Tekopenistä/Dildoa peppuun.

Käyttääkö kuinka yleisesti miehet/naiset tekopenistä tai dildoa pepussa masturboidessaan saadakseen lisä nautintoa, oletteko käyttäneet minkä kokoisia pituudeltaan ja paksuudeltaan itse olen käyttänyt kumpaakin eturauhasen hierontaan max 3,4cm halkaisijaltaan. Kumpi on parempi vibralla vai ilman itse tykkää voimakkaasti värisevistä laitteista, niillä rauhaseen saa kohdistettua hyvin hieronnan.

4

489

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

joo, itse tykkään lusikoista suussa ja haarkuuaa perseeseen. :)

• Aika usein on jotain pepussa. Mikään extremetyttö en ole, vaan mulla on aika maltillisen kokoisia leluja.

• Anonyymi

Moi , olen 46v mies , noin 26 vuotta olen käyttänyt dildoja , pukeudun naisten alusvaatteisiin , antaa lisää potkua , kiihottuu entisestään. Pisin dildo jota käytän silloin tällöin 24cm sisään 6.5-5.5cm. Erityisesti käytän dildoa, koko on 22cm sisään 7.6cm halkaisijaltaan . Anaali tappi 22cm/ 6.2-8.0-6.0cm. En ole hellä peräaukolle. Ei värinää. Tuntuu ihanalle kun aukko levii , teen nykytys liikkeitä , aah tuntuu ei pysty kuvailee. Hyviä dildo orgasmeja sinulle. Viimeksi dildo pano 13.7. Se oli 31pano 8.1 - 13.7. HEIPPA

• Anonyymi

Kertoisitko tarkemin mitä mallia olet käyttänyt eturauhasen hoitoon?

Lelon ko. laitteet lienee kokonaisuudessaan parhaita ja ovat ergonomisesti hyvin suunniteltuja.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      2937
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      60
      2789
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2313
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      25
      1763
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1679
    6. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1556
    7. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1546
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1225
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1216
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79