Tennari fetissi (poikien) - Kenkien nuoleminen, haisteleminen

Anonyymi

Itsellä ollut pitkään tämänkaltainen fetissi, alkoi jossain 12-13 vuoden iässä, en ole varma mistä puhkesi. Itse kiihotun jos näen etenkin pojilla jonkinlaiset tennarit, tekisi mieli nuolla ja haistella niitä. Olen siis itsekin poika. Olen muutamia kertoja päässytkin toteuttamaan näitä. Onko täällä muita kohtalontovereita? Jos on, kertokaa omia tarinoita.

11

1194

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulla on sama fetissi ja se alkoi myös ennen yläasteikää. Nyt mulla on tennareita yli 250 paria, enimmäkseen Converseja. Oon muutaman kerran päässyt nuolemaan niitä, kun ollaan kaverin kanssa leikitty...

• Anonyymi

Ihan samaan aikaan alkoi mullakin tuo fetissi. En siis ole ainut joka näkee nuo tennarit tuolla tavalla. :) Olen 20v poika.

• Anonyymi

Siinä se puhkeaa, eikä erooon pääse. Miesporukoissa ei koskaan tiedä, onko siellä muita, jotka jalkoihin ja kenkiin päin. Tekee asian vielä kiihottavammaksi. Armeija oli juhlaa.

• Anonyymi

Mulla tennari/lenkkari fetissi puhkesi muistaakseni 6. Luokalla. Sen jälkeen toisten poikien ja miesten lenkkarit ovat kiihottanut. Omia pääsee sniffailemaan tietysti vaikka milloin, mutta onneksi myös kavereiden lenkkareita ja tennareita, kun on ovela. Joskus päässyt jopa salaa touhuilemaan kavereiden kenkien kanssa ihan pitkän kaavan mukaan. Nyt ole jo 45v ja fetissi vahvasti mukana edelleen.

• Anonyymi

Työpaikan pukkarissa pääsee joka päivä nauttimaan kavereiden kengistä, kun ne ovat työkeikalla. Vanhemmalla yleensä Asicsen juoksukengät tai Addun Superstarit. Toisella nuoremmalla nyt Vansit ja toisella Nike Air Forcet tai Air Maxit. Tämä harrastus alkoi jo kouluaikana kavereiden, veljen ja siskon lenkkareilla ja tennareilla.

• Anonyymi

Kerro lisää.

• Anonyymi

Hyvät sivut!

• Anonyymi

Niinpä

Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5256
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3651
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3253
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2455
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      28
      2046
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1957
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163