Tesla model 3 havaitut viat

Tervehdys !
Auto on hyvä, mutta ohjelmistovikojakin on.

1. Silloin tällöin jokin autoni sivuikkunoista on avautunut hieman, kun lähden ajoon.
Havaitsen sen hetkeä myöhemmin ilmavirran kohinasta.
2. Peruutuskamera ei näytä kuvaa kun näyttö kytkeytyy yönäytölle.
3. Tuulilasin pyyhkijät alkaa toimia tunneleissa. (esim. Turun moottoritiellä).
4. Istuimen säätömuisti ei palauta istuimen asentoa takaisin tallennettuun asetukseen.
5. Ilmastointi jatkaa toimintaansa vaikka ovet on sulkeutuneet (kännykkä)
6. Kauppakeskuksen latauspisteessä kaapeli ei irtoa autosta, ellei kosketta näytön latauspisteen kohdan lukkokuvaketta.
7. Rämisevä takaluukun rekisterikilpi häiritsee tosi paljon.
8. Erittäin ohut maalipinta ei salli konepesua. (Tiesitkö tämän). Naarmuja syntyy tosi helposti. Jopa vain ohi kävellessä.
9. Ns. Lokarien istuvuus auton peltiosiin on heikko (tarkistakaa).
10. Pelkään talven pakkasia ja ikkunan jäätymistä tiivisteisiin, koska sivuikkuna pitää avautua hieman, jotta ovi pääsee aukeamaan. (Huomasin, että käsipesun jälkeen ikkunan ja tiivisteiden väliin jää kosteutta (harmaa vesihöyry).
11. Etuistuimien säätövara loppuu kesken. Istuimen etureuna ei laske tarpeeksi alas, tai pyllyä ei voi nostaa tarpeeksi ylös, jotta syntyisi nautinnollinen istuinasento pitkälle ajomatkalle.
12. Auton käyttöohjeet puuttuvat kokonaan Suomen kielisinä ( eikö tätä enää vaadita)
13. Autossa ei ole yhtään Suomenkielistä tekstiä. (Huom. Hätätilanteet).
14. Pahin tilanne sattui eilen, kun auto päätti yhtäkkiä pysähtyä 50km/h nopeudesta ja 15 km/h nopeudessa se teki lukkojarrutuksen. (ABS rutisi kovaa). Kaikki tämä tapahtui 150m matkalla. Takana tulian peräänajo oli tosi lähellä. Hätävilkut päälle ja hetken happea keuhkoihin, että mitä nyt.
Menin autosta ulos ovet kiinni ja sitten takaisin sisään. Auto ei lähde liikkeelle.
Suljin kännykällä auton ovet ja avasin ne uudelleen ja silloin auto heräsi eloon ja matka pääsi jatkumaan.

Kysymys: oletko sinä havainnut samanlaisia tai muita ohjelmistovikoja ?

49

10532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitti näistä, ei kaduta, että jäi ostamatta. Noiden kuntoonlaitto olisi yhtä helvettiä.

    • Anonyymi

      Mistä olet tallentanut istuimen säätömuistin?? Muisti ymmärtääkseni liittyy avaimeen eli kännykkään, esim. vaimosi kännykkä säätää vaimon asetukset ja sinun omasi viimeksi säätämäsi asetuksen.

      Kyllä mun autossa on suomenkielinen käyttöohje... tuossa linkki josta löytyy:
      https://carmanuals2.com/tesla/model-3-2019-omistajan-kasikirja-113476

      Tuo maaliongelma on vain mustassa ja ei niissäkään kaikissa.

      Kannattaa avata latausportti puhelimella

      Ilmastointi jää jäähdyttämään akkuja, ei vika.

      Eiköhän suomenkielinen käyttöjärjestelmäkin jossain vaiheessa tule, viimeisessä päivityksessä tuli ruotsi.

      Pistä tuommoisessa lukkojarrutuksessa seuraavan kerran kellonaika ylös niin ottavat Teslalla etänä datan ja selvittävät. Mulle kävi noin kun poikani ajoi ja painoi" kytkintä" kuten omassa autossaan.

    • Anonyymi

      Tesla korjaa mahdolliset bugit etänä ja auto paranee jatkuvasti kuin viini. Millä muulla automerkillä näin toimitaan? Muilla kaupasta ostettaessa olevat bugit on ja pysyy tai viet autosi huoltoon. Takuuajan jälkeen sitten maksat päivityksistä maltaita.

      • Anonyymi

        Joka ikinen automerkki päivittää ohjelmistoja huollon yhteydessä. Muut automerkit tekevät tämän vain turvallisesti ja hallitusti datakaapelilla merkkihuollossa ammattilaisten toimesta. Ammattilainen myös testaa että päivitys onnistui. Teslassa tämä tapahtuu matkapuhelinverkon tai WiFin kautta, jokainen tietokoneita päivittänyt tietää että se joskus epäonnistuu, mutta Tesla ottaa tässä riskin.


      • Anonyymi

        Miten Tesla korjaa maalipinnan etänä?? Entä toimimattomat anturit??


      • Anonyymi

        VAG:lla ....eehhehhhehhhehhh


      • Anonyymi

        Tuota kaikki Tesla-uskovaiset hokevat. Kuinka surkea maalaus, rämisevät tai huonosti sovitetut osat päivitetään? Hellittäkää jo. Susi jo syntyessään.


    • Anonyymi

      Seppo - kaikkien noiden ongelmien jälkeen - olisiko Skoda- tai Lada-kuski yleisluonnehdintana samaa mieltä uudenkarheasta autostaan, että “auto on hyvä”? Vai onko niin että itäautoilijat vaatii autoltaan enemmän kuin Teslan omistajat?

      • Anonyymi

        Miten tähän Tesla kurjuuteen vedit itäautot, tosin Skoda on eurooppalainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tähän Tesla kurjuuteen vedit itäautot, tosin Skoda on eurooppalainen.

        Niin on, Skoda, itäeurooppalainen, samoin kuin Ladakin. Ja miksei itäautoja saisi kehua ja verrata amerikkalaisen auton Teslan palstalla? Onko sinulla jotain Skodaa vastaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on, Skoda, itäeurooppalainen, samoin kuin Ladakin. Ja miksei itäautoja saisi kehua ja verrata amerikkalaisen auton Teslan palstalla? Onko sinulla jotain Skodaa vastaan?

        Katsoppas karttaa: Tsekki on yhtä lännessä kuin Itävalta, idempänä on Kreikka, osia Italiasta , Ruotsista, Norjasta ja itäeurooppalainen SUOMI, joka on näistä se itäisin maa.
        Maalipinnasta TM:n sivuilta:
        Keskuskauppakamarin HTT-tavarantarkastajan tekemässä tarkastuksessa ilmeni, että suomalaiselle omistajalle kuuluvan Model 3:n maalipinta on vain noin 70 mikrometriä, kun se on tavallisesti samankaltaisissa autoissa 110–150 mikrometrin luokkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoppas karttaa: Tsekki on yhtä lännessä kuin Itävalta, idempänä on Kreikka, osia Italiasta , Ruotsista, Norjasta ja itäeurooppalainen SUOMI, joka on näistä se itäisin maa.
        Maalipinnasta TM:n sivuilta:
        Keskuskauppakamarin HTT-tavarantarkastajan tekemässä tarkastuksessa ilmeni, että suomalaiselle omistajalle kuuluvan Model 3:n maalipinta on vain noin 70 mikrometriä, kun se on tavallisesti samankaltaisissa autoissa 110–150 mikrometrin luokkaa.

        Maantiede ei tainnut olla vahvimpia aineitasi koulussa?


    • Anonyymi

      Uskaltaako näitä pommeja sitten ostaa ollenkaan?

      • Anonyymi

        Ei. Mitä tapahtuu Teslan omistajille jos ja kun menee konkurssiin?


    • Anonyymi

      Kun teslan hinnasta vähentää akkujen hinnan pois, niin pelkällä autolle jää vähemmän arvoa kuin dacialla on.

      • Anonyymi

        Ei teslavoimennäkonkrsiinkoskase on yhtä mahdotontakin noin koeidenvuodenlentokieltojakaikkienmaailman lentokoneiden jääminen maahan


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        7000e uudelleen maalaukseen ja1000e ruostesuojaukseen, halvaksi tulee Teslalla huristelu🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Ihan surku käy Teslan omistajan puolesta kun katsoo tuon videon jossa esittelee 5400km ajetun auton maalipintaa!


    • Anonyymi

      Olenkin yht'äkkiä tavattoman tyytyväinen 27 vuoden ikäiseen ranskikseeni, sillä on kiva ja huoleton ajella.

      • Anonyymi

        Jos tykkäät, mutta harvalle se riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tykkäät, mutta harvalle se riittää.

        Ennemmin ranskalaiset riittää kuin moniongelmainen Tesla. Ranskalaisissa viat on poikkeustilanteita, Teslassa valitettavasti normi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ennemmin ranskalaiset riittää kuin moniongelmainen Tesla. Ranskalaisissa viat on poikkeustilanteita, Teslassa valitettavasti normi.

        TESLA KATEELLISUUTTA ILMASSA. VOI VOI KUN MUUT EI OLE SAMAAN YLTÄNEET. TESLA PYYHKII TAKALOOSTERIAAN MUILLA SÄHKÖTEKELEILLÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TESLA KATEELLISUUTTA ILMASSA. VOI VOI KUN MUUT EI OLE SAMAAN YLTÄNEET. TESLA PYYHKII TAKALOOSTERIAAN MUILLA SÄHKÖTEKELEILLÄ.

        Onko tuon huudon keskellä vaihtoehtoisia faktoja vai meneekö vaan huuteluksi? Teslat on sekä heikosti valmistettuja että käytössä herkästi vikaantuvia. Millä muulla merkillä on noin lukuisia omistajia jotka tulevat julkisuuteen pitkine vikalistoineen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tuon huudon keskellä vaihtoehtoisia faktoja vai meneekö vaan huuteluksi? Teslat on sekä heikosti valmistettuja että käytössä herkästi vikaantuvia. Millä muulla merkillä on noin lukuisia omistajia jotka tulevat julkisuuteen pitkine vikalistoineen?

        Taitaa olla itselläsi kateellisen huutelua. Ei ainakaan kokemukseen perustuvaa.
        Miksi Teslakuskeista 98% ostaisi autonsa uudelleen ja 99% suosittelisi sitä ystävälleen. Mikä muu auto paranee jatkuvasti verkon yli päivityksillä? Tämän saitin aloituksen "viat" ovat korjattu päivityksin aikoja sitten, mitään noita ongelmia ei enää ole.
        Toki Teslaan kuten muihinkin autoihin saattaa vikoja tulla. Täydellistä autoa ei ole eikä tule.

        Kokonaisuutena kuitenkin huippulaite, mikään polttomoottoriauto ei Teslalle pärjää kokonaisuutena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla itselläsi kateellisen huutelua. Ei ainakaan kokemukseen perustuvaa.
        Miksi Teslakuskeista 98% ostaisi autonsa uudelleen ja 99% suosittelisi sitä ystävälleen. Mikä muu auto paranee jatkuvasti verkon yli päivityksillä? Tämän saitin aloituksen "viat" ovat korjattu päivityksin aikoja sitten, mitään noita ongelmia ei enää ole.
        Toki Teslaan kuten muihinkin autoihin saattaa vikoja tulla. Täydellistä autoa ei ole eikä tule.

        Kokonaisuutena kuitenkin huippulaite, mikään polttomoottoriauto ei Teslalle pärjää kokonaisuutena.

        Nyt tulikin vastaan aito Tesla-fanboy. Satunpa tuntemaan Teslat tietystä syystä, että ei kannata sumuttaa asiaa tuntematonta suurta yleisöä. Teslan ostajat hyväksyvät suuret vikatiheydet koska kokevat olevansa autoilun pioneereja ja ovat ihastuneita sekä sähköautotekniikkaan että Musk-brändeihin. Tuota on tutkittu.

        Vai softalla korjattu kaikki aloituksen viat:

        ******
        7. Rämisevä takaluukun rekisterikilpi häiritsee tosi paljon.
        8. Erittäin ohut maalipinta ei salli konepesua. (Tiesitkö tämän). Naarmuja syntyy tosi helposti. Jopa vain ohi kävellessä.
        9. Ns. Lokarien istuvuus auton peltiosiin on heikko (tarkistakaa).
        10. Pelkään talven pakkasia ja ikkunan jäätymistä tiivisteisiin, koska sivuikkuna pitää avautua hieman, jotta ovi pääsee aukeamaan. (Huomasin, että käsipesun jälkeen ikkunan ja tiivisteiden väliin jää kosteutta (harmaa vesihöyry).
        11. Etuistuimien säätövara loppuu kesken. Istuimen etureuna ei laske tarpeeksi alas, tai pyllyä ei voi nostaa tarpeeksi ylös, jotta syntyisi nautinnollinen istuinasento pitkälle ajomatkalle. ****

        ...ja uusia vikoja tulvii kun vanhat saadaan korjattua. Auton tiellejättäminen esimerkiksi on nykyisin harvinaista mutta Tesla-omistajalle hyvin todennäköinen ensimmäisen 100.000-150.000 km aikana, jopa aiemmin. Syynä erilaiset sähköviat, ei ainoastaan akusto vaan muut sähköongelmat kuten latausluukun jumittuminen.

        Olen silti sitä mieltä että sähköautot on akkuteknologian kehittyessä ja halventuessa lopulta parempia kuin polttomoottoriautot. Mutta ei luultavasti Tesla vaan isot perinteiset autonvalmistajat sähköautoineen, jotka osaavat yksinkertaisen sähkövoimalinjan lisäksi valmistaa korin, penkit ja toimivat ovet ja luukut tiivisteineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tulikin vastaan aito Tesla-fanboy. Satunpa tuntemaan Teslat tietystä syystä, että ei kannata sumuttaa asiaa tuntematonta suurta yleisöä. Teslan ostajat hyväksyvät suuret vikatiheydet koska kokevat olevansa autoilun pioneereja ja ovat ihastuneita sekä sähköautotekniikkaan että Musk-brändeihin. Tuota on tutkittu.

        Vai softalla korjattu kaikki aloituksen viat:

        ******
        7. Rämisevä takaluukun rekisterikilpi häiritsee tosi paljon.
        8. Erittäin ohut maalipinta ei salli konepesua. (Tiesitkö tämän). Naarmuja syntyy tosi helposti. Jopa vain ohi kävellessä.
        9. Ns. Lokarien istuvuus auton peltiosiin on heikko (tarkistakaa).
        10. Pelkään talven pakkasia ja ikkunan jäätymistä tiivisteisiin, koska sivuikkuna pitää avautua hieman, jotta ovi pääsee aukeamaan. (Huomasin, että käsipesun jälkeen ikkunan ja tiivisteiden väliin jää kosteutta (harmaa vesihöyry).
        11. Etuistuimien säätövara loppuu kesken. Istuimen etureuna ei laske tarpeeksi alas, tai pyllyä ei voi nostaa tarpeeksi ylös, jotta syntyisi nautinnollinen istuinasento pitkälle ajomatkalle. ****

        ...ja uusia vikoja tulvii kun vanhat saadaan korjattua. Auton tiellejättäminen esimerkiksi on nykyisin harvinaista mutta Tesla-omistajalle hyvin todennäköinen ensimmäisen 100.000-150.000 km aikana, jopa aiemmin. Syynä erilaiset sähköviat, ei ainoastaan akusto vaan muut sähköongelmat kuten latausluukun jumittuminen.

        Olen silti sitä mieltä että sähköautot on akkuteknologian kehittyessä ja halventuessa lopulta parempia kuin polttomoottoriautot. Mutta ei luultavasti Tesla vaan isot perinteiset autonvalmistajat sähköautoineen, jotka osaavat yksinkertaisen sähkövoimalinjan lisäksi valmistaa korin, penkit ja toimivat ovet ja luukut tiivisteineen.

        Heh.. Ei tietysti mekaanisia vikoja korjata softalla, yksinkertaiselle kriitikolle tällainenkin täytyy erikseen kertoa?
        Nuo luettelemasi ongelmat olivat alkusarjojen ongelmia jotka ovat nyt uusiin korjattu. Ovien jäätyminen on vieläkin ongelma vesisateen -> pakkasen jälkeen, eikä toki koske ainoastaan Teslaa, eilen kaikki naapurimme tuskaili autojensa ovien aukaisussa paitsi minä koska lämmitin autoani puoli tuntia ennen lähtöäni, naapureilla ei ole tuollaista mahdollisuutta perinteisissä autoissa (webaston lämmitysteho ei riitä). Penkki täysin mielipide/istujan koko kysymys.

        Tielle jättämisiä on erittäin vähän, olen kolmessa teslakuskien keskustelupalstalla (kaikkiaan yli 5000 jäsentä) joten väitteesi on huuhaata. Latausluukku on jumittunut yhdeltä klubilaiselta joten yleistäminen on vähintään kyseenalaista ja sen saa auki kontin puolelta ( Tesla-"asiantuntijana" Sinun pitäisi tuo tietää).
        Tesloissakin on vikoja, mutta ei läheskään kuten perinteisissä autoissa, itsellä kokemus 15 perinteisestä autosta... Huoltokulut noin neljäsosa perinteisiin autoihin verrattuna käyttökuluista puhumattakaan.
        Perinteisiltä, kuuluisilta valmistajilta tullut jo sähköautoja, mutta eivät vaan pärjää Teslalle oleellisessa, eli voimalinjan energiankulutuksessa, päivitettävyydessä, latausverkostossa, autopilotissa ym. Vikoja esim. Audissa esiintynyt tosi paljon.
        Makuasia, mutta kuka nykypäivänä haluaa autossaan olevan kymmeniä nappuloita ja monia näyttöjä kuin lentokoneessa kun pärjää yksinkertaisella kosketusnäytöllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh.. Ei tietysti mekaanisia vikoja korjata softalla, yksinkertaiselle kriitikolle tällainenkin täytyy erikseen kertoa?
        Nuo luettelemasi ongelmat olivat alkusarjojen ongelmia jotka ovat nyt uusiin korjattu. Ovien jäätyminen on vieläkin ongelma vesisateen -> pakkasen jälkeen, eikä toki koske ainoastaan Teslaa, eilen kaikki naapurimme tuskaili autojensa ovien aukaisussa paitsi minä koska lämmitin autoani puoli tuntia ennen lähtöäni, naapureilla ei ole tuollaista mahdollisuutta perinteisissä autoissa (webaston lämmitysteho ei riitä). Penkki täysin mielipide/istujan koko kysymys.

        Tielle jättämisiä on erittäin vähän, olen kolmessa teslakuskien keskustelupalstalla (kaikkiaan yli 5000 jäsentä) joten väitteesi on huuhaata. Latausluukku on jumittunut yhdeltä klubilaiselta joten yleistäminen on vähintään kyseenalaista ja sen saa auki kontin puolelta ( Tesla-"asiantuntijana" Sinun pitäisi tuo tietää).
        Tesloissakin on vikoja, mutta ei läheskään kuten perinteisissä autoissa, itsellä kokemus 15 perinteisestä autosta... Huoltokulut noin neljäsosa perinteisiin autoihin verrattuna käyttökuluista puhumattakaan.
        Perinteisiltä, kuuluisilta valmistajilta tullut jo sähköautoja, mutta eivät vaan pärjää Teslalle oleellisessa, eli voimalinjan energiankulutuksessa, päivitettävyydessä, latausverkostossa, autopilotissa ym. Vikoja esim. Audissa esiintynyt tosi paljon.
        Makuasia, mutta kuka nykypäivänä haluaa autossaan olevan kymmeniä nappuloita ja monia näyttöjä kuin lentokoneessa kun pärjää yksinkertaisella kosketusnäytöllä.

        Katsoin YouTubesta tesla3 vs nissan leaf isommalla akulla, ajoivat kohtuu pitkän lenkin vuorille ja takaisin, ensin näytti pahalta ylös pöin mentäessä Leafin kannalta, mutta paluu alaspäin nosti lopulta leafin ihan kilpailu kykyiseksi rangellaan, ero oli mitätön.

        Toinen asia on, että sähköauton valinnassa turhaa maksaa rangesta jota ei normiajossa tarvitse, se ei ole myöskään egologista koska turha akkukapasiteetti tuhlaa luonnonvaroja. Pikalatauksella saa todella nopeasti lisää matkaa.

        Tesla sopii monelle ja on kaunis ja tehokas, toiselle riittää vaatimattomampi peli, kuten polttomoottoreissakin ja näköjään myös sama egojen pönkitys ja kukkoilu, huvittavaa, sillä elämässä on muutakin, kuin auto.

        Terveisin
        Sähköauto mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla itselläsi kateellisen huutelua. Ei ainakaan kokemukseen perustuvaa.
        Miksi Teslakuskeista 98% ostaisi autonsa uudelleen ja 99% suosittelisi sitä ystävälleen. Mikä muu auto paranee jatkuvasti verkon yli päivityksillä? Tämän saitin aloituksen "viat" ovat korjattu päivityksin aikoja sitten, mitään noita ongelmia ei enää ole.
        Toki Teslaan kuten muihinkin autoihin saattaa vikoja tulla. Täydellistä autoa ei ole eikä tule.

        Kokonaisuutena kuitenkin huippulaite, mikään polttomoottoriauto ei Teslalle pärjää kokonaisuutena.

        Olisiko niin ettei suurin osa kehtaa myöntää työntäneensä kätensä paskaan?


    • Anonyymi

      Teslat romutetaan huomattavasti aikaisemmin kuin muut autot ja hinta tippuu syöksykierteellä, romutusraja kulkee koko akuston 2x hinnan tienoolla, kukaan ei ota riskiä että käytetyn auton hinta tuplaaantuu akun tiltatessa ostohetkellä.

      • Anonyymi

        Mitkään ennusmerkit eivät tue väittämiäsi, akut voi 99% korjata, niitä ei kokonaan vaihdeta. Taitaa kuitenkin se hinnan syöksykierre näkyä jo esim. dieselautoissa.
        Olen kuullut että VW-groupin DSG-vaihteistolla ja öljysyöpöilla moottoreilla varustettuja autoja myydään käytettynä, korjauskulut 7-12 k€.


      • Anonyymi

        Mistä saa ostaa halvalla vaikka vuoden ikäisen Tesla S 100d olen kiinnostunut ostamaan ja käteisellä


      • Anonyymi

        Ilmeisesti Tesloja romutetaan ainakin jonkun verran. Juuri äskettäin television dokkarisarjassa esiteltiin USA:sta autopaja joka sähköistää vanhoja autoja. Toimittaja ajoi kunnostetulla vanhalla (pienellä takaikkunalla) kuplalla jossa oli Teslan moottori ja akusto. Vauhtia piisasi oikein kunnolla. Firman esittelyssä varastohyllyillä näkyi olen useitakin Teslan moottoreita jotka kunnostettiin uuteen käyttöön (mm. yksi oli pöydällä avoimena).


    • Anonyymi

      Vanhat englantilaiset lämminnestepullot ovat tarpeellisia varusteita Tesla-kuskille tulevankin talven aikana kun ovien kahvat pitäisi saada avautumaan, jotta pääisi autoon.
      Vähintään kerran päivässä tuntuu naapurinikin boottaavan näytöt, jotta pääsisi liikkeelle turvallisesti. No riitääpä nörtille räpläämistä!

      • Anonyymi

        Naapurikateus pistää kirjoittelemaan kaikennäköistä.


    • Anonyymi

      Tesla on yhä laatutilastojen pohjimmaisena ainakin jenkkitutkimuksissa. Miten voi olla noin paljon autonostajia jotka eivät perehdy ostettavaan kohteesern ennen luopumista ab kivalla työllä saadusta läheisestä tai sitten ei mitään väliä vaikka vikoja pursuaa? Ihmettelen vain kanssaihmisiä...

      • Anonyymi

        Kysy niiltä Teslakuskeilta. Niitä yhdistää mm. kunnon pinkka ja mielenkiinto tekiikkaan. Aina tarvitaan pioneereja, jotka raivaavat ennakkoluulottomasti tietä meille epäluuloisille.
        Ihmeen tyytyväisiä ovat kumminkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysy niiltä Teslakuskeilta. Niitä yhdistää mm. kunnon pinkka ja mielenkiinto tekiikkaan. Aina tarvitaan pioneereja, jotka raivaavat ennakkoluulottomasti tietä meille epäluuloisille.
        Ihmeen tyytyväisiä ovat kumminkin.

        Ehkä huoltoja on liian vähän suomessa. Viat korjataan ja sitten ajetaan.


    • Anonyymi

      eks sillä teslajonnella ole ollu korolla saman aikaa kuin auto korjattavana

    • Anonyymi

      Tojohönö, mees muualle spämmäämään. Täällä puhutaan AUTOSTA!

    • Anonyymi

      Vieläkö Tesla kolmosen laatu on yhtä heikkoa? Joko uskaltaisi harkita kun tarvitsee autoa töiden takia päivittäin?

    • Anonyymi

      Porsche taycan turbo s jättää varttimaililla teslan harmittaako tesla fanipoikia harmittaako hahaa ja porchen laatukin on ihan eri planeetalta hahhaa nyt taitaa harmittaa.

      • Anonyymi

        Eipä tuo vaikuta mun Tesla Model 3 LR toimintaan millään tavalla. Laatu on ollut erinomainen maalipintaa lukuunottamatta, mutta se oli helppoa suojata kalvoilla.


    • Anonyymi

      On siinä suuri ero Toyotan autoihin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Samoin kuin Applen puhelimista niin Tesloista maksetaan tyhjästä. On Apple hölmöt ja on Tesla hölmöt. Hölmöjä on maailma täynnä, siksi kauppa käy.

      Teslan ohjaamo on arkisen tylsä, tylsempi kuin Kupla vm 69 ohjaamo.

      Ei herkkuja, ei nappuloita, ei ole muuta kuin valtava näyttö.

      Teslan ohjaamo kuskin silmin on masentava. 😖

      • Anonyymi

        Päinvastoin kuin Applen kanssa, Teslat on halvempia kuin muut sähköautot. Omppuluurit taas törkeän kalliita.


    • Anonyymi

      Voihan joku löytää Teslasta jotain positiivista, mutta mun silmin valkoinen saippualaatikko tylsällä ohjaamolla on masentava. En kestä edes katsoa Teslaa, saati omistaa. Tämä on mun mielipide, ei välttämättä totuus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1907
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1539
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1499
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1477
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      150
      1415
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1350
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1307
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1239
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1147
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1108
    Aihe