kaukana mistään järjellisestä. Joten kun tässä olen katsellut että kuinka moneen viestiketjuun noita juttuja käyt paiskomassa. Niin Sinikka ei todella ole ajatus laatikon sisällä yhtään mitään.
- Anonyymi
Mistä? Mä itäuusimaa.
- Anonyymi
minä kanssa kiinnostunut asiasta, bux mailiin..
- Anonyymi
kik 69ukm
uuh tekstisi sai kalsarini kostumaan kiimalimasta
jokuhan voisi hiukan ajella minuakin kevyesti. ihan on ajamaton tunneli, vielä.
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu6613470Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002728Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211721Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771612Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔511565- 801530
Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101510Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3641475- 281359
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901253