Koen ongelmaksi sen, että panettaa koko ajan. Mieheni ei pysy tahdissani mukana, vaan seksiä harrastamme vaihtelevasti 2-4 kertaa viikossa. Edellisessä suhteessa minulla oli pidempiä salasuhteita useampia, kun seksi exän kanssa kuihtui. Olin tuolloin kokematon ja halusin vaihtelua. Koskaan en ole seksistä kieltäytynyt. Mies harvemmin innostuu menkkaseksistä ja tuolloin joudun aina tyydyttämään itseni. Minulle sopiva rakasteluväli olisi n. 3-4 kertaa päivässä. Kysymys menee miehille. Pidättekö liian helppona naista, joka aina haluaa? Pitäisikö minun mielestänne esittää miehelleni joskus vaikeasti tavoiteltavaa?
Miten mies näkee kyltymättömän naisen?
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Missä olet sinä halukas nainen,panisin mehusi liikkeelle.
Tv.Kyltymätön - Anonyymi
Näin miehenä on sanottava, että en pane, nussi enkä nai, ainoastaan rakastelen.
Ainakin toistaiseksi olen löytänyt sellaisen naisen, jonka kanssa voin rakastella todella pitkään, joskus tuntejakin. Näihin rakasteluihin kuuluu paljon muutakin kuin sukuelmien sisäkkäin liikuttelu. Orgasmien määrää ei lasketa vaan niitä tulee silloin kun hommat hoidetaan hyvin ja toinen huomioiden.
Toisinsanoen, olen sitämieltä, että laatu korvaa määrän.
Kysymykseesi vastaten, et ole helppo nainen, sinua vain ei ole osattu oikein tyydyttää. ANNAN SULLE 5-6 PÄIVÄSSÄ JA SALASSA. M33V PK SEUDULLA.
Aloittajalle
<<Pidättekö liian helppona naista, joka aina haluaa?<<
En suinkaan. Halun määrä on yksilöllinen. "Liian helppo" ei voi olla.
<<Pitäisikö minun mielestänne esittää miehelleni joskus vaikeasti tavoiteltavaa?
<<
Siskot, jotka teeskentelevät vaikeasti tavoiteltavia, ovat kamalia. Älä missään tapauksessa sorru sellaiseen.- Anonyymi
Minulla on aikalailla sama ongelma kuin aloittajalla. Hirveät halut. Nyt olen parisuhteessa jossa ihanaa seksiä lähes päivittäin ja juuri ja juuri selviän. Aiemmissa suhteissa olen etsinyt nautintoa myös muualta, mutta nyt yritän olla uskollinen koska mies on niin ihana.
Miehistähän on alkuun upeaa ja mahtavaa kun on nymfomaaninainen, mutta ennenpitkää huomaavat miten työlästä se on kun aina pitäisi jaksaa innostua.
Selkeästi liika tyrkytys vähentää miehen intoa, joten koitan malttaa antaa välillä miehen tehdä aloite ja olla tilanteen herrana, vaikka mieli tekisi ottaa mies ja nautinto nyt ja heti. Onneksi olemme sopineet että on sallittua sooloilla kun siltä tuntuu, eikä hän siitä loukkaannu.
Alkuperäiseen kysymykseen (vaikka en olekkaan mies), ei vaikeasti tavoitettavaa, mutta älä aina tyrkytä vaan anna miehellekin mahdollisuus olla mies ja tehdä aloite.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453106- 1082533
- 512521
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402188Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4751826Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2481809- 1051775
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91644Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151577R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi231417