miksi vihreät itse eivät suojele luontoa

Anonyymi

13

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haluuks jäbä ostaa suuraakkosia?

    • Anonyymi

      Eihän köyhä voi olla Vihreä sehän kuolee nälkään

      • Anonyymi

        ..eikä Helsinkiläinen voi olla Vihreä, koko pääkaupunkiseudun lämpö ja sähkö tuotetaan Kivihiilellä. Eli pääkaupunki Vihreät ovat valevihreitä..puhuvat toista tekevät toista ja vaativat muita suojelemaan luontoa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..eikä Helsinkiläinen voi olla Vihreä, koko pääkaupunkiseudun lämpö ja sähkö tuotetaan Kivihiilellä. Eli pääkaupunki Vihreät ovat valevihreitä..puhuvat toista tekevät toista ja vaativat muita suojelemaan luontoa!

        Eikä entinen kepulainen ja nykyinen persu voi myöskään olla Vihreä.

        Maaseutuelättien elintasoa ei kyetä pitämään yllä. Pitää kaikenmaailman moottoriteitä ja lentokenttiä rakentaa helsinkiläisten veronmaksajien kustannuksella.

        Tehkää tuottavaa työtä niin ei tarvitse valtiontukiloisia anoa, vai mitä brysselineuroja nuo nykyään ovat. En ole aivan selvillä näistä persujen nykyväittämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä entinen kepulainen ja nykyinen persu voi myöskään olla Vihreä.

        Maaseutuelättien elintasoa ei kyetä pitämään yllä. Pitää kaikenmaailman moottoriteitä ja lentokenttiä rakentaa helsinkiläisten veronmaksajien kustannuksella.

        Tehkää tuottavaa työtä niin ei tarvitse valtiontukiloisia anoa, vai mitä brysselineuroja nuo nykyään ovat. En ole aivan selvillä näistä persujen nykyväittämistä.

        ..olen itseni ja perheeni elättänut ilman tukiaisia jo vuodesta1976.. tv. pohjoisenpoika. ps. ja myös moni muu.. niin, ja vielä, eläkeikä jo häämöttää muutaman vuoden päästä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä entinen kepulainen ja nykyinen persu voi myöskään olla Vihreä.

        Maaseutuelättien elintasoa ei kyetä pitämään yllä. Pitää kaikenmaailman moottoriteitä ja lentokenttiä rakentaa helsinkiläisten veronmaksajien kustannuksella.

        Tehkää tuottavaa työtä niin ei tarvitse valtiontukiloisia anoa, vai mitä brysselineuroja nuo nykyään ovat. En ole aivan selvillä näistä persujen nykyväittämistä.

        eihän sukaan ole sinuakaan kieltänyt tukiaisilla elämästä,eikun otat vain vaikka miljoonan lainan jota vastaan kiinnität pankille kaiken omaisuutesi ja perustat tuotantoyksikön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eihän sukaan ole sinuakaan kieltänyt tukiaisilla elämästä,eikun otat vain vaikka miljoonan lainan jota vastaan kiinnität pankille kaiken omaisuutesi ja perustat tuotantoyksikön

        onpas minu sukaa kielletty tukielätysrahoista nauttimista. miljoonalainan ottaminen ei ole tukisukaan ottamista. eikä kiinnitystodistuksen toimittamista pankille. kepu tuotantoyksikkö on juuri tuota kaiken omaisuuden luovuttamista pankille, kuten kirjoitit.

        Juo vähemmän viinaa niin tällöin pääsi selviää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onpas minu sukaa kielletty tukielätysrahoista nauttimista. miljoonalainan ottaminen ei ole tukisukaan ottamista. eikä kiinnitystodistuksen toimittamista pankille. kepu tuotantoyksikkö on juuri tuota kaiken omaisuuden luovuttamista pankille, kuten kirjoitit.

        Juo vähemmän viinaa niin tällöin pääsi selviää.

        joo ei sinunkaan kannata sekakäyttää niin ymmärrät asioita paremmin


    • Anonyymi

      Kunhan kupataan köyhiä,ilmastohapatuksella!

    • Nyt kun kaikki muttaa kaupunkeihin ja vihreätkin jo siellä asuu, jää Luonto yksi ja kauas ihmisestä. Kuka sinne viitsii enää mennä sääskien kupattavaksi?

      Luonto siellä sitten rehottaa ja kaupungit savuttaa. Kun koko maailma oppii tähän samaan, ei kukaan halua tehdä lapsia (koska ruuhkavuodet ovat raskaita), kaikki ovat sivistyneitä vihreitä, polkupyöräilevät ja asuvat yksiöissä varsinkin pääkaupungissa, koska siellä kuulemma on kulttuuria (vaikka en ole sitä siellä koskaan nähnyt).

      Näin asia korjaantuu itsestään. Ihminen poistuu taka-alalle kunne viimeinen savu katoaa kaupungin vihreästä polttouunista.

    • Anonyymi

      odotan tutkimustasi siitä, etteivät vihreät suojele luontoa.

      • Anonyymi

        lentokoneen ja taksin käyttö ei tue vihreiden näkemyksiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        lentokoneen ja taksin käyttö ei tue vihreiden näkemyksiä

        ..eikä se,että Vihreät asuu ja elää paikassa jossa lämpö ja sähkö tuotetaan Kivihiilellä!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe