Hyvää yötä ja kauniita unia sinulle!

Anonyymi

Kyllä tästä noustaan vielä. Mua on alkanut pelottamaan, että en sua elämääni enää saa, kun aikaakin on jo kuitenkin kulunut. Tää on mulle jotain niin valtavan ihmeellistä, eikä se tunne siitä mihinkään muutu <3

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää yötä kuka ikinä oletkin.

    • Anonyymi

      Noustaan mistä? Onko taloudellinen vai henkinen ahdinko.. tai ihan vaan ennenaikainen juhannuskänni?

    • Anonyymi

      Milloinkas sitten olet ollut hänen kanssa yhdessä onko jo kymmenen vuotta mennyt ja vielä luulet että jotakin tapahtuisi vaikkei ehkä silloin kymmenen vuottakaan sitten onnistunut. Että eipä taida enää nytkään onnistaa.. Joku uusi yritys vaan eli juhannustansseihin vaan yrittämään! toivottavasti sieltä onnistaa..

    • Anonyymi

      Miksi olet antanut ajan kulua?

      • Anonyymi

        Siksi. Kun ei ole ollut muuta mahdollisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi. Kun ei ole ollut muuta mahdollisuutta.

        Jompikumpi varattu?

        Jos tunteet ovat molemmilla olleet vahvoja, niin aina on mahdollisuus aloittaa alusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi. Kun ei ole ollut muuta mahdollisuutta.

        Toivoisin, että kertoisit, vaikka varmaan koet tilanteen vaikeana. Niin koen minäkin, mutta en vaan saa sinua/häntä mielestäni. Puhumatta ei kuitenkaan päästä tästä eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivoisin, että kertoisit, vaikka varmaan koet tilanteen vaikeana. Niin koen minäkin, mutta en vaan saa sinua/häntä mielestäni. Puhumatta ei kuitenkaan päästä tästä eteenpäin.

        No siinäpä se. Puhumattomuus, näkemättömyys... Tilanne vaatii selvityksen, ei näin voi elää.


      • Anonyymi

        Voitko ottaa häneen yhteyttä jotenkin, kirjoittaa viestin tai pyytää vaikka kahville?


    • Anonyymi

      Musta tuntuu, että ajan kuluessa, vain lähenemme oman kaivattuni kanssa.

      • Anonyymi

        Siltä itsestänikin kyllä tuntuu.


      • Anonyymi

        Älkää t tyrkky tule heti tyrkyttää ittiä väliin😂.


    • Anonyymi

      Tässähän se elämä kuluu kaipaillessa saavuttamatonta. Hyvää juhannusta ihanalle miehelle

    • Anonyymi

      Hyvä että heräsit painajaisia nähty.
      Voimakkaita unia.

      Nyt kahvia ja ulkohommiin.

    • Anonyymi

      Kiitos herätyksestä. Näihin kuviin, tunnelmiin.

    • Anonyymi

      Painajaisilla alkoi yö ja loppui.

    • Anonyymi

      Jälkijäristyksiä koetusta elämästä.
      Vähenemään päin.

      Elämänhalu voittamassa.

    • Anonyymi

      Toivotaan koko porukalle hyvää juhannusta.

      Hyviä ilmoja kaivattunne kanssa.

    • Anonyymi

      Idässä kuumat ajokelit. Sinne jos on kylmä

    • Anonyymi

      Kun ei ota voi ajaa.
      Ei päinvastoin.
      Kun otan ajan.

      Kaivattunne tietää osaa.

    • Anonyymi

      Siis Itärajalle jos Beachille

      Miami beach

    • Anonyymi

      Juu eiköhän nousta. Ollaan jo niin pitkällä. Ei paljon puutu enää. Yksi klikkaus, ni meillä on yhteys. Pallo on nyt sulla.

      • Anonyymi

        Häh, ei ole mulle tuollaiset sanat.


      • Anonyymi

        Mikä KlickMe? Missä?


      • Anonyymi

        Vain hän tietää, mitä tarkoitan.


      • Anonyymi

        Sinullahan se pallo on.


      • Anonyymi

        Ei kun se heitti sen mulle. Etkö tajua?


    • Anonyymi

      Miten semmonen sydänkumipallolaajennus jos herää, nii lähteeks saman tien...

    • Anonyymi

      Touko Aallon tarina koskettaa.
      Se syö miestä.

    • Anonyymi

      Kyllä Sä saat mut elämään kun vaan teet irl sen taktisen liikkeen; yhteydenoton. Ovi ja portti, kirjaimellisesti, ovat Sulle avoinna. Olleet jo pitkään. Tule pääovesta tai Tien kautta, miten itse ajattelet asian. Mulle käy miten vain. On ainakin nähtävä ja puhuttava.

      • Anonyymi

        Mikset itse tee


      • Anonyymi

        Niin tuolla eräällä blogilla luki että lähestytään henkisesti ensin ja fyysisesti sitten.
        Probleema on se että olen kohteliaista kohteliain, enkä halua häiritä ainakaan väärää henkilöä.
        Kunpa olisi tunniste ja lupa lähestyä, toivon:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tuolla eräällä blogilla luki että lähestytään henkisesti ensin ja fyysisesti sitten.
        Probleema on se että olen kohteliaista kohteliain, enkä halua häiritä ainakaan väärää henkilöä.
        Kunpa olisi tunniste ja lupa lähestyä, toivon:)

        Kohteliaista kohteliain.. Että sellainen tarina :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1412
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe