Jos on esim. Jousto luotto, on joku pääoma siellä, nostaa uutta, maksaa osan pois jne, miten sitä maallikko enää pysyy mukana korkojen suhteen?
Miten se korko muodostuu? Ainako sen hetkisestä pääomasta vai?
Esim. Jos 1.1 on 500 velkaa, 5.1 ottaa 100 lisää, alkaako 5.1 korko ottamaan siitä 600 eurosta vai?
Entä tuleeko korko vain pääomasta vai myös nostokuluista, jne palveluista?
Osaako joku kertoa ja miten sitä olisi helppo tarkkailla, että on oikein?
Kiitos.
Miten tarkastaa että korot oikein?
4
72
Vastaukset
- Anonyymi
Taas yks persaukinen kyselee tyhmiä netissä. Kannattiko ottaa vippejä? Häh?
- Anonyymi
Jeps. Ei voi muuta kuin nauraa tällaisille henkilöille. Ensin otetaan lainat alle ja sittten kun ollaan kusessa ruetaan miettimääñ mitä nämä lainat oikeastaan edes tarkoittavat. Persaukisille olisi parasta, että ulosoton tyyppinen virallinen taho ottaisi palkat yms. tulot heti talteen, maksaisi vuokrat ja muut tarpeelliset laskut siitä alkuun, loppurahoista sitten antaisi puolet kaupan lahjakortteina, joilla saa ostettua ruoat, vaatteet ja muut tarpeelliset päivittäistavarat, ja pistäisi loput säästöön tulevaa varten.
- Anonyymi
Kaikki riippuu siitä millaisen luottosopimuksen olet allekirjoittanut. Yleensä korko lasketaan aina jokaisen päivän saldolle. Tämä saldo voi sitten olla puhdasta pääomaa tai se voi myös sisältää nostokuluja, maksamattomia korkoja jne.
Mikäli luottosopimus on epäselvä tai asia ei käy sieltä selkeästi ilmi, on se yleensä silloin kohtuuton kuluttajan kannalta ja voit tällä perusteella riitauttaa asian esim. käräjäoikeudessa. Mikäli voitat, ei sinun tarvitse maksaa mitään korkoja tai kuluja koko laina-ajalta. - Anonyymi
Viddu kun huvittaa käydä näitä persaukisten juttuja katsomassa. Sunnuntaina tultiin venetsiasta. Kk sitten auton vaihto ja vähän taloon remppaa. Lainaa en ole 51 vuotiaana ottanut muuhun kun omakotitaloon. Ihan tavan ns duunari viimeiset 31v. Siis mee töihin
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569