"Ettei Suomi näyttäisi tältä"

Anonyymi

Se lause tulee nyt maksamaan PS-nuorille isot rahat ja edellisiäkin peritään takaisin.
Noin radiouutisissa.

32

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Takaisin perintään ei ole perustetta. Maksetti mikä maksettu

    • Anonyymi

      Tulee vielä päivä jolloin hyysäritkin huomaavat että persut oli oikeassa. Tosin ei ne sitä myönnä silloinkaan.

      • Anonyymi

        Päättömät ei pulise että sillee.


    • Anonyymi

      Olisiko tuki lakkautettu jos julisteessa olisi ollut valkoisen perheen kuva ja teksti:
      "Äänestä perussuomalaisia, että Suomi näyttää tältä myös tulevaisuudessa:"

      • Anonyymi

        Kyseessähän oli Euroopan parlamentin julkaiseman mainoskuvan käyttö. Mikä ajatus sillä oli käyttää kuvassaan täysin epätyypillisen näköisiä eurooppalaisia? Mies oli jostakin Afrikasta ja nainen jostakin Intiasta.

        Mielestäni ajatus oli nokkela, mutta aika on väärä. Elämme superloukkaantujien aikakautta, jolloin lähes kaikki on kielletty.


      • Anonyymi

        Tekosyy tuen lakkauttamiselle oli ministeriön listalla valmiina. Etsittiin vain sopivaa syytä.


      • Anonyymi

        Hmmmm!? .... entäs sitten, jos kuvassa olisi ollut pelkkä seinä, ilman yhtään mitään perhettä, ja teksti: ”Äänestä perussuomalaisia jottei Suomi näyttäisi tältä tulevaisuudessa”?

        :P


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmmm!? .... entäs sitten, jos kuvassa olisi ollut pelkkä seinä, ilman yhtään mitään perhettä, ja teksti: ”Äänestä perussuomalaisia jottei Suomi näyttäisi tältä tulevaisuudessa”?

        :P

        No, mielestäni tuo tyhjyyskin on parempi kuin tämä nykyinen Kalergi-plan suunta.


    • Anonyymi

      PerusSuomalaisten kannatus vaan nousee tästäkin järjettömyydesrä. Heheehee..

      • Anonyymi

        " PerusSuomalaisten kannatus vaan nousee tästäkin järjettömyydesrä. "

        Tyhmyys tiivistyy.


    • Anonyymi

      Minkä puolueen jäsenet veti raha hanat kiinni perussuomalaisilta nuorislta ?

      • Anonyymi

        No minkähän puolueen harakka toi opetus-/koulutus-/kurinpitoministeri nyt mahtaisikaan olla? :)


    • Anonyymi

      Näytetään attendolta sitten, ja lopputulema on kuitenkn sama, ellei pahempi. Roikkukaa hyvinvoinnissa, ettei kukaan pahoin voi.

    • Anonyymi

      Suomihan näyttää jo mainokselta. Menkää nyt kattoon itikseen.

      Lyhytjalkaisia irakilaisia käppäilee vastaan joka tiellä Hangosta Ivaloon..

      Tähän on tultu kun PSia ei ole uskottu.

    • Anonyymi

      Olen aina luullut että suomi24 on etupäässä persumyönteisten oma keskustelupalsta, eikö asia olekaan niin?

    • Anonyymi

      On se kyllä melkoisen uskomatonta, että tuosta yhdestä tviitistä mennään leikkaamaan jo luvatut valtion tuet kokonaan pois!

      Pitäisikö kaikkien olla sitä mieltä, että kyseiset henkilöt näyttävät tyypillisen suomalaisilta ja jos ei ole sitä mieltä, niin rangaistus tulee?

      Alkaa kyllä oikeasti v1tüttamaan tämä nykyinen pakkomädättäminen!

      • Anonyymi

        Ministeriön mielestä suomalaisten tulee näyttää afrikkalaiselta, intialaiselta ja niiden sekoitukselta!

        Vaikka olisit perussuomalainen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ministeriön mielestä suomalaisten tulee näyttää afrikkalaiselta, intialaiselta ja niiden sekoitukselta!

        Vaikka olisit perussuomalainen!

        Lähinnä muo hämää tossa eniten se, että: Yks twiittaa, ja kaikkia rangaistaan!?

        Millos toi otetaan käyttöön muissakin rangaistuksissa?
        1 mamu raiskaa, niin kaikki mamut laitetaan vankilaan! :)


      • Anonyymi

        Ei ollut vain yksi tviitti. Olivat saaneet varoituksia aiemmin.


    • Anonyymi

      Suomesta ei tule n.g.r loppumaan ellei tule sisällis-sota.

    • Anonyymi

      Perussuomalaisille nuorille siis €115 000,- sakkoa ilman tuomioistuimen päätöstä asiassa joka ei ollut rikos.

      Herää kysymys:
      Ketkä ovat rikollisia?

      Suomi ei ole demokratia.

      • Anonyymi

        Totuus maksaa, vihervasemmiston mädännäiset fantasiat ei.


      • Anonyymi

        Ihmisoikeudet ovat sidottu aina johonkin valtioon.


        Kaaka-ti-kaa (kimitystäkiljuntaa), ymmärrys loppui taas.
        Miten tuokin voi olla päättämässä yhteisissä asioissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisoikeudet ovat sidottu aina johonkin valtioon.


        Kaaka-ti-kaa (kimitystäkiljuntaa), ymmärrys loppui taas.
        Miten tuokin voi olla päättämässä yhteisissä asioissa.

        Kyse oli suomalaisten vanhusten oikeudesta saada ihmillistä hoitoa, johon vihervasemmisto Sirpa Pietikäisen näköisen hahmon tuella alkoi vouhkaamaan haittamaahanmuuttajien ihmisoikeuksista Suomessa. Kyllä suomalaisten vanhusten kansalais- ja ihmisoikeudet ovat Suomessa etusijalla ennen turvapaikkashoppareiden he*vetin kallista kotouttamisia ja hyysäämistä. Vai oletko toista mieltä.

        Kummalle korvamerkitset eurosi, avuttomalle vanhukselle, joka on sotinut Suomen puolesta ja jälleenrakentanut maan vai iPhone-hupimatkailijalle joka jätti omat vanhuksensa "hengenvaarallisiin oloihin" turvanaan vain siskonsa?


    • Anonyymi

      Ps kannatusprosentti nyt 20,1. Kuuden kuukauden päästä 25.2. Kansa on järkiintymässä! Hallitus kaatuu 2 vuoden sisään.

      • Anonyymi

        Hallitus pitää kaataa jo paljon ennen kahtavuotta.

        Hallituksella ei alunperinkään ole minkäänlaista mandaattia vaalituosten perusteella.


    • Anonyymi

      Haha, antaa pienen vihervasuriporukan känkyttää, Suomen kansa tietää kyllä mikä on oikein :)

    • Anonyymi

      Ne rahathan voisi luovuttaa hallitukseen päässeelle keskustapuolueelle jotka kunnostautuivat pääsemällä hallitukseen vaikka olivat menettäneet niin paljon ääniä.(melkoinen urotyö)

    • Anonyymi

      Tulee vielä päivä jolloin alkaa raiskausaalto... BUUUAAHHAAAHHAAAAA... AAAHHAAAAHHAAAAAA... EEEEHHEEEHHHEEEEEEE

    • Rahojen takaisinperinnän lisäksi persupösilöille voisi yhteiskunta rapsauttaa tuntuvat sakot kansanryhmää vastaan kiihottamisesta. Suomi ei rasisteja eikä natseja kaipaa!

      • Anonyymi

        Suomi kaipaa satoja tuhansia kehitysmaamuslimeja ja afrikkalaisia lisää. Eikö niin?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe