Pääministeri Rinne: "Meillä ei ole varaa sellaiseen maailmaan, jossa chillaillaan"

Anonyymi

26

92

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vieraillamme tosin on itseoikeutetusti varaa ylelliseen chillailuun mielin määrin, siitä ei tingitä, vai mitä Antti.

      • Anonyymi

        Persu ei nyt ihan ymmärtänyt...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Persu ei nyt ihan ymmärtänyt...

        Kerrotko oman näkemyksesi otsikosta.


      • Anonyymi
        persusussu kirjoitti:

        Kerrotko oman näkemyksesi otsikosta.

        "  Töihin pitää lähteä, kun on työkykyinen, totesi Antti Rinne "

        Luulisi tämän sopivan persuillekkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "  Töihin pitää lähteä, kun on työkykyinen, totesi Antti Rinne "

        Luulisi tämän sopivan persuillekkin?

        Ikävä kyllä ei sovi, kun ei ole löytynyt kykyjäni vastaavaa työpaikkaa. Koulut tosin jäi käymättä mutta olen hyvä oppimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persu ei nyt ihan ymmärtänyt...

        Kyllä ymmärsi, mutta jos Rinne saa yhdenkin mannen töihin, niin hän
        on messias.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "  Töihin pitää lähteä, kun on työkykyinen, totesi Antti Rinne "

        Luulisi tämän sopivan persuillekkin?

        Mitä se Rinne sitten siellä horisee, jos kerran pitää olla työkykyinen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "  Töihin pitää lähteä, kun on työkykyinen, totesi Antti Rinne "

        Luulisi tämän sopivan persuillekkin?

        Huomattavasti tärkeämpi kysymys on se, onko Suomella varaa nykyiseen katastrofihallitukseen.


      • Anonyymi
        persusussu kirjoitti:

        Huomattavasti tärkeämpi kysymys on se, onko Suomella varaa nykyiseen katastrofihallitukseen.

        Näinpä sussu. Ei ole varaa. Onneksi tuo härdelli kaatuu ennen vuoden vaihdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "  Töihin pitää lähteä, kun on työkykyinen, totesi Antti Rinne "

        Luulisi tämän sopivan persuillekkin?

        " Töihin pitää lähteä, kun on työkykyinen, totesi Antti Rinne "

        Luulisi tämän sopivan persuillekkin?"

        Tämä koskee mustalaisiakin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "  Töihin pitää lähteä, kun on työkykyinen, totesi Antti Rinne "

        Luulisi tämän sopivan persuillekkin?

        "  Töihin pitää lähteä, kun on työkykyinen, totesi Antti Rinne "

        Luulisi tämän sopivan persuillekkin?"

        Entä Kallion punavihreä kupla, pitääkö lähteä töihin?


      • Anonyymi

        Ei siellä ole varaa asua ellei käy töissä.


    • Leikkauslistaennuste no 1 annettu!

      "Pääministeri Antti Rinteen (sd) mukaan leikkauslistat tulevat vaikuttamaan ”aivan järkyttävällä tavalla” tavallisten ihmisten elämään, jos työllisyyden lisäämisessä ei onnistuta."

      Ja se tietohan meillä jo on, ettei suomalaisten työttömyystilastot tule kaunistumaan ja työllisyyden lisääminen tuottaa vain järjettömän suuria menoeriä, koska maahanmuuttajien työllistäminen maksetaan yhteisestä kukkarosta.

      • "leikkauslistat tulevat vaikuttamaan ”aivan järkyttävällä tavalla” tavallisten ihmisten elämään"

        Mieltääkö Rinne itsensä "tavallisiin ihmisiin"?


      • Anonyymi

        Järkyttää Sinisen Tulevaisuuden puolesta. Harmaalta näyttää. Mutta on meillä ainakin yksi päivänsäde: esim Laura Huhtasaari.

        Kyllä perussuomalaisten puoluetoimistossa naurua riittää. Se suorastaan raikaa, mutta pokka pitäisi yrittää säilyttää.


    • Anonyymi

      Mitä olen kauppakeskuksissa katsellut sitä chillailevaa porukkaa niin yleensä ne on niitä moniosaajia ja insinöörejä. Näitä vaan lisää chillailemaan.

    • Anonyymi

      No nyt puhuu Rinne asiaa, jos vielä toteuttaa aikomukset, niin hattua nostan, vaikka en tällä kertaa heitä äänestänytkään.

    • Anonyymi

      Rinne on pihalla kuin naapurin katti, teknologian kehittyessä kymmenessä
      vuodessa tulee 200 000 työtöntä lisää. Lisäksi samassa ajassa tänne tunkee
      saman verran työvoimapulan paikkaajia, niin eiköhän homma ole bueno.

      • Anonyymi

        Juuri tuo on kehityskulku ja se ei oikein täsmää tämän työvoimapula, ilmasto ja ylikansoitus hysterian kanssa. Suomessa ollaan menossa täysin oikeaan suuntaan lisääntymällä maltillisesti. Se ei vain joillekin passaaa. Lisää ihmisiä on saatava puoliväkisin. Selityksenä mm huoltosuhde joka taittuu jossakin kohti itsestään ilman mitään katastrofia ja on väliaikainen ongelma. Ja tähän samaan tautiin kuuluu tietysti se että ne eri pulien paikkaajat pyritään haalimaan mahdollisimman huono maineisista maista eli tämmöstä vähän suuremman mittakaavan rakettitiedettä mitä ei tavis oikein ymmärrä.


    • Anonyymi

      Ei niin!

      Rinteen tekemät lakialoitteet: 2 kpl.
      Hakkaraisen tekemät lakialoitteet: 20 kpl.

      Chill On, Antti!

      I rest my case

    • Anonyymi

      Koskeeko tämä myös heimopukuisia ja maahantunkijoita vai vain normi ihmisiä?

    • Anonyymi

      Rukouspaikat pitää siis sulkea,jos meinataan puuttua Chillailluun.

    • Anonyymi

      Rinnekin tietää, että moni on päättänyt luopua verojen maksusta, koska niillä ei enää rahoiteta yhteiskunnan normaalitoimintoja, mukaanluettuna turvallisuutta.
      Valtioon on ilmestynyt porukkaa jolla on erityiskohtelu ja sekös on omiaan rapauttamaan väestön veronmaksuhalukkuuden parissa vuodessa.
      Globalistit tietävät miten kansallisvaltiot nopeasti lamautetaan ja siihen nopein konsti on aiheuttaa kansalle voimakas epäoikeudenmukaisuuden tunne.
      Suunniteltu juttu ja hyveilijöitä, kuten Antti, viedään tässä, kuin litran mittaa.

    • Anonyymi

      Tottakai "väärin sammutettu" persujen mielestä. Taas kerran. Persujen ainoa saavutus puolueen perustamisesta lähtien, on vastustaa kaikkea. Mitään muuta eivät ole saaneet aikaiseksi kuin kaikkea vastustavaa huutelua.

    • Anonyymi

      Antti on oppinut uuden sanan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      194
      2035
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1128
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      711
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe