Itsellä ollut pitkään tämänkaltainen fetissi, alkoi jossain 12-13 vuoden iässä, en ole varma mistä puhkesi. Itse kiihotun jos näen etenkin pojilla jonkinlaiset tennarit, tekisi mieli nuolla ja haistella niitä. Olen siis itsekin poika. Olen muutamia kertoja päässytkin toteuttamaan näitä. Onko täällä muita kohtalontovereita? Jos on, kertokaa omia tarinoita.
Tennari fetissi (poikien) - Kenkien nuoleminen, haisteleminen
11
1106
Vastaukset
Mulla on sama fetissi ja se alkoi myös ennen yläasteikää. Nyt mulla on tennareita yli 250 paria, enimmäkseen Converseja. Oon muutaman kerran päässyt nuolemaan niitä, kun ollaan kaverin kanssa leikitty...
- Anonyymi
Ihan samaan aikaan alkoi mullakin tuo fetissi. En siis ole ainut joka näkee nuo tennarit tuolla tavalla. :) Olen 20v poika.
- Anonyymi
Siinä se puhkeaa, eikä erooon pääse. Miesporukoissa ei koskaan tiedä, onko siellä muita, jotka jalkoihin ja kenkiin päin. Tekee asian vielä kiihottavammaksi. Armeija oli juhlaa.
- Anonyymi
Mulla tennari/lenkkari fetissi puhkesi muistaakseni 6. Luokalla. Sen jälkeen toisten poikien ja miesten lenkkarit ovat kiihottanut. Omia pääsee sniffailemaan tietysti vaikka milloin, mutta onneksi myös kavereiden lenkkareita ja tennareita, kun on ovela. Joskus päässyt jopa salaa touhuilemaan kavereiden kenkien kanssa ihan pitkän kaavan mukaan. Nyt ole jo 45v ja fetissi vahvasti mukana edelleen.
- Anonyymi
Työpaikan pukkarissa pääsee joka päivä nauttimaan kavereiden kengistä, kun ne ovat työkeikalla. Vanhemmalla yleensä Asicsen juoksukengät tai Addun Superstarit. Toisella nuoremmalla nyt Vansit ja toisella Nike Air Forcet tai Air Maxit. Tämä harrastus alkoi jo kouluaikana kavereiden, veljen ja siskon lenkkareilla ja tennareilla.
- Anonyymi
Kerro lisää.
- Anonyymi
Hyvät sivut!
- Anonyymi
Niinpä
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593275Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971020- 45849
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26840Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835