Ukkomiestä?

Anonyymi

Löytyykö eteläsuomen alueelta toista ukkomiestä panoseuraksi? Itse olen hoikahko ukkomies. Sheivatut pallit ja pieni poslari perse. Haluisin saada kunnolla mielellään paksua suonikasta kyrpää perseeseen ja suuhun. Imisin ja nuolisin sun kuselle maistuvan ja tuoksuvan paksun kullin, kivekset ja reiän. Olisi ihanaa imeä sun spermanen kulli puhtaaksi panon jälkeen.

16

53

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ois täällä.....

      • Mistä päin olet?


      • Oletko ajatellut että voisit tehdä jotain muutakin kuin tarjoilla noita löylykauha juttuja. Tuo jatkuva kauhailusi on hyvin kaukana mistään järjellisestä. Joten kun tässä olen katsellut että kuinka moneen viestiketjuun noita juttuja käyt paiskomassa. Niin Sinikka ei todella ole ajatus laatikon sisällä yhtään mitään.


      • Petee77 kirjoitti:

        Mistä päin olet?

        Vantaa mutta autolla pääsee


      • Siistimies kirjoitti:

        Vantaa mutta autolla pääsee

        Millainen mies olet?


      • Petee77 kirjoitti:

        Millainen mies olet?

        laitatko sp-viestii....??


      • Siistimies kirjoitti:

        laitatko sp-viestii....??

        Joo. Mutta mihin s postiin


      • Petee77 kirjoitti:

        Joo. Mutta mihin s postiin

        käyttis at suomi24


      • Siistimies kirjoitti:

        käyttis at suomi24

        Tuliko perille?


      • Petee77 kirjoitti:

        Tuliko perille?

        ei vielä.....


      • Siis com loppuun


    • Anonyymi

      Mistä? Mä itäuusimaa.

    • Anonyymi

      minä kanssa kiinnostunut asiasta, bux mailiin..

    • Anonyymi

      kik 69ukm

    • uuh tekstisi sai kalsarini kostumaan kiimalimasta

    • jokuhan voisi hiukan ajella minuakin kevyesti. ihan on ajamaton tunneli, vielä.

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe