Kierreltiin Euroopassa koko talvi ja tyttö "heitti keikkaa" silloin tällöin. Iski ravintolasta miehen ja vei hotelliin. Ei ollut multa pois tuo :) Nyt kuitenkin menemme Norjaa kolmeksi kuukaudeksi, miten siellä onnistuu tuollainen tienisti ? Puuttuuko virkavalta ? Mitä laki tuosta sanoo. Minä en hyödy tuosta toiminnasta taloudellisesti.
Bongasin Puolalaisen ilotytön matkautooni.
12
68
Vastaukset
- Anonyymi
Jos sulla kantti kestää matkustella huoran kanssa, niin mikäs siinä. Tyttö hankkii vähän sivutuloja sinun vaatimattoman palkkiosi lisäksi :) Kunhat et hyödy tuosta taloudellisesti, niin ei siinä mitään.
- Anonyymi
Siinä voi viherpoliisi syyttää sinua parituksesta.
Luulisin ettei se Norjassa niin helppoa ole. Toisaalta jos tuntee paikat niin kaikkialla onnistuu. Toisaalta jos sopii jutut netissä niin luulisi toimivan.
-
Miten jaatte polttoaine ja ruoka menot?
Minnepäin Norjaa olette matkalla?
Huomaatko rakastuneesi?
Tukholma syndrooma?- Anonyymi
Tuskin tuossa nyt mistään Tukholma syndroomasta on kysymys. Onhan noita kaikenlaisia "sugar baby" ja "sugar daddy " suhteita, jos jonkin sorttisia. Jos ei sinua liikuta, mitä tyttö "vapaa-ajallaan "touhuaa, niin siitä vaan.
- Anonyymi
Itse asiassahan tuo on mielenkiintoinen yhdistelmä. Jos teillä muuten synkkaa ja silleen, niin minusta tuo on yksityisoikeudellinen sopimusasia. Sellaista tilannetta, jossa hyötyisit tuosta tytön "ansiotoiminnasta" pitää varoa. Se voitaisi katsoa parittamiseksi.
- Anonyymi
Jos noin se menee, pitäkää rahat erossa. Oikeudessa tuo olisi näyttökysymys. Ja syyttäjä tietenkin voisi syyttää, mutta jos ei ole näyttöä, niin ei mahda mitään.
- Anonyymi
Pidätkö miehistä paras paikka homoille ----> https://bit.ly/suommi24 <---- Rekisteröidy nyt ilmaiseksi!
- Anonyymi
Paras sivusto homoille, vapaa, anonyymi ----> https://bit.ly/suommi24 <----
- Anonyymi
Ja Norja on kallis maa. Hyvästä panosta saa laskuttaa euroina 200 / tunti, eukä mitää ektraa.
- Anonyymi
Just joo, miks helvetis oot jonkuu polakkihuoran ottan vaivoiseiks? Voi jumalauta ihminen voi olla tyhmä. :D
- Anonyymi
Puolalaiset nuoret naiset on kauniita ja seksikkäitä. Ei voi olla tyhmä, jos sellaiseen erehtyy.
- Anonyymi
Mäkin haluisin reissailla ilotytön kanssa. On varmaa monella tapaa jännittävää ja mielenkiintoista. Tyttö saa mun puolesta hoidella omia keikkojaan tahtonsa mukaan... ja minua myös.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?751468Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,13987Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79892Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.91870Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51714- 53664
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51631Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot134628Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs47623- 71593