Käyttääkö kuinka yleisesti miehet/naiset tekopenistä tai dildoa pepussa masturboidessaan saadakseen lisä nautintoa, oletteko käyttäneet minkä kokoisia pituudeltaan ja paksuudeltaan itse olen käyttänyt kumpaakin eturauhasen hierontaan max 3,4cm halkaisijaltaan. Kumpi on parempi vibralla vai ilman itse tykkää voimakkaasti värisevistä laitteista, niillä rauhaseen saa kohdistettua hyvin hieronnan.
Tekopenistä/Dildoa peppuun.
4
722
Vastaukset
- Anonyymi
joo, itse tykkään lusikoista suussa ja haarkuuaa perseeseen. :)
Aika usein on jotain pepussa. Mikään extremetyttö en ole, vaan mulla on aika maltillisen kokoisia leluja.
- Anonyymi
Moi , olen 46v mies , noin 26 vuotta olen käyttänyt dildoja , pukeudun naisten alusvaatteisiin , antaa lisää potkua , kiihottuu entisestään. Pisin dildo jota käytän silloin tällöin 24cm sisään 6.5-5.5cm. Erityisesti käytän dildoa, koko on 22cm sisään 7.6cm halkaisijaltaan . Anaali tappi 22cm/ 6.2-8.0-6.0cm. En ole hellä peräaukolle. Ei värinää. Tuntuu ihanalle kun aukko levii , teen nykytys liikkeitä , aah tuntuu ei pysty kuvailee. Hyviä dildo orgasmeja sinulle. Viimeksi dildo pano 13.7. Se oli 31pano 8.1 - 13.7. HEIPPA
- Anonyymi
Kertoisitko tarkemin mitä mallia olet käyttänyt eturauhasen hoitoon?
Lelon ko. laitteet lienee kokonaisuudessaan parhaita ja ovat ergonomisesti hyvin suunniteltuja.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3902957SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis662324Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781979Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1161706- 1401562
- 691189
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021039Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li12992Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön267986- 40854