SDP Suna Kymäläinen ULOSOTOSSA

Anonyymi

38

1678

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kepulaiset konstit on nykyisin käytössä demareilla.

      • Anonyymi

        Demarit on aina vararikon partaalla, koska eivät ymmärrä taloudesta mitään.


    • Anonyymi

      helppo arvata, mistä "muut" yli 11 tuhatta euroa vaalitukea.. :)

      pikavippejä!

      sen verran lihava että kaikenlaisiin turhuuksiin törsänny tajuttomasti, ketkä tömmöisiä paksukaisia äänestää??

    • Anonyymi

      Eikös tuo oo se natotrolli-Suna?

      • Anonyymi

        Kokoomuksen järjestämä tuholainen demareiden kotipesässä. Sellaista kieroilua ja rikollisuutta mitä Kokooms ei harrasta, ei ole olemassakaan.


    • Anonyymi

      Valtiovarainministeri ainesta. Talousosaaminen rautaa.

      • Anonyymi

        Hei.......me Tienataan. !


    • Anonyymi

      Olisko peliriippuvuus noiden sotkujen syynä?

      Kaiken kaikkiaan näyttää olevan arvopohja kunnossa, niinkuin sillä vihapuhuja-husseinillakin.

      Saikulle vaan piiloon julkisuudelta. Siellä on hyvä kerätä säälipisteitä äänestäjiltä, puoluejohtohan tukee jo täysillä näitä arvopohjaisia.

    • Paul Bohill karhuamaan, niin lyllerön hymy hyytyisi!

      • Anonyymi

        tuom . liiviukot ku tulisi näitä isommin velallisia suomessaki hätyyttämään, kirjeitä vaa tääl lähetellään..

        alkaisi velat hoitua monellakin


    • Anonyymi

      Ruokolahden puniikki on kusessa. 6-0

    • Anonyymi

      onhan tuolla pahempiakin kurpuja aiheuttaneita,
      esim. kake juhantalo, en kyl muista mut kaikenalaista..
      aina se vaa uduestaan ääenestävät.. se ku ajaa jonku porukan
      jotai ajatuksia näthävästi
      ja toki onhan tuo ikämies

      sitten on ikuisesti juntatut poliittiset broilerit tyyliin ike kanerva.. sama mitä kuprua ja muuta hässäkäää, siellä on ja pysyy.. :)

    • Anonyymi

      Puniikki on puniikki vaikka ulosotolla paistaisi.

    • Anonyymi

      Keskustapuolueen syyskuun puheenjohtajavaalien jälkeen vaihtuu valtiovarainministeri. Ehdotukseni on, että SDP ottaa hoitaakseen tuon ministeriön, ja antaa vaikka Liikenneministeriön Kepulle vastalahjaksi.

      Uutena Valtriovarainministerinä aloittaa SDP:n Suna Kymäläinen. Tässä on lopultakin se nainen, jonka johdolla SDP:n suunnittelemat kymmenien miljaredien "investoinnit" saadaan rahoitettua.

      Pikavippii-Suna tietää mistä rahaa saa, ja vaikka kuinka ja paljon. Nykyinen liikenenministeri Sanna Marin palaa edustajaksi Eduskuntaan.

    • Anonyymi

      Veronmaksajat maksaa nämäkin velat, ei suoranaisesti mutta välillisesti kylläkin.

      Palkasta velat pidätetään, maksajana olet sinä....ehkä minäkin.

    • SUNA KYMÄLÄINEN : jos ihminen ei pysty hoitamaan edes omia raha-asioitaan , niin kuinka se pystyy hoitamaan muiden ( äänestäjiensä ) asioita ja luottamus tehtäviään ??

      Voisitki kertoa miten ?

      *) ei ahneus sammu rahasta -- eikä jano suolavedestä !

      • Anonyymi

        Niinpä.


      • Anonyymi

        Pitäisikin olla kuten Teuvo Hakkarainen, jonka elämänhallinta tunnetusti on huipputasolla.


      • Anonyymi

        Aivan kerros poliitikko joka pystyy hoitamaan Suomen asioita ja kerro miksi kusessa ollaan?
        "
        Poliitikot pyrkivät valitsemaan sanansa tarkkaan, mutta välillä mennään pieleen. Tutustu suomalaisten ja ulkomaalaisten poliitikkojen surkuhupaisiinkin möläytyksiin.

        Sitaatit on kerätty Sami Hantulan kirjasta Eläköön demokratia! - Muistinmenetyksiä, muunneltuja totuuksia ja muita poliittisia päästöjä sekä ulkomaisilta verkkosivuilta.
        Suomesta

        ”Se oli yleisvastaus.” (Matti Vanhanen ristiriitaisesta vaalirahoituskommentistaan vuonna 2008)

        ”Joskus pitää vähän taiteilla sanojen kanssa. Jos ei pysty vastaamaan, pitää olla vastaavinaan.” (Matti Vanhanen vuonna 2010)

        ”Hän jatkaa ikuisesti. Meillä on maailman paras kokoomuksen puheenjohtaja.” (Henna Virkkunen Jyrki Kataisesta vuonna 2009)

        ”Suomalaisen puolueen johtajaksi sopii kohta vain psykopaatti tai tomppeli. Psykopaatti ei välitä ja tomppeli ei ymmärrä.” (Timo Soini vuonna 2009)

        ”Lissabonin sopimus on ihan butrosbutroskalia, ei siitä suomalainen mitään ymmärrä.” (Timo Soini vuonna 2009)

        ”Helsinki on erittäin turvallinen – ei tietenkään tarvitse mennä tyrkyttämään itseään pimeällä johonkin pusikoihin.” (Paavo Lipponen vuonna 2005)

        ”Ei ole sukua, mutta sillehän minä en sattumalta voi mitään, että hän on vaimoni sisar.” (Kauko Juhantalo kaavoituspäällikön jääviydestä vuonna 2005)

        ”Kun annetaan vähän rentouttavaa, esimerkiksi otetaan pieni huikka ja lähdetään liikenteeseen, autoilija on paljon parempi liikenteessä esimerkiksi tämmöisissä kaupungeissa kuin Helsinki.” (Pertti ”Veltto” Virtanen vuonna 2007)

        ”Koen olevani siilinjärveläinen.” (Espoossa asuvan Jyrki Kataisen peruste nostaa eduskunnan kulukorvausta vuonna 2009)

        ”Joku linja pitää olla, vaikka se olisi vähän huonompikin.” (Hannes Manninen vuonna 2007)

        ”Tunsin ikään kuin tulleeni raiskatuksi.” (Kimmo Kiljunen asuntomurrostaan vuonna 2008)"


      • Anonyymi

        Pystyyhän se,mutta vain SDP:n asioita. Heillehän kaikki talousnumerot näyttää aina silmissä oudoille vaikka olisi mitkä lasit päässä. Outoja merkkejä paperilaput ja kännykän näyttö täynnä joista ei ota mitään selvää.

        SDP haluaakin kohta kieltää kaikki numerot maailmasta,se on ollut vain keksintö joka olisi saanut jäädä keksimättä mutta asianhan voi aina muuttaa ja paras tapa aloittaa on jättää omatalous aina niin rempalleen kuin voi ja ottaa vaan niin paljon velkaa kuin joku suinkin myöntää ja jättää se aina takuulla maksamati. Sama koskee vuokria,ruokalaskuja ,yms,yms,aivan kaikkea,fuck the money.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikin olla kuten Teuvo Hakkarainen, jonka elämänhallinta tunnetusti on huipputasolla.

        teukan pitäisi kokeilla antabusta siitä tulee huono olo jos juo viinaa :)


    • Kaikissa muissa työpaikoissa vaaditaan edes alkeellisempia alan taitoja mutta e i ARKADIANmäellä ?

      Miten me äänestäjät olemme päästäneet asiat tälle mallille ?

      Ruoskikkaa siis itseämme !

    • Anonyymi

      Suomi takaisin venäläisille.

    • Anonyymi

      Nämä uutiset pitää olla koko ajan äänestäjien silmien alla muistuttamassa omasta tyhmyydestään.

    • Anonyymi

      onpa tosi possunnäköinen emakko.

      possujen ikiaikainen perinne on elää toisten rahoilla !

    • Anonyymi

      Akka lihoaa sinun fyrkeilla.....

    • Anonyymi

      ehkä näin olisko muita velkavelallisia ulosotossa kuitenkin hyvä jos laki on sama kuin muilla.
      ETTÄ KÄTEEN JÄÄVÄ OSA ON 1100ekk
      sillä sinun tulee pärjätä kk.

      AJAKAA JO PIAN LAKI ETTÄ AINAKIN 1500ekk KÄTEEN JÄÄVÄ OSUUS TULEE OLLA!

      on niin monesti oikea nälkä.

    • Anonyymi

      PUNIIKKI -Kymäläinen SYÖ SINUN PULLAA JA SINUN PÖYDÄSTÄ

      • Anonyymi

        En äänestä tuonnimisiä.
        Nimi ei vakuuta. Mutta kai joku idiootti äänestää pro testiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En äänestä tuonnimisiä.
        Nimi ei vakuuta. Mutta kai joku idiootti äänestää pro testiksi.

        EUkin on huolissaan demareitten hulvattomasta rahankäytöstä.
        Toivottavasti kepu älyää lähteä ajoissa hallituksesta ennenkuin se on myöhäistä.

        Koomassa ollut johtaja ei hallitse enää tehtäviään. Kuinka kauan hälläväliä tyyli saa jatkua?


    • Anonyymi

      Vaikea pala demareille!

      • Anonyymi

        Äläs ny. Ihan parasta demarien A-luokkaa. Sunasta leivotaan vielä valtiovarainministeri. Sitten viini virtaa ja balalaikka soi ja krapulaa podetaan ryssän maaorjana.


    • Anonyymi

      Suna on varsinainen viskilätty🤪

    • Anonyymi

      Suna tehnyt monia hyviä asioita eduskunnassa,järkevä tyttö,kannustusta ja apua.mieluummin.Eki2 porvoo.

      • Anonyymi

        Laita yksi esimerkki hyvästä asiasta jonka Suna on saanut aikaiseksi?


    • Anonyymi

      Perusdemari.

    • Anonyymi

      Eikö muka kansanedustajan palkalla saa tuota maksettua?????

    • Anonyymi

      Kansanedustaja edustamassa velka vetoisien perseaukisien sdpn kannattajia. Voiko osuvampaa ehdokasta olla?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1044
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      472
    Aihe