Ohitus tiestä tuli päätös. Hämeenkyrön kohdalla nopeudet kasvaa ja myrkylliset hiilivety päästöt lisääntyy. Hämeenkyrön on turvattava asukeille puhdas ilma.
Ohitus tien aiheuttamat saaste ongelmat
25
251
Vastaukset
- Anonyymi
No nyt tekivät melkosen päätöksen , ja oikein kunnanjohtajan siunaama. Miksi enää pysähtyä kahville , tankkaamaan ,syömään. kun ohitustietä pääsee sulavasti esim. Ylöjärvelle jossa hyvät palvelut aivan Vaasan tien lähellä. Tai etelän suunnasta tullessa Parkanoon asti polvi suorana ei tarvii Hämeenkyrö näköjään euroja
- Anonyymi
Joo että hämeenkyröläisten kauan kaipaama ohitustie??? Yksikään tuntemani hkyröläinen normaali ihminen ei kyseistä tietä halua. Jo tieto kaaoksesta mikä vallitsee seuraavat 2-3v riittää...
- Anonyymi
Ikaalilaiset sen haluaa ja helsingin herrat. Aivan turha hanke
- Anonyymi
Ohitustie on Jumalan lahja! Kohta ei enää tarvitse madella tämän tuppukylä kohdalla. Mielestäni hämeenkyrön voisi tasoittaa riistapelloksi ja ohitustie siihen keskelle.
Autoiissa joissa on polttomoottorit palaminen vie happea joka on taas ihmisiltä pois. Tätä ei vissiin ole huomioitu ?
- Anonyymi
Happea saadaan vedestä. Kyrösjärven kuivattaminen ja muuntaminen hapeksi voisi olla yksi ratkaisu.
Anonyymi kirjoitti:
Happea saadaan vedestä. Kyrösjärven kuivattaminen ja muuntaminen hapeksi voisi olla yksi ratkaisu.
Sivutuotteena tulee vetyä. Mihkä se olisi järkevintä käyttää ?
- Anonyymi
VillePuutiainen kirjoitti:
Sivutuotteena tulee vetyä. Mihkä se olisi järkevintä käyttää ?
Vetypommeja myyntiin kansainvälisille markkinoille.
- Anonyymi
Loistavaa .
Saadaan ohitustie.
Kiitos hallitus. - Anonyymi
ohitustie radan varteen jotta matka tampereelta pohjanmaalle lyhenee 30 km
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ohitustie radan varteen jotta matka tampereelta pohjanmaalle lyhenee 30 km
nyt pitäsi käyttää järkeä eikä kuunnella hämeenkyröläisiä jäähän ne vanhat tiet
edelleen heille
pohjanmaan teollisuus tarvii uuden tien - Jarmo.Kakkasuu
Anonyymi kirjoitti:
nyt pitäsi käyttää järkeä eikä kuunnella hämeenkyröläisiä jäähän ne vanhat tiet
edelleen heille
pohjanmaan teollisuus tarvii uuden tienKauhajoen suuntahan pääsee parhaiten Ikaalisten ja Hämeenkyrön kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Happea saadaan vedestä. Kyrösjärven kuivattaminen ja muuntaminen hapeksi voisi olla yksi ratkaisu.
Kuivattaminen alkanut ,vesi vähissä joka vuosi.Hapesta en tiedä sähköä kumminkin. Haihtuu sanoo voimayhtiö....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loistavaa .
Saadaan ohitustie.
Kiitos hallitus.Juokse mutkia
- Anonyymi
Jarmo.Kakkasuu kirjoitti:
Kauhajoen suuntahan pääsee parhaiten Ikaalisten ja Hämeenkyrön kautta.
Muutaman minuutin tähden pitäisi kylä halkaista ja tuhota luonto. Missä
Sinäkin asut. Täältä viedään virkistysalueet muutaman minuutin takia. Tää valtio ja elykeskys on syvältä.
- Anonyymi
Onpa loistava uudistus. Liikenne sinne missä tilaa päästellä, eikä kinttupolulle. Hämeenkyrön keskusta jää ihmisten käyttöön ja älytön autoralli loppuu. Parasta palvelua hallitukselta.
Tien teko laitteet käryttävät ja pilaavat Hämeenkyrön ilman.
- Anonyymi
ikaalisten ylilukenut näyttää osaamistaan
- Anonyymi
Parkanos sama ongelma.
- Anonyymi
Tienteko laitteet voivat jopa parantaa hämeenkyrön ilmanlaatua väliaikaisesti. Tulee sen jaskankäryn tilalle hieman parempi tuoksu edes hetkeksi. Kun tie valmistuu niin en usko, että kukaan maailmassa ajaa ikinä enää autollaan hämeenkyröön.
- Anonyymi
Jos tommone o sulle uskonasia nii varmala sulla o muitaki onkelmia tai sit vaa oot kaupunkilaine
- Jarmo.Kakkasuu
Hengitystie sairauksiin pitää suhtautua vakavuudella.
Nyt on nuutin risti ookoo. Komeita nuo pikimiehet.
- Jarmo.Kakkasuu
Tumma pinta säväyttää aina.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371955
- 49836
- 82819
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7701Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35681Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 60519
- 43467
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28459Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap76431