Jumala on ikuinen!

Anonyymi

Kun esimerkiksi evolutionistilta kysytään mistä alkuräjähdys sitten tuli.
Hän sanoo:
Jos joku kysyy, mistä massaenergia tuli, kysyn, mistä Jumala tuli.
Se oli syvempää kuin mitä hän tarkoittikaan.
Joko massaenergia on ikuista tai Jumala on ikuinen.
Tiede on todistanut, että massaenergia hupenee.
Massaenergia ei ole ikuista.
Jumala on ikuinen.

20

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos emme tiedä alkuräjähdyksen syytä, miksi Jumala olisi vastaus? Ja kenen Jumala?

      • Anonyymi

        Älä mieti turhuuksia!

        Raamatun mukaan Luoja on elämän ja energia lähde.
        Hän ohjaa luonnonvoimia.
        Kukapa ei olisi tuntenut myrskyn jyskettä ja miettinyt Jumalan voimaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä mieti turhuuksia!

        Raamatun mukaan Luoja on elämän ja energia lähde.
        Hän ohjaa luonnonvoimia.
        Kukapa ei olisi tuntenut myrskyn jyskettä ja miettinyt Jumalan voimaa?

        Heikot on perustelut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heikot on perustelut.

        Ukkosmyrskyt ovat näyte Jumalan suuresta voimasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukkosmyrskyt ovat näyte Jumalan suuresta voimasta

        Entä jos salama osuu uskovaiseen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ukkosmyrskyt ovat näyte Jumalan suuresta voimasta

        Joo. Ukko ylijumalan voimasta.


      • Anonyymi
        kookoo2 kirjoitti:

        Joo. Ukko ylijumalan voimasta.

        Joko meni paskat housuun, kun ukkonen alko pelottaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko meni paskat housuun, kun ukkonen alko pelottaa?

        Miksi Luoja on luonut ihmiset ja eläimet niin, että stressitilanteessa voi tulla paskat housuun? Mitä hän sillä haluaa sanoa? Minä en tekisi luoduilleni tuollaista jekkua, jos olisin Luoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joko meni paskat housuun, kun ukkonen alko pelottaa?

        Voi kun se sydämmmessäsi oleva jessuli ohjaa sinua kirjoittelemaan kauniisti. Usko todella jalostaa ihmistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos salama osuu uskovaiseen?

        Ukkosmyrskyt opettavat, että jos Jumala pystyy tähän, millainen Hän onkaan.
        Vaikka emme täysin ymmärrä Jumalan voimaa, luonnon mahtavat näytökset ovat syy kunnioittaa Suurta Jumalaamme.


    • Kaiken alku on ihmisjärjelle käsittämätön ja suunnaton kosminen suolikaasupurkaus. Se levisi tyhjyyteen nanosekunnin miljardisosassa kuin suunnaton varpusparvi, ja rupesi alkaan muodostaan laneettoja ja tähtiä ja muita kappaleksia, jotka ovat tarpeen maailmankaikkeuden rakennusosasina. Aivan ensimmäisiä objekteja olivat kosmiset raappahousut ja kumiteräsaappaat, jotka olivat pyhän henken virka-asu, kun hän esimerkiksi käväisi luomassa aikansa kuluksi vähän elämää pannukaakku-Maassa.

      • Anonyymi

        Sulla se pää pörrää jatkuvasti tuolla persreijän ympärillä????
        Avohoitoa on saatavilla


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla se pää pörrää jatkuvasti tuolla persreijän ympärillä????
        Avohoitoa on saatavilla

        Ei toki pörrää. Palstan jt satuilut vain inspiroivat kyseisen ääniaukon ja jt rinnastamiseen. Ne sopivat jotenkin somasti yhteen. Kuin jt nenä rektumiin.


      • Anonyymi

        Pistähän korkki kiinni ja mene unten maille, vaikka Vartiotornin sallimasta aineesta onkin kyse.


      • Anonyymi

        Ei ollut nanosekunnin vaan joktosekunnin miljardisosa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut nanosekunnin vaan joktosekunnin miljardisosa.

        Onko tullut uutta valoa© ? Ainakin raamatun onanistin ja eunukinkirjojen sekä profveettain mukaan se on nanosekunnin miljardisosa, eli tiedekirjallisuudessa usein käytetty termi: KASS eli Kosminen alkusuhnusekunti,


    • Anonyymi

      Missä kohtaa tiede todistaa, että energian ja sen suhteen ekvivalentin massan määrä hupenisi? Fysiikan mukaan sekä massaa, että energiaa koskee säilymislaki. Ne voivat korkeintaan muuttua toisikseen.

      Premissit väärin -> Johtopäätös väärin.

      Mutta kun Jehova kieltää koulunkäynnin ja käskee uskoa vain Vatriotorvea, niin näin siinä sitten käy. Melkoisen noloa.

    • Anonyymi

      Vartiotorniuskonnon johdossa vartiotorniseura, sen henkilöt ovat kirjautuneet pitämäänsä kortistoon taivaaseen menoa varten, sillä se on edellytys jäseneksi pääsylle johtoon, ja ovat kirjoittaneet sitten vartiotorniin, että kortistoon kirjautuneita on pidettävä mielenvikaisina.

      Siten tuon uskonnon perusteita on tutkittava alemman tason inhimillisinä motivaatiotekijöinä.

      Lasten jäätelörahat tulisi lapset taivutella antamaan lahjalaatikkoon, heille USA:aan lähetettäväksi. Sanoo tuo johtoelin

      • Anonyymi

        Eikös ne vartiotorniuskonnon johtajat ole nähneet vuoden 1914 tapahtumatkin ?
        Näin oli johonkin vartiotorniin taikka vartiotiotorniseuran painamaan kirjaan kirjoitettu.
        Mietin, onko heillä muistivaatimuksia, että pysyy jotakin mielessä niistä "vuoden 1914 tapahtumista" ?


    • Anonyymi

      Aloitus poistoon, idiootit saapuneet kommentoimaan!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1014
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      99
      861
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      652
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    Aihe