Tennari fetissi (poikien) - Kenkien nuoleminen, haisteleminen

Anonyymi

Itsellä ollut pitkään tämänkaltainen fetissi, alkoi jossain 12-13 vuoden iässä, en ole varma mistä puhkesi. Itse kiihotun jos näen etenkin pojilla jonkinlaiset tennarit, tekisi mieli nuolla ja haistella niitä. Olen siis itsekin poika. Olen muutamia kertoja päässytkin toteuttamaan näitä. Onko täällä muita kohtalontovereita? Jos on, kertokaa omia tarinoita.

11

1226

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla on sama fetissi ja se alkoi myös ennen yläasteikää. Nyt mulla on tennareita yli 250 paria, enimmäkseen Converseja. Oon muutaman kerran päässyt nuolemaan niitä, kun ollaan kaverin kanssa leikitty...

• Anonyymi

Ihan samaan aikaan alkoi mullakin tuo fetissi. En siis ole ainut joka näkee nuo tennarit tuolla tavalla. :) Olen 20v poika.

• Anonyymi

Siinä se puhkeaa, eikä erooon pääse. Miesporukoissa ei koskaan tiedä, onko siellä muita, jotka jalkoihin ja kenkiin päin. Tekee asian vielä kiihottavammaksi. Armeija oli juhlaa.

• Anonyymi

Mulla tennari/lenkkari fetissi puhkesi muistaakseni 6. Luokalla. Sen jälkeen toisten poikien ja miesten lenkkarit ovat kiihottanut. Omia pääsee sniffailemaan tietysti vaikka milloin, mutta onneksi myös kavereiden lenkkareita ja tennareita, kun on ovela. Joskus päässyt jopa salaa touhuilemaan kavereiden kenkien kanssa ihan pitkän kaavan mukaan. Nyt ole jo 45v ja fetissi vahvasti mukana edelleen.

• Anonyymi

Työpaikan pukkarissa pääsee joka päivä nauttimaan kavereiden kengistä, kun ne ovat työkeikalla. Vanhemmalla yleensä Asicsen juoksukengät tai Addun Superstarit. Toisella nuoremmalla nyt Vansit ja toisella Nike Air Forcet tai Air Maxit. Tämä harrastus alkoi jo kouluaikana kavereiden, veljen ja siskon lenkkareilla ja tennareilla.

• Anonyymi

Kerro lisää.

• Anonyymi

Hyvät sivut!

• Anonyymi

Niinpä

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      215
      6510
    2. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      98
      4921
    3. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      114
      4677
    4. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      37
      3175
    5. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      100
      2847
    6. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      64
      2273
    7. Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen

Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?
      Ikävä
      133
      1767
    8. Joroinen räjähdys

Ja siellä räjähti sähköpakettiauto,joka teki suuret tuhot.
      Hybridi- ja sähköautot
      66
      1739
    9. odotatko vielä viestiä minulta...

Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan
      Ikävä
      139
      1684
    10. Kova ikävä parittelukumppania täällä korvessa

Mutta muuten kyllä on rauhallista.
      Ikävä
      57