Miten se menikään...

Anonyymi

"Kohtele muita niin kuin toivoisit itseäsi kohdeltavan"? Eikö se noin mene? Muistaakseni taisit mainita ettet itse pitäisi ollenkaan siitä jos joku manipuloisi/ohjailisi sinua...? Minä en tule koskaan antamaan sinulle anteeksi sitä. Teit toiminnallasi ihan hirveetä paskaa koko viime vuodesta. Sitten vielä olet kehdannut yrittää käännellä asiaa niin kuin minun pitäisi jotenkin tuntea syyllisyyttä kaikesta.

14

771

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo kirjoitus oli kuin itse sen olisin kirjoittanut vaikka en ole edes tällä palstalla aikaisemmin käynytkään. Vihaan exääni joka valehteli, huijasi ja jätti yksin vaikka vannoi rakkauttaan ihan papin edessä. Nyt sillä on uusi nainen kun ei saanut enää minulta kupattua enempää taloudellisesti. Kirottu se päivä kun tapasimme. Toivottavasti saat ansiosi mukaan koska paha saa aina palkkansa.

• Anonyymi

Voisin kirjoittaa tuon tekstin parille ihmiselle, mutta en kirjoita. Mitä sillä voittaisin, jos kaunaa mukanani kantaisin. En mitään.

• Anonyymi

Tämä mitä harjoitat on siis sitä mitä haluat itsellesi tehtävän? Oot harhoissa ja sairas.

• Anonyymi

Sä olet vain katkera marttyyri, et mitään muuta.

• Anonyymi

Tästä tietää, ettei kyseessä ole trollialoutus kun manipuloiva trolli tulee kimittämään ja kyseenalaistamaan. Aloittajan tilanteesta en tiedä, mutta itse suorastaan vihaan kaikenlaisia vaikuttamisyrityksiä esim sen suhteen mitä tulisi tehdä, miten tulisi olla ja minkä pitäisi antaa olla.

• Anonyymi

Eiköhän suuri osa vihaa. Mutta että manipuloidaan niin, että väitetään että toinen manipuloi ja oikeutetaan sillä oma pahanteko ja manipulointi.

• Anonyymi

Mitä mutisette eikö tämä ole viha palsta jonne saa purkaa kiukkuaan mielin määrin menkää moralisoimaan muualle. Luulenpa että jos omalle kohdallenne sattuisi petkuttava niljake joka näytteli aivan muuta mitä todellisuudessa oli niin kyllä siinä sappi kiehahtaisi. Ei se tarkoita että alkaa kostamaan jos täällä purkaa kiukkuaan. Koittakaapa tajuta se.

• Anonyymi

Ei tälläisille manipuloijille voi mitään. Kumppani jäi kiinni kakkosesta ja ilmoitin myös sille jatkavat muka salaisina. Onneksi olen nörtinpi ja haen ne poistetut viestit ja puhelinsoitot. Kun kaikki piti olla kunnossa. Tuo kakkonen manipuloi edelleen. Ja kun olen kertonut että tiedän vetoaa tuohon toisen sairaalloiseen "roikkumiseen" ei mulle vastaa ja estot laittanut. No kopioin itselleni ne ja jos tämä eroon johtaa laitan kakkosen tutulle jonka tunnen. Siinäpä kun ilmoittavat rakkaudestaan kylillä. Mutta kova on kyllä manipuloimaan kyllä. No kun totuus tulee joskus ilmi tästä on ainakin minulla näyttöä. Pitää toivoa että kokee kakkonen saman aikanaan.

• Anonyymi

Ei ole mitään kakkosia olemassakaan. Turhaa valetta ylläpidät. Tai sitte ykkösestä voi hypätä suoraan kolmoseen jne...

• Anonyymi

Kakkosista mitään puhuttu .

• Anonyymi

Sanonnat suojelevat ihmisiä, jottei heidän tarvitsisi oikeasti ajatella asioiden todellisia tarkoitusperiä tai vaikkapa sitä mitä tapahtui. Sanonnoilla on helppo sivuuttaa puhuminen ja ristiriitaisten asioiden selvittely.
      Sanonnat ovat joskus paikallaan, jos myös oikeasti puhuu mitä sen takana on, mutta yleensä ne on vain sanahelinää.
      Mitä manipulointiin tulee, niin kyllä meitä kaikkia välillä yritetään manipuloida, mutta järkevät ihmiset eivät siihen lankaan mene. Manipulointi on helposti huomattavissa. Vai uskotko kaiken mitä sinulle syötetään, vai onko sinulla omat aivot. Kirjoitus ei ollut kenellekään erityisesti.

• Anonyymi

Tämä on hyvä kirjoitus yleisesti ottaen. Esimerkiksi kliseiden ja sananlaskujen viljely kertoo toisinaan lähinnä kiusalliselta vaikuttavasta totuuden kiertelystä suhteessa muuhun kokonaisuuteen. Kaikilla ei todellakaan ikävä kyllä ole omaa tahtoa tai kykyä käyttää aivojaan omaehtoisesti itsensä tai muiden hyväksi

• Anonyymi

Nimenomaan näin.

Valitettavasti paha on olemassa, tämän opin kun opiskelin ortodoksista teologiaa.

Kotiasketismissa eletään yksinäistä eristäytynyttä elämää,omin säännöin minimitasolla materialistisesti.

• Anonyymi

Mitä on tapahtunut?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      32
      3036
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      123
      2705
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      39
      2334
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2137
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      424
      1687
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      1143
    7. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      55