Helsingin sotkut on arkoja aiheita mm hiilenpoltto.

Anonyymi

Milloin tätä kuullaan helsingin kaatopaikasta joka on meri

Esitutkinnassa on käynyt ilmi, että helsinki on johtanut jätevesiä ja yhdyskuntavesiä mereen ja ja jokeen ilman asianmukaista käsittelyä vuosien vuosikymmenten ajan. Myös vedenpuhdistamo sakkaa ja menneet mereen jätevedet aika-ajoin raakana.
Vedestä on otettu näytteitä, jotka ovat paljastaneet happikatoa, rehevöitymistä, happihaittoja ja hygieniahaittoja.

Jopa tuhat autokuormallista päivässä likaista lunta dumpattu mereen pitkään.

18

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noinhan se juuri on. Henkistä, fyysistä ja sosiaalista saastaa on Tsadi pullollaan.

      • Siellä eivät muut kun Suomen keskustan jäsenet harrasta Älypeliä, sitä missä kepulaiset vetävät ihmisulostetta kasvoihinsa.
        Vedä nyt sitä ruikulipaskaa naamasi ja katso oikeaa totuutta.
        Kysy sitä paskanaamapuolueen, siis Suomen keskustan edustajilta Helsingin kaupungin valtuustossa tai Eduskunnassa olevilta Helsingistä paskanaamapuolueen, siis Suomen keskustan valituilta kansanedustajalta, heitä on varmasti pimein.
        Oletteko te siellä hullujen huoneella ajatelleet, kuinka paljon tulvat vievät ravinteita esimerkiksi Tolliskomaan pelloilta tulvien aikaan.
        Kun Tolliskomaan pääkaupungissa, Seinähullujen tukiaisissa rypevät mitättömämmät elättietanat polttavat turvetta ja poistavat sen vähäisenkin palokaasujenpuhdistut koneiston päältä pois?=


    • Anonyymi

      Olisi se jos ei meri olisi kaatopaikkana, mihin sitten hesan jätteet ?
      Ilmankos onkin huumeita havaittavissa suuriakin määriä hesan edusvesissä.

      Eikä nämä nyt poistamisella asiaa paranna.

    • Anonyymi

      Helvetin kepulaiset, taas on pilaamassa Stadin luontoa.

    • Anonyymi

      Pankkopölhöllä tapana kertoa vanhoja uutisia, joten pistäpä taas vihreiden leirikuvia palstalle :D

      • Anonyymi

        Vanhoja ?
        Kyllä helsingissä kuseskellaan ja paskannellaan nyt enemmän kuin ennen. Hiili palaa vihreitten fröökynöitten kaupungissa.Hiili edelleen kuin 1800 luvulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhoja ?
        Kyllä helsingissä kuseskellaan ja paskannellaan nyt enemmän kuin ennen. Hiili palaa vihreitten fröökynöitten kaupungissa.Hiili edelleen kuin 1800 luvulla.

        "Hiili edelleen kuin 1800 luvulla".

        Ei ole. Hiljattain kehiteltiin Pankkohiili pankkopoikien ja -majureiden tarpeita varten. Olivat valittaneet, että perinteinen hiili ja koivuklapi kuumensivat pankkoa liikaa. Sen seurauksena kehitettiin pankkohahmojen hipiää hellivä matalan lämmöntuoton omaava hiili.


    • Anonyymi

      Nyt pangolla kännissä kepuhörhöt taas.. Valtio tukee kepujen turpeen polttoa tukiaisin. Saastuttaa enemmän, kuin kivihiili.. Lopetuksesta ei päätöstä!

      • Hullujen huoneen Älypelin järjen jättiläiset eivät edes tiedän niitä alkuaineita, jotka antavat lämpöenergiaa niiden yhtyessä happeen polttoprosessissa ja mitä aineita siinä syntyy.
        Älypeli, siis se missä paskaa, ihmisulostetta levittävät kasvoihinsa koko Suomen keskustan johto, jäsenet ja kannattaja, ei tosiaankaan kumoa oikeaa totuutta.


      • Hullujen huoneen Älypelin järjen jättiläiset eivät edes tiedän niitä alkuaineita, jotka antavat lämpöenergiaa niiden yhtyessä happeen polttoprosessissa ja mitä aineita siinä syntyy.
        Älypeli, siis se missä paskaa, ihmisulostetta levittävät kasvoihinsa koko Suomen keskustan johto, jäsenet ja kannattaja, ei tosiaankaan kumoa oikeaa totuutta.


      • Anonyymi
        osmium1 kirjoitti:

        Hullujen huoneen Älypelin järjen jättiläiset eivät edes tiedän niitä alkuaineita, jotka antavat lämpöenergiaa niiden yhtyessä happeen polttoprosessissa ja mitä aineita siinä syntyy.
        Älypeli, siis se missä paskaa, ihmisulostetta levittävät kasvoihinsa koko Suomen keskustan johto, jäsenet ja kannattaja, ei tosiaankaan kumoa oikeaa totuutta.

        >Älypeli, siis se missä paskaa, ihmisulostetta levittävät kasvoihinsa <
        Hesan paskaputken saastuttama meri tekee juuri noin. Jos sukellat suu auki, et tiedä mitä on suussa kun pintaan nouset.


      • Anonyymi
        osmium1 kirjoitti:

        Hullujen huoneen Älypelin järjen jättiläiset eivät edes tiedän niitä alkuaineita, jotka antavat lämpöenergiaa niiden yhtyessä happeen polttoprosessissa ja mitä aineita siinä syntyy.
        Älypeli, siis se missä paskaa, ihmisulostetta levittävät kasvoihinsa koko Suomen keskustan johto, jäsenet ja kannattaja, ei tosiaankaan kumoa oikeaa totuutta.

        Helsinkiläinen hullujen huoneen Älypelin järjen jättiläiset Osmotolliskot eivät edes tiedän niitä alkuaineita, jotka antavat lämpöenergiaa niiden yhtyessä happeen polttoprosessissa ja mitä aineita siinä syntyy.
        Älypeli, siis se missä paskaa, ihmisulostetta levittävät kasvoihinsa koko Helsingin vihervasemmiston johto, jäsenet ja kannattaja, ei tosiaankaan kumoa oikeaa totuutta ja lisäksi ne harrastaa vain paskanhajuista percereikäzeksiä!

        Sähköä, kuumia ja kylmiä kylpyjä osmotolliskolle...peräruisketta unohtamatta!


      • Anonyymi
        osmium1 kirjoitti:

        Hullujen huoneen Älypelin järjen jättiläiset eivät edes tiedän niitä alkuaineita, jotka antavat lämpöenergiaa niiden yhtyessä happeen polttoprosessissa ja mitä aineita siinä syntyy.
        Älypeli, siis se missä paskaa, ihmisulostetta levittävät kasvoihinsa koko Suomen keskustan johto, jäsenet ja kannattaja, ei tosiaankaan kumoa oikeaa totuutta.

        Eiköhän me Osmium rukka jokapäivä paskanna.
        Sieltä se tulee hesan mereenkin, isoputki merellä johon ne lasketaan.
        Meri on kaatopaikkana ? hassua mutta totta. Jos siinä hesan edustalla olisi järvi se olisi saastunut jo umpeen.


    • Anonyymi

      Helsinki on velkainen ja lisää tulee velkaa kiihtyvässä tahdissa. Vapaavuori alensi Helsingin veroäyrin 18,5 %:sta > 18 % .iin. Kun olisi pitänyt päinvastoin nostaa ainakin 19 %:iin.

      • Anonyymi

        muu maa maksaa


      • Anonyymi

        Helsinki maksattaa muilla elättämisensä.
        Ollaan kuin euroopan omistajia, on lämmitettyä katua, ja prameaa kaikki. Kirjastokin yli 100 miljoonaa.


      • AITORehtiSOTILAS
        Anonyymi kirjoitti:

        Helsinki maksattaa muilla elättämisensä.
        Ollaan kuin euroopan omistajia, on lämmitettyä katua, ja prameaa kaikki. Kirjastokin yli 100 miljoonaa.

        Aika pitkälle huuhaa joukkoa on Tsadin peräsimessä.
        Vapaavuoresta olisin odottanut enemmän. Olin hänen esimiehensä kolmisen kuukautta ja muistan varsin hyvin.


    • Anonyymi

      Turhaan sinä munakarvamajuri yrität olemattomilla tiedoillasi sönköttää etelän ympäristöasioista. Kepulainen ympäristöossoominen on nähty Harjavallan, Lievestuoreen, Kokkolan, Kärkölän ja Talvivaaran tapaisilla alueilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe