onko täällä ketään jotka ootti onnibus flexia jonka piti lähteä helsinki lentokentältä klo.23.50 lahteen ja sieltä jatkaa jyväskylään. ei saapunut bussi paikalle. onnibus laittoi että kyllä lähti ihan ajallaan ja laittoi 2 kuvaa gps.reitistäkin joissa kuvatiedot erilaiset siis eri linjoista. olen laittanut asian kuluttajariitalautakuntaan.
onnibus flex
3
329
Vastaukset
- Anonyymi
ap. siis 10.6.19 piti laittaa päiväksi.
- Anonyymi
Minä olin kyseisen lähdön kuljettaja. Jätin sinut tarkoituksella lentoasemalle koska ei kiinnostanut ottaa sinua kyytiin. Olisit ollut ko lähdön ainoa matkustaja enkä halunnut ketään urpoa häiritsemään matkantekoani Lahteen missä minulla olikin vaihto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olin kyseisen lähdön kuljettaja. Jätin sinut tarkoituksella lentoasemalle koska ei kiinnostanut ottaa sinua kyytiin. Olisit ollut ko lähdön ainoa matkustaja enkä halunnut ketään urpoa häiritsemään matkantekoani Lahteen missä minulla olikin vaihto.
ap.
et tainnut olla kuljettaja koska lähtijöitä olisi ollut 3 muuta myös.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195963
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263724- 822577
- 392111
- 331892
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331448