Olen umpirakastunut

Anonyymi

Nyt tämä asia on kirkastunut minulle täydellisesti, olen nainen umpirakastunut sinuun. Ei tästä pääse yli eikä ympäri.

30

1190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sepä onkin varmasti upea tunne! Toivottavasti saat häneltä vastarakkautta.

      • Anonyymi

        Niin tulee tuskin käymään.


      • Anonyymi

        Miksi ei?


    • Anonyymi

      Miten se tuntuu ja näkyy? : )

    • Anonyymi

      Hyvä että olet löytänyt ihmisen elämääsi. Minulla ei ole nyt "haku" päällä.

    • Anonyymi

      Niin minäkin mieheen itseasiassa yksi kokemuksemme sen vahvisti entä kuule aloittaja miten se kirkastus täydellisesti tapahtui sinulle? Entä haluatko kertoa teistä tunnisteita

    • Anonyymi

      Hienoa! Nyt vaan sitten kertomaan itse kohteellekin, oletan toki, että tunnette mahdollisesti hyvinkin, kun kyseessä on rakastuminen ❤️

    • Anonyymi

      Sama täällä. Itse en näe häntä, miestä, 6 viikkoon, paitsi jos tapaamisen sopii. Tiedän, että nyt olisi hyvä hetki uskaltaa.

      • Anonyymi

        Samoin
        6 pitkää viikkoa edessä


      • Anonyymi

        Kaipaammeko toisiamme kenties ;-) Vai sattumaa tuo 6 vko. Näin itse hänet to-ilta, molemmat jäimme töihin vähän pidempään. Katsoimme toisiamme taas hyvin pitkää silmiin. ♥️

        Minulla on jo nyt ikävä.


      • Anonyymi

        Sori en ole
        Nähtiin to aamulla hetki
        N-M


      • Anonyymi

        Oletko S? Ja oliko hyvin ohikiitävä kohtaaminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaipaammeko toisiamme kenties ;-) Vai sattumaa tuo 6 vko. Näin itse hänet to-ilta, molemmat jäimme töihin vähän pidempään. Katsoimme toisiamme taas hyvin pitkää silmiin. ♥️

        Minulla on jo nyt ikävä.

        Lyhyt hetki oli kyseessä. Ja ihan arkipäiväistä jutustelua sinänsä. Mutta ne silmät.♥️ S


      • Anonyymi

        Vielä varmenteena. Millä kirjaimella ihastuksesi nimi alkaa ja minkä takia häneen olet ihastunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko S? Ja oliko hyvin ohikiitävä kohtaaminen

        En ole S
        Muutama tunti oltiin samassa huoneessa...


      • Anonyymi

        Minä taas 10.14 olen S. Ei näistä ota selvää kuka vastaa ja kenelle, ja kuka kysyy edes samassa kohtaa ketjua. 😂


    • Anonyymi

      Ihana kun joku ajattelee noin ihastuminen voiko suloisempaa olla

    • Anonyymi

      Älä menetä toivoasi. Rakkaus voittaa, miksi et saisi vastarakkautta´?

      • Anonyymi

        Olen itsekin nainen, ja hän on varattu, miehelle. Tämä on hyvin epätoivoista ja kuulostaa kohtaloltani :/


    • Anonyymi

      Niin minäkin, ollut jo pitkään.

    • Anonyymi

      rakkaus valtava voima jakakaa sitä läheisiinne

    • Anonyymi

      Miten tämän oivalsit ja milloin? Minäkin taidan olla. Nyt sen tajusin, kun ei enää nähdä. Ihastunut olen ollut jo kuukausia ja olen odottanut, että tunne hiipuisi, mutta ei merkkiäkään siitä. Se vain kasvaa ja kasvaa. Eihän tässä ole mitään järkeä!

      • Anonyymi

        No juurikin samoin. Olen ollut ihastunut jo kuukausia, se on selvä, ja nyt kun ei enää nähdä niin tosiaan ei merkkiäkään hiipumisesta, vaan päinvastoin. Kai tämä näkemättömyys on sinetöinyt lopullisesti tunteet.
        Sanojasi lainaten; eihän tässä ole mitään järkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No juurikin samoin. Olen ollut ihastunut jo kuukausia, se on selvä, ja nyt kun ei enää nähdä niin tosiaan ei merkkiäkään hiipumisesta, vaan päinvastoin. Kai tämä näkemättömyys on sinetöinyt lopullisesti tunteet.
        Sanojasi lainaten; eihän tässä ole mitään järkeä.

        Olo on levoton ja syyllinen. En saa kunnolla nukuttuakaan enää. Ja on tietenkin ikävä :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olo on levoton ja syyllinen. En saa kunnolla nukuttuakaan enää. Ja on tietenkin ikävä :(

        Etkö näe häntä enää ollenkaan? Ehkä näkeminen/puhuminen voisi auttaa tilanteessasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö näe häntä enää ollenkaan? Ehkä näkeminen/puhuminen voisi auttaa tilanteessasi?

        En tiedä nähdäänkö enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä nähdäänkö enää.

        No näitteköhän? Vieläkö häntä kaipaat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No näitteköhän? Vieläkö häntä kaipaat?

        No itseasiassa nähtiin. Ja kaipaan yhä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No itseasiassa nähtiin. Ja kaipaan yhä.

        Hyvin "uskottavaa", että kaksi eri kirjoittajaa on yli vuoden viiveellä muka samaan aikaan kommentoimassa. Kiva, että näitte tänäänkin ennen sianpieraisua vieläpä. Mitähän se iltapäivä tuo tullessaan🤭


    • Anonyymi

      Kiitos:) T. Oikea S♥️

      Jk. Ota yhteyttä irl!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1819
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      82
      1606
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe