Miksi tuijotamme toisiamme?

Anonyymi

Miksi en saa silmiä irti sinusta? Ja miksi ne katseet kestää niin pitkääään? Sinä et ilmeisesti koe asiaa samoin kuin minä? Koet katseet varmaankin päinvastaisena, inhottavana.

70

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ajoitko vastaan ja vielä väistitkin kun tulin portista?

    • Anonyymi

      Koetan ottaa selvää, oletko lintu vai kala?

      • Anonyymi

        Jos se ei selviä tuijottamalla, kokeile kosketusta. Jään odottamaan kosketustasi


    • Anonyymi

      En ole mitään pitkiä katseita huomannut kahteen vuoteen.👀👁️👁️🤧

    • Anonyymi

      Miksi väistit. Olisi ollut pakko puhua ilman väistämistä.

    • Anonyymi

      Siirrän katseen välillä kun en kehtaa liian pitkään tuijottaa. En kai pitkään katsoisi jos ei kiinnostaisi?

    • Anonyymi

      Se on mukava katsella sinua silmiin :)

      • Anonyymi

        Niin suakin :)


    • Anonyymi

      Tiedät että kuulumme yhteen. Et vain halua sitä myöntää mutta ymmärrät vielä myöhemmin. Siihen asti odottelen hiljaa tuijottaen.

      • Anonyymi

        Kenelle? Tänään viimeksi nähtiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle? Tänään viimeksi nähtiin.

        Ei olla nähty toviin.


    • Anonyymi

      Musta se on ihanaa, kun tuijotat en vaan aina uskalla katsoo niin pitkään takasin...
      Olet ihana Mies ja olen susta ihan sekasin, varsinkin se halaus tänään, en tiedä toivunko siitä, lähelläsi on parasta :)
      Oothan saanut jo mut tekee asioita mitä en ehkä yleensä tekis.,enkä koe katseita mitenkään inhottavana vaan päinvastoin, halata yms. Saa lisääkin ;)

      • Anonyymi

        Ei ole halailtu


    • Anonyymi

      Ei sitä nykyään enää tapahdu valitettavasti.

    • Anonyymi

      Katson että mitä sinä katsot ja sinä katsot mitä minä katson. Ei kummempia.

      • Anonyymi

        Mahdollista tuokin.


    • Anonyymi

      Katson sinua koska vedät minua puoleesi. Pasmat menee aivan sekaisin sun takiasi, mutta hyvällä tavalla. Tunnen että ilmassa on jotain sähköisyyttä. Sydämeni hakkaa kun olemme yhdessä tai kuulen äänesi lähettyviltä. Välillä jopa välttelen sua, kehoni käy niin ylikierroksilla. Kai se on sitä kemiaa... ;)

      • Anonyymi

        Ui 🥰 kenelle menee?


      • Anonyymi

        Voi, kuulostaa ihanalta😊 mutta kenelle...


      • Anonyymi

        Naiselta hieman vanhemmalle miehelle.


      • Anonyymi

        Paljonko on hieman?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko on hieman?

        Hieman on kyllä suhteellista. Mutta minua vanhempi, juuri sopivasti. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieman on kyllä suhteellista. Mutta minua vanhempi, juuri sopivasti. :)

        Milloin nähtiin viimeksi? 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin nähtiin viimeksi? 😊

        Tänään,,,<3


      • Anonyymi

        Missä? Ja minkä lainen on luonteeltaan? Ulkonäkö tuntomerkkejä? Onko siis noin vuoden vanhempi vai sitäkin vanhempi kyseessä? Pahoittelut näin monesta kysymyksestä, mutta olen utelias luonne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä? Ja minkä lainen on luonteeltaan? Ulkonäkö tuntomerkkejä? Onko siis noin vuoden vanhempi vai sitäkin vanhempi kyseessä? Pahoittelut näin monesta kysymyksestä, mutta olen utelias luonne.

        No mies on ainakin yli 5 vuotta vanhempi, mukavasti pidempi vaikken itse mikään maailman lyhyin nainen olekaan. Hyvässä kunnossa... 😊


    • Anonyymi

      Siinäpä kysymys. Omasta puolestani tuijotan koska ihastuin ja haluaisin tutustua mutta tunne ei näytä olevan molemminpuolista. Tosin saatat kyllä olla jo varattu mutta enhän sitä tiedä.

      • Anonyymi

        Mistä ajattelet, että tunne ei ole molemminpuolista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ajattelet, että tunne ei ole molemminpuolista?

        En havaitse että niin olisi.


    • Anonyymi

      Ei ne tuijottamiset, katseet, hymyt yms. merkitse mitään. Oikeasti kiinnostuneet puhuvat ja ehdottavat näkemistä yms. oli kyseessä työ, vapaa-aika tai koulu niin kyllä niissä ihmistä lähestytään ainakin oikeasti kiinnostuneet niin tekevät.

      • Anonyymi

        Kyllä se vaan usein katseista ja hymyistä lähtee. Jos toinen ohittaa katseen , tai se on viileä, ilman hymyä, niin ei sellaista ihmistä lähestykään.
        Itsellä on moni lämmin ihmissuhde alkanut juuri katseista ja hymystä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se vaan usein katseista ja hymyistä lähtee. Jos toinen ohittaa katseen , tai se on viileä, ilman hymyä, niin ei sellaista ihmistä lähestykään.
        Itsellä on moni lämmin ihmissuhde alkanut juuri katseista ja hymystä :)

        Omalla kohdalla katseet eivät ole johtaneet mihinkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omalla kohdalla katseet eivät ole johtaneet mihinkään.

        No ei ne itsestään johda mihinkään. Toki pitää itse jotain tehdä asian eteen.


      • Anonyymi

        Eipä ne katseet tosiaan mitään tarkoita. Varatut vilkuilee ihan yhtälailla silmämuna kovana.


    • Anonyymi

      Hänen katseensa on taivaallinen kokemus. Kuin henkinen rakastelu. Aluksi katsoin vain kahden, nyt en välitä vaikka muut huomaisi sen. Hän on tainnut huomata muutoksen ;-) Se katse on niin hellä ja rakastava. En katsoisi itse noin, jos en olisi syvästi rakastunut. Kääntäisin muuten katseeni pois aika nopeasti. En ole ketään säännnöllisesti tuolla intensiteetillä. Näin vaikka en ole enää ihan nuorikko.

      Toivon, että meillä olisi enemmänkin. Paljon enemmän, jos itse pääsisin valitsemaan asian. ♥️

      Joku voisi sanoa, etten rakasta, koska en olen tehnyt aloitetta. Se ei ole totta. Enkä usko, että niin on hänenkään kohdalla, jos hän tuntisi samoin. Ei asiat ole aina mustavalkoisia.

      • Anonyymi

        Näkyisikö hänestä tai ylipäätään kenestä ihmisestä hyvänsä kun on ihastuneena johonkuhun toiseen, jotenkin olen muistelevinani että ihastuminen näkyy muillekin kun on ihastuneena ihan toiseen henkilöön. 🤔


    • Anonyymi

      Selma

      • Anonyymi

        Oliko tämä joku tunniste?


    • Anonyymi

      Tämä meni J-naiselle?

      • Anonyymi

        Jep


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep

        Olet nainen suurenmoisin... pus


    • Anonyymi

      Kun ne katseet ja hymyt ja muut ihastuneena sekoilut menee kerta toisensa jälkeen siltä toiselta täysin ohi, on aika luovuttaa. Tajusin.

      • Anonyymi

        Oletteko koskaan kunnolla kahdestaan näinä hetkinä? Itse en ainakaan uskaltaisi näyttää tunteita porukassa. Toisaalta olenkin erittäin arka mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletteko koskaan kunnolla kahdestaan näinä hetkinä? Itse en ainakaan uskaltaisi näyttää tunteita porukassa. Toisaalta olenkin erittäin arka mies.

        Niinhän se on, arkana ei oikein uskalla tuoda tunteitaan esille jos muitakin on läsnä. Ei ed.


    • Anonyymi

      Näin kyllä kun katoit vielä uudelleen sieltä kaukaa ja olihan se mukavaa :)

      • Anonyymi

        Missä tämä tapahtui?


      • Anonyymi

        Kaupassa, pari viikkoa sitten.


      • Anonyymi

        Huti

        ap.


    • Anonyymi

      Varmaan se sun erikoinen Jane Fonda -puku saa monetkin katsomaan sua pitkään. Minä en naurultani voinut kuin vilaista ja sitten tietenkin pakosta näin kun tehtiin niitä asentoja. :DD

      • Anonyymi

        Mitä asentoja? Nyt kaipaan tarkennusta 😅


    • Anonyymi

      Todennäköisesti kaikki on vain pelkkää sattumaa etc. Ehkä lopetan miettimisen ja jatkan eteenpäin. Niin kauan kuin tätä on jatkunutkin, niin luulisi naisenkin jo tehneen jotain jos kerran olisi kiinnostunut.

      Ap. Möyh.

    • Anonyymi

      😊😊😊

    • Anonyymi

      Ehkä kumpikin katsoo ja ihmettelee, ett miks toinen katsoo pitkään. Mun kohdalla se menee noin, en usko toisen olevan kiinnostunut musta vaikka katsookin, kyllä sillä miehellä riittää paremman näköistä silmänruokaa ympärillään. Välillä mulle tulee jopa tyhmä tunne, kun toinen katsoo mua vähän pitkään, mietin vaan, ett olenko jotenkin mokannut jollain tavalla, kun noin mua katsotaan.

    • Anonyymi

      Sinä olet tuonut iloa
      minun elämääni.Olen
      sinulle siitä varmaan
      Ikuisesti velkaa.Kyllä
      olen him,,,;-)

      • Anonyymi

        Mikä hiivatin him?


    • Anonyymi

      Päädyin siihen lopputulemaan, ettei naista pätkääkään kiinnosta, kunhan vain toljottaa. Lieneekö kaikki muumit laaksossa. Hyvää kesää sulle tytsy, älä ihmettele jos en iske juttua jatkossa!

      • Anonyymi

        et sinä itsekään tehnyt mitään muuta kuin katsoit pitkään joten älä syyllistä :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        et sinä itsekään tehnyt mitään muuta kuin katsoit pitkään joten älä syyllistä :(

        no ei se aivan niin mennyt...


      • Anonyymi

        Vaan miten??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan miten??

        No kyseinen henkilö tietää...


    • Anonyymi

      Kyllähän se katse kertoi paljon, mutten siltikään uskaltanut avata suutani ees sanoakseni MOI :/

      • Anonyymi

        Moikattu on monesti 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikattu on monesti 😂

        Niin ollaan ja huomenna vähän enemmänkin? 🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moikattu on monesti 😂

        No niin ollaa, miten se nyt voikaan olla niin vaikeaa :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ollaan ja huomenna vähän enemmänkin? 🙂

        Tuskin. Tosin kyllä panisi pahaksi 🙈 Mitä sulla oli mielessä? Ja missä nähdään?


    • Anonyymi

      Siksi koska me kuulumme yhteen, sinä et vaan tajunnut sitä heti ja nyt ilmeisesti tahtoisit tehdä jotakin mutta et uskalla ;)

    • Anonyymi

      En tule koskaan katsomaan rumaa tatuoitua miestä. Hyi.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät että hänellä on tatuiointeja?


      • Anonyymi

        Ei se ruma tatuoitu mieskään sua katsele! Joku taso silläki on ;)


      • Anonyymi

        Ok. Asia ymmärretty. Kaikkia ei voi miellyttää.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7937
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      177
      1755
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1114
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1113
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      62
      1031
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      193
      945
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      823
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe