Venäjän pakotteita kovennettava

Anonyymi

Putinin täytyi tietää malesialaiskoneen alasampumisesta eli hän on suurin syyllinen . Jos hän olisi sanonut ei niin konetta ei olisi ammuttu alas Venäjältä tuodulla ohjuksella.

On vaarallista jos Venäjää ei mitenkään rankaista näin raskaasta rikoksesta. Se nähdään Venäjällä luvaksi tehdä lisää rikoksia.

30

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Stalin selvisi kuin koira veräjästä Katynin murhista. Vaikka oli pääsyyllinen niihin.

    • Anonyymi

      Usa myös ampunut alas useita koneita,eikä pakotteita ole asetettu.

      • Anonyymi

        Minkä matkustajakoneen USA:n presidentti on käskenyt ampua alas ?


      • Anonyymi

        Minkäs koneen Putin käskenyt alas,edes raportissa ei mainita Putinia Nato vinkujat vain keksivät paniikissa kun Suomi ei koskaan liity natoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkäs koneen Putin käskenyt alas,edes raportissa ei mainita Putinia Nato vinkujat vain keksivät paniikissa kun Suomi ei koskaan liity natoon.

        Henkinen isänmaas on ampunut alas 3 MATKUSTAJAKONETTA ....
        AEROOy:n Ju-52:n, Kaleva.
        Korean Airlines 007, B-747
        Malesian 17, B-777

        Se on täysin aukoton FAK-TA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä matkustajakoneen USA:n presidentti on käskenyt ampua alas ?

        Iran Airin lento 655 oli Iran Airin lento Bandar Abbasista Dubaihin. Yhdysvaltain laivaston Ticonderoga-luokan ohjusristeilijä USS Vincennes tuhosi koneen 3. heinäkuuta vuonna 1988 Persianlahdella. Turmassa sai surmansa 290 ihmistä.
        Ei ollut presidentin määräys, vaan USAlaisen laivan päällystön hermojen menetys ja osoitus heidän ammattitaidottomuudestaan.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Onko väittämä, että venäläiset ampuivat MH-17-lennon alas?
      Sotilaatko syyllistyivät täysin anteeksiantamattomaan tekoon?

      Kuvat, jotka väitetysti ovat Buk-ohjus lavetilla, ja siirretään Itä-Ukrainaan ovat naurettavia suttukuvia.
      Niille ei voi perustaa yhtään mitään.
      Vertailkaa kuinka hatarin todistein ja kuvin voidaan nykypäivänä nimetä syyllinen....jenkkien väite, kuinka Iranilaiset irroittelivat miinoja laivan kyljestä, todisteena suttua...pelkkää suttua.
      Miehistö, eli silminnäkijät sanoivat että isku tapahtui ilmasta, mutta silti valhemylly jauhaa yhtä ja samaa.

      • Anonyymi

        Ihanko miehistö siis mh17 miehistö? Mitähän vielä keksit kun vähän lepäilet.


      • "Miehistö, eli silminnäkijät sanoivat että isku tapahtui ilmasta, mutta silti valhemylly jauhaa yhtä ja samaa. "

        Mihin unohtui ne "haukankatseiset" silminnäkijät, jotka näkivät peräti FL 330 l. 100058,4m korkeudelle kuvitellujen hävittäjien kansallisuustunnukset ja koneen runkonumetot.

        Yksikään miehistön jäsen EI EHTINYT NÄKEMÄÄN, SAATI ILMOITTAMAAN BUK- raketitshkin OSUMASTA. MH17 koneessa olleiden menehtyminen oli VÄLITÖN. PISTE!.

        Stnan VALEHTELIJA !!!!!!!!!!!!!!

        IMHO.


      • Anonyymi

        ''mutta silti valhemylly jauhaa yhtä ja samaa''
        Niinpä niin, se ''valhemylly'' on jo kehittänyt HIV:n lääkityksen ja rakentanut kenkälaatikon kokoisen ydinvoimalankin ja kun katsot peiliin niin näet sen valhemyllyn.


    • Anonyymi

      Putin on pidätettävä välittömästi, jotta venäjällä voidaan järjestää demokraattiset vaalit.

    • Anonyymi

      Venäjä voisi puhdistaa maineensa ja lähettää syytetyt oikeuteen. Ei siellä syyttömiä tuomita.

    • Anonyymi

      Venäjä ampuu kaikkea mahdollista.

      Venäjä/NL on laukaissut omaankin ohimoonsa enemmän kuin mikään muu Euroopan maa.

      Nytkin Putinin mafia-Venäjä on vetäissyt kuolettavan luodin itseensä, mutta ei ymmärrä tapahtunutta.

    • Täytyy aina muistaa että Venäjällä ei ole samanlaisia sotilaallisia valmiuksia kuin NATO:lla joten erehdykset siellä ovat sääntö sekä poikkeus.

      Tuo MH17 pudotus oli jotain mitä muu maailma ei ymmärrä ja sitä taas venäläiset eivät ymmärrä. Vahinkoja sattuu ja ne voidaan unohtaa koska venäläiset tiedotusvälineet eivät niistä huutele. Tuttu tapa toimia. Kaikki hyvin meillä.

      • Anonyymi

        Iran Airin lento 655 oli Iran Airin lento Bandar Abbasista Dubaihin. Yhdysvaltain laivaston Ticonderoga-luokan ohjusristeilijä USS Vincennes tuhosi koneen 3. heinäkuuta vuonna 1988 Persianlahdella. Turmassa sai surmansa 290 ihmistä.
        USAlainen laivan päällystö menetti hermonsa ja osoitti ammattitaidottomuutensa. Luulivat matkustajakonetta iranilaiseksi hävittäjäksi, vaikka heidän piti tietää, että kone ei voi olla hävittäjä, kun sellaista ei ollut samaan aikaan ilmassa. Lisäksi USA ei käynyt sotaa Irania vastaan, joten koko ohjusristeilijän reaktio oli järjetön.
        USS Vincennesin päällikkö sai jinkinlaisen kunnianosoituksen tapauksen jälkeen, kun oli estänyt kalliin ohjusristeilijän joutumisen hyökkäyksen kohteeksi. Hyökkääjänä Airbus A300!
        Tämä tapaus jos mikä kertoo selvää kieltään siitä, kuinka mielisairaita jenkit ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iran Airin lento 655 oli Iran Airin lento Bandar Abbasista Dubaihin. Yhdysvaltain laivaston Ticonderoga-luokan ohjusristeilijä USS Vincennes tuhosi koneen 3. heinäkuuta vuonna 1988 Persianlahdella. Turmassa sai surmansa 290 ihmistä.
        USAlainen laivan päällystö menetti hermonsa ja osoitti ammattitaidottomuutensa. Luulivat matkustajakonetta iranilaiseksi hävittäjäksi, vaikka heidän piti tietää, että kone ei voi olla hävittäjä, kun sellaista ei ollut samaan aikaan ilmassa. Lisäksi USA ei käynyt sotaa Irania vastaan, joten koko ohjusristeilijän reaktio oli järjetön.
        USS Vincennesin päällikkö sai jinkinlaisen kunnianosoituksen tapauksen jälkeen, kun oli estänyt kalliin ohjusristeilijän joutumisen hyökkäyksen kohteeksi. Hyökkääjänä Airbus A300!
        Tämä tapaus jos mikä kertoo selvää kieltään siitä, kuinka mielisairaita jenkit ovat.

        Kirjoitus kuvaa ainoastaan, miten mielisairaita tiltut ovat. Ei ole sellaista tragediaa, mistä he eivät pyrkisi valehtelemaan ja mitä käyttämään hyväksi. Todellisuudessa USS Vincennesin päällikkö ei ole saanut tuollaista kunnianosoitusta, vaan tavanomaisen ns. rotaatiomitalin alueella palvelemisesta.


    • Anonyymi

      Venäjä on onnistunut taas, siis taas, markkinoimaan itseään paksussa helteessä muhineen moniviikkoisen kalmon myyjänä.

      Ostajia on harvassa.
      Todella harvassa.

    • Anonyymi

      Tietenkin pakotteita on kovennettava!
      Näin toimien venäjä hyötyy aina enemmän, vai mitä venäjänkätyrit? Näinhän TE olette kertoneet.
      Ja nuo pakotteet on helppoja jokaisen valtion toteuttaa, tietenkin pieni lasku niistä seuraa myös toteuttajavaltiolle mutta PALJON vähemmän kulujaniistä aiheutuu jos annettaisiin venäjä toimia ilman seuraamuksia!

      • Anonyymi

        Luulenpa, että Venäjä pääasiassa nauraa noille pakotteille nykyään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulenpa, että Venäjä pääasiassa nauraa noille pakotteille nykyään.

        Tuskimpa venäjän kansa nauraa niistä pakotteista, ja tuskin myöskään venäjä hallinto.
        Annappa näyte miten venäjä nauraa pakotteille.


    • Anonyymi

      Venäläinen maanviljelijä juuri dokumentissa kertoi voi kunpa pakotteet olisi ikuisia.

      • Anonyymi

        Mistäs tällaisen dokumentin voi katsoa, RT:stä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs tällaisen dokumentin voi katsoa, RT:stä ?

        Yle areenasta löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yle areenasta löytyy.

        Ei muuten löydy.


    • Anonyymi

      Ei ole Suomella paukkuja ryhtyä maailman poliisiksi eikä tuolle tielle edes syytä lähteä. Kansainvaäliset tuomioisuimet ovat asioiden ratkaisemista varten ja järjestöt niitä jotka punnitsevat asioita.

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Kansainvälinen_tuomioistuin

      Suomi on kärsinyt jo nyt taloudellisista pakoitteista Eu:n kautta tulleiden talouspakoiteiden myötä ,joille jotkut Eu maat ovat antaneet piut paut ,Suomen noudattaessa linjoja.Näin myös markkinoista ovat ja tilanteesta ovat hyötyneet toiset . Suomelle Venäjä on tärkeä kauppakumppani eikä taloustilanteessamme ole ollut hurraamista viimeisen 10 vuoden aikana . Jos haliuaa elää savimajassa sopii torua ja torjua itäistä naapuria.

      https://www.yrittajat.fi/uutiset/607228-venajan-kauppa-hiipuu-yritykset-tuskastelevat-tullauksen-kanssa

    • Anonyymi

      Venäjän elintarvikevienti (2018) oli jo lähes 30 miljardia dollaria!!!

      Dollareissa laskettuna viime vuoden maaliskuussa julkaistu lukema osoitti että Venäjän asevienti oli arvoltaan 15.6 miljardia dollaria mutta elintarvikevienti jo peräti 28.8 miljardia dollaria.

      Hyvin näyttää EU:n pönttöpäiden pakotteet purevan - ainakin Suomen kaltaisten maiden vientiin Venäjälle. Nykyään Suomessa toimivia maatiloja lopetetaan, konkurssit ovat ihan joka viikkoisia. Sen sijaan Venäjän maatalousbusiness sen sijaan vain kasvaa ja paisuu uusiin ennätyslukemiin.

      On se vaan hienoa näin suomalaisena olla EU-kultapossukerhon jäsenmaana. ja Suomen kansa kärsii.

      • Anonyymi

        🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂

        Venäläisillä ei ole varaa ostaa edes kenkiä. Lääkärien palkka alle 300€/kk ja eläkkeet alle 50€/kk. Venäläisten elintaso laskenut viimeiset 4 vuotta.
        Täytyy myöntää, venäjällä menee tosi hyvin 😂🤣😂🤣😂 Kateeksi käy 😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣


    • Anonyymi

      Venäjän rahaliikenne pitäisi pysäyttää. Tämä on mahdollista. Ei menisi kauankaa niin Putin olisi nöyrää poikaa ja Ukraina saisi Krimin nopeasti takaisin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      626
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe