Leuka ylös, lyönnit alas

Anonyymi

Pera oli päättänyt aikanaan hankkia ekan keskeytysvoittonsa puliukosta juupajoen ABC:llä. Pera ryntäsi taistoon vaanittuaan puliukkoa ensin pullonpalautusautomaatille johtavan käytävän nurkan takana. Peran koutsi Orkku-Make oli linnoittautunut haulikko kädesvsä itse kaivamaansa poteroon samoissa tiloissa olevan juoma-automaatin taakse.

Pera muisti taistelussa valmentajansa sanat: LEUKA YLÖS, LYÖNNIT ALAS! On aika hankalaa yrittää lyödä korkealla häämöttävään leukaan, kun joutuu jatkuvasti ottamaan iskuja kiveksille. Pera otti ekan keskeytysvoittonsa, Make ampui haulikolla kattovaloja alas juhlistaakseen tätä, ja puliukon pallit oli kuin mustat luumut käsittelyn jälkeen. Peran yläilmoihin nostettu leuka säilyi koskemattomana.

3

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos hakkaa säkkejä tiuhaan siitä seuraa ns. ilmakives eli kivespussin pullistuma. Tämä auttaa Juhannuksena kun pissatessa putoaa veneestä niin ilmakives toimii poijun tavoin ja estää nosteellaan hukkumistapaturman. Peralla ei hukkumisriskiä ole kun hän pissaa varjoissa kyykkien. Salapissa uima-altaaseen ja sitten saunan kautta pubiin.

Pera meinas ottaa albaanialaista kääpiötä vastaan kolmieräisen mutta perui kun kuuli että albaanilla, Raaka-Andreij nimeltään, oli puujalat ja nyrkkiraudat. Kova kaveri kuulemma, aikanaan sparrasi itse Enver Hoxhan avioliiton ulkopuolista poikaa Puolivalo Nikolaita. Sparrissa potki puujaloilla Nikolaita munille ja pääsi siitä hyvästä Amerikkaan ja fantasia tv-showhun missä oli lohikäärmeitä ja heteroseksiä myös.

• Anonyymi

Pera on oikeesti nykyään töissä Norjassa salaisella telakalla. Siellä rakennetaan salaa maailman ensimmäinen betonista tehty sukellusvene. Vain rohkeimmat ja epätoivoisimmat pääsevät betoniveneen neitsytmatkalle Pohjanmeren pohjaan, Pera sai paikan miehistössä todistettuaan rohkeutensa hakkaamalla sammuneen kääpiön keskeytyskuntoon eka erässä. Kääpiö kuulemma heräsi vasta seuraavana aamuna ja kysyi heti onko lisää akvaviittiä.

Pera treenaa tiukasti valmennuksen valvovan silmän alla kyykkimistä, hengityksen pidättämistä ja uimista. Toivoa on, että jo ensi kesänä osattaisiin lastealtaassa räpiköidä koiraa niin, että vettä ei mene henkeen. Tekemistä vielä on, mutta paketti saadaan kyllä ajoissa valmiiksi.

Sukellusvene aikoo suorittaa kostoiskun Pearl Harbourin hyökkäyksen muistopäivänä ja ampua Osakan satamassa torpeedon jonka kohteena on kelluva patsas. Patsas kuvaa kuinka Peter Dinklage monottaa sparrihanskat kädessä Albanialaista juoppoa kasseille kultaisella jakkaralla seisten. Kelluva patsas on tehty styroksista ja sitä pidetään, Titanicin tavoin, uppoamattomana.

• Anonyymi

Pera palauttaa siskut samaan kohtaan mistä ne lähtee. Peralla peruustekniikka kassassaa.

Pertti ja Gene, tralla la laa
      Nyt vyöt jo korjaa pois, hahahahaaaaaa
      Nyt Pera pillua saaaaaa
      Antaisit, beibe!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      97
      3533
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2872
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      112
      2431
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      43
      1875
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      242
      1623
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      41
      1555
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1547
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1350
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1316
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1191
    Aihe