Itsellä ollut pitkään tämänkaltainen fetissi, alkoi jossain 12-13 vuoden iässä, en ole varma mistä puhkesi. Itse kiihotun jos näen etenkin pojilla jonkinlaiset tennarit, tekisi mieli nuolla ja haistella niitä. Olen siis itsekin poika. Olen muutamia kertoja päässytkin toteuttamaan näitä. Onko täällä muita kohtalontovereita? Jos on, kertokaa omia tarinoita.
Tennari fetissi (poikien) - Kenkien nuoleminen, haisteleminen
11
1226
Vastaukset
Mulla on sama fetissi ja se alkoi myös ennen yläasteikää. Nyt mulla on tennareita yli 250 paria, enimmäkseen Converseja. Oon muutaman kerran päässyt nuolemaan niitä, kun ollaan kaverin kanssa leikitty...
- Anonyymi
Ihan samaan aikaan alkoi mullakin tuo fetissi. En siis ole ainut joka näkee nuo tennarit tuolla tavalla. :) Olen 20v poika.
- Anonyymi
Siinä se puhkeaa, eikä erooon pääse. Miesporukoissa ei koskaan tiedä, onko siellä muita, jotka jalkoihin ja kenkiin päin. Tekee asian vielä kiihottavammaksi. Armeija oli juhlaa.
- Anonyymi
Mulla tennari/lenkkari fetissi puhkesi muistaakseni 6. Luokalla. Sen jälkeen toisten poikien ja miesten lenkkarit ovat kiihottanut. Omia pääsee sniffailemaan tietysti vaikka milloin, mutta onneksi myös kavereiden lenkkareita ja tennareita, kun on ovela. Joskus päässyt jopa salaa touhuilemaan kavereiden kenkien kanssa ihan pitkän kaavan mukaan. Nyt ole jo 45v ja fetissi vahvasti mukana edelleen.
- Anonyymi
Työpaikan pukkarissa pääsee joka päivä nauttimaan kavereiden kengistä, kun ne ovat työkeikalla. Vanhemmalla yleensä Asicsen juoksukengät tai Addun Superstarit. Toisella nuoremmalla nyt Vansit ja toisella Nike Air Forcet tai Air Maxit. Tämä harrastus alkoi jo kouluaikana kavereiden, veljen ja siskon lenkkareilla ja tennareilla.
- Anonyymi
Kerro lisää.
- Anonyymi
Hyvät sivut!
- Anonyymi
Niinpä
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..2386802Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245121Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1714879"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste663320Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1052933En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.652389Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan232222- 782052
Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1391950odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391784