Ohitus tien aiheuttamat saaste ongelmat

Ohitus tiestä tuli päätös. Hämeenkyrön kohdalla nopeudet kasvaa ja myrkylliset hiilivety päästöt lisääntyy. Hämeenkyrön on turvattava asukeille puhdas ilma.

25

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No nyt tekivät melkosen päätöksen , ja oikein kunnanjohtajan siunaama. Miksi enää pysähtyä kahville , tankkaamaan ,syömään. kun ohitustietä pääsee sulavasti esim. Ylöjärvelle jossa hyvät palvelut aivan Vaasan tien lähellä. Tai etelän suunnasta tullessa Parkanoon asti polvi suorana ei tarvii Hämeenkyrö näköjään euroja

    • Anonyymi

      Joo että hämeenkyröläisten kauan kaipaama ohitustie??? Yksikään tuntemani hkyröläinen normaali ihminen ei kyseistä tietä halua. Jo tieto kaaoksesta mikä vallitsee seuraavat 2-3v riittää...

      • Anonyymi

        Ikaalilaiset sen haluaa ja helsingin herrat. Aivan turha hanke


    • Anonyymi

      Ohitustie on Jumalan lahja! Kohta ei enää tarvitse madella tämän tuppukylä kohdalla. Mielestäni hämeenkyrön voisi tasoittaa riistapelloksi ja ohitustie siihen keskelle.

    • Autoiissa joissa on polttomoottorit palaminen vie happea joka on taas ihmisiltä pois. Tätä ei vissiin ole huomioitu ?

      • Anonyymi

        Happea saadaan vedestä. Kyrösjärven kuivattaminen ja muuntaminen hapeksi voisi olla yksi ratkaisu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Happea saadaan vedestä. Kyrösjärven kuivattaminen ja muuntaminen hapeksi voisi olla yksi ratkaisu.

        Sivutuotteena tulee vetyä. Mihkä se olisi järkevintä käyttää ?


      • Anonyymi
        VillePuutiainen kirjoitti:

        Sivutuotteena tulee vetyä. Mihkä se olisi järkevintä käyttää ?

        Vetypommeja myyntiin kansainvälisille markkinoille.


      • Anonyymi

        Loistavaa .
        Saadaan ohitustie.
        Kiitos hallitus.


      • Anonyymi

        ohitustie radan varteen jotta matka tampereelta pohjanmaalle lyhenee 30 km


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ohitustie radan varteen jotta matka tampereelta pohjanmaalle lyhenee 30 km

        nyt pitäsi käyttää järkeä eikä kuunnella hämeenkyröläisiä jäähän ne vanhat tiet
        edelleen heille
        pohjanmaan teollisuus tarvii uuden tien


      • Jarmo.Kakkasuu
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt pitäsi käyttää järkeä eikä kuunnella hämeenkyröläisiä jäähän ne vanhat tiet
        edelleen heille
        pohjanmaan teollisuus tarvii uuden tien

        Kauhajoen suuntahan pääsee parhaiten Ikaalisten ja Hämeenkyrön kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Happea saadaan vedestä. Kyrösjärven kuivattaminen ja muuntaminen hapeksi voisi olla yksi ratkaisu.

        Kuivattaminen alkanut ,vesi vähissä joka vuosi.Hapesta en tiedä sähköä kumminkin. Haihtuu sanoo voimayhtiö....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loistavaa .
        Saadaan ohitustie.
        Kiitos hallitus.

        Juokse mutkia


      • Anonyymi
        Jarmo.Kakkasuu kirjoitti:

        Kauhajoen suuntahan pääsee parhaiten Ikaalisten ja Hämeenkyrön kautta.

        Muutaman minuutin tähden pitäisi kylä halkaista ja tuhota luonto. Missä
        Sinäkin asut. Täältä viedään virkistysalueet muutaman minuutin takia. Tää valtio ja elykeskys on syvältä.


    • Anonyymi

      Onpa loistava uudistus. Liikenne sinne missä tilaa päästellä, eikä kinttupolulle. Hämeenkyrön keskusta jää ihmisten käyttöön ja älytön autoralli loppuu. Parasta palvelua hallitukselta.

    • Tien teko laitteet käryttävät ja pilaavat Hämeenkyrön ilman.

      • Anonyymi

        ikaalisten ylilukenut näyttää osaamistaan


      • Anonyymi

        Parkanos sama ongelma.


      • Anonyymi

        Tienteko laitteet voivat jopa parantaa hämeenkyrön ilmanlaatua väliaikaisesti. Tulee sen jaskankäryn tilalle hieman parempi tuoksu edes hetkeksi. Kun tie valmistuu niin en usko, että kukaan maailmassa ajaa ikinä enää autollaan hämeenkyröön.


    • Anonyymi

      Jos tommone o sulle uskonasia nii varmala sulla o muitaki onkelmia tai sit vaa oot kaupunkilaine

      • Jarmo.Kakkasuu

        Hengitystie sairauksiin pitää suhtautua vakavuudella.


    • Nyt on nuutin risti ookoo. Komeita nuo pikimiehet.

      • Jarmo.Kakkasuu

        Tumma pinta säväyttää aina.


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1955
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      82
      819
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      701
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      681
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      60
      519
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      467
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      459
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      76
      431
    Aihe