Hutisalo ei tule täyttämään niitä saappaita koskaan, se asia on jo nyt käynyt selväksi.
Haavisto jätti liian suuret saappaat
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nuo ympäristöaktivistit pitäisi poistaa politiikasta.
- Anonyymi
Hallituksen kuvaa katsoessa tulee mieleen apukoululuokka.
- Anonyymi
Toivottavasti apukoululaiset ei pahastu tuosta vertauksesta.
- Anonyymi
Eiköhän jätetä nuo polttamiset, riittää kun äänestää eri tavalla seuraavissa vaaleissa.
Ja kyllä, Haavistolla oli ihan tolkullinen agenda monissa asioissa. Eikö ole hyvä, että vihreät töppäävät täydellisesti, niin jää tämä hallituskausi historialliseksi ja viimeiseksi.
Haaviston velkamäärä 530 000 e on ikään nähden (61) hallitsematon. Onko Haavistolla First State Investmentsin ja Borealis Infrastructure Managementin osakkeita? Sitä emme saa koskaan tietää, koska hallintarekisterilaki.- Anonyymi
Minä luulen että Pekun vaimolla on vaan niin kallis maku ja kova on shoppailemaan.Peku parka ottanut vekseleitä urakalla pitääkseen vaimon tyytyväisenä.
- Anonyymi
Heikko itsetunto ja herkkä hipiä ei sovi poliitikolle.
- Anonyymi
Haavistolta ei mitään saappaita jää , city vihree käyttää pikkukenkiä ja sandaaleja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4088965Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1843457- 191920
- 801207
- 751080
- 271075
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791035Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641031- 551003
- 65930