Blue finance-perintä-merkintä

Anonyymi

Onko porukka saanut kyseiseltä firmalta merkinnän jos lasku yli 60vrk myöhässä? entä mikä firma hoitaa perintää/saako niille maksusuunnitelman tehtyä. BF asiakaspalvelu ei oikeen vastaile mihinkään muutako copypaste meiningillä.. kiitoksia vastauksista.

2

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lainoista tulee juurikin tuo LKP-merkintä lainan eräännyttyä noin 60 päivää. Itselläni ei sellaista ole, mutta tunnen joitakin joilla on tuo.
      Blue Financen sivuilla lukee, että he sallivat maksusuunnitelman perintävaiheessa. Tarkoittaa siis että mikä ikinä se perintäyhtiö onkaan, niin sieltä kautta saa tehtyä sen maksusuunnitelman.
      Ota hei huomioon lainan suuri korko vielä perinnässä. Valtion korkoon (7%) vaihtumisessa menee joku puoli vuotta sen jälkeen kun se luotto erääntyy.

• Anonyymi

Velka siirtyy perintätoimistoon, ei heti tule maksuhäiriömerkintää, perintätoimiston kanssa voi neuvotella vielä erämaksuista ja kun niitä hoitaa, selviää, lisäksi toiset perintätoimistotkin suostuvat erämaksun siirtämiseen, kunhan ottaa yhteyttä ennen eräpäivää...nykyään perintätoimistot ovat joustavia maksujen suhteen, kunhan pitää yhteyttä ja maksaa kuten sovitaan...huh, minunkin perittävien määrää..mutta lujasti vielä uskon selviäväni, joten yritetään..monenlaisia syitä on näihin maksuvaikeuksiin ja lainojen ottoihin, joten ehkäpä me joilla niitä on ja jotka yritämme selvitä, emmen välitä ylimielisistä kommenteista esim." itse olet itsesi tilanteesi saattanut jne." koska kyllähän me se tiedetään, tyhmiähän saatamme olla, mutta ei ehkä ihan tuon kommentin mukaisia tyhmiä:) tsemppiä kanssa kulkijoille!!

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      214
      7374
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4732
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      43
      4684
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      75
      3398
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1995
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      29
      1812
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      31
      1799
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      44
      1657
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      36
      1547
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1307
    Aihe