vaan kerskakuluttavat muiden kustannuksella vaatien muita asumaan kerrostaloissa ilmastopoliittisin perustein.
alla olevasta linkistä näkyy miten vihreillä itsellään satojentyhansien asuntovelat koska kerrostaloasuminen ei sovi omalle itselle,muille se vihreiden mielestä kyllä sopii.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/de7d3ce4-836e-4d2a-919a-224c6ca22857
miksi vihreät itse eivät suojele luontoa
13
73
Vastaukset
- Anonyymi
Haluuks jäbä ostaa suuraakkosia?
- Anonyymi
Eihän köyhä voi olla Vihreä sehän kuolee nälkään
- Anonyymi
..eikä Helsinkiläinen voi olla Vihreä, koko pääkaupunkiseudun lämpö ja sähkö tuotetaan Kivihiilellä. Eli pääkaupunki Vihreät ovat valevihreitä..puhuvat toista tekevät toista ja vaativat muita suojelemaan luontoa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..eikä Helsinkiläinen voi olla Vihreä, koko pääkaupunkiseudun lämpö ja sähkö tuotetaan Kivihiilellä. Eli pääkaupunki Vihreät ovat valevihreitä..puhuvat toista tekevät toista ja vaativat muita suojelemaan luontoa!
Eikä entinen kepulainen ja nykyinen persu voi myöskään olla Vihreä.
Maaseutuelättien elintasoa ei kyetä pitämään yllä. Pitää kaikenmaailman moottoriteitä ja lentokenttiä rakentaa helsinkiläisten veronmaksajien kustannuksella.
Tehkää tuottavaa työtä niin ei tarvitse valtiontukiloisia anoa, vai mitä brysselineuroja nuo nykyään ovat. En ole aivan selvillä näistä persujen nykyväittämistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä entinen kepulainen ja nykyinen persu voi myöskään olla Vihreä.
Maaseutuelättien elintasoa ei kyetä pitämään yllä. Pitää kaikenmaailman moottoriteitä ja lentokenttiä rakentaa helsinkiläisten veronmaksajien kustannuksella.
Tehkää tuottavaa työtä niin ei tarvitse valtiontukiloisia anoa, vai mitä brysselineuroja nuo nykyään ovat. En ole aivan selvillä näistä persujen nykyväittämistä...olen itseni ja perheeni elättänut ilman tukiaisia jo vuodesta1976.. tv. pohjoisenpoika. ps. ja myös moni muu.. niin, ja vielä, eläkeikä jo häämöttää muutaman vuoden päästä :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä entinen kepulainen ja nykyinen persu voi myöskään olla Vihreä.
Maaseutuelättien elintasoa ei kyetä pitämään yllä. Pitää kaikenmaailman moottoriteitä ja lentokenttiä rakentaa helsinkiläisten veronmaksajien kustannuksella.
Tehkää tuottavaa työtä niin ei tarvitse valtiontukiloisia anoa, vai mitä brysselineuroja nuo nykyään ovat. En ole aivan selvillä näistä persujen nykyväittämistä.eihän sukaan ole sinuakaan kieltänyt tukiaisilla elämästä,eikun otat vain vaikka miljoonan lainan jota vastaan kiinnität pankille kaiken omaisuutesi ja perustat tuotantoyksikön
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eihän sukaan ole sinuakaan kieltänyt tukiaisilla elämästä,eikun otat vain vaikka miljoonan lainan jota vastaan kiinnität pankille kaiken omaisuutesi ja perustat tuotantoyksikön
onpas minu sukaa kielletty tukielätysrahoista nauttimista. miljoonalainan ottaminen ei ole tukisukaan ottamista. eikä kiinnitystodistuksen toimittamista pankille. kepu tuotantoyksikkö on juuri tuota kaiken omaisuuden luovuttamista pankille, kuten kirjoitit.
Juo vähemmän viinaa niin tällöin pääsi selviää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onpas minu sukaa kielletty tukielätysrahoista nauttimista. miljoonalainan ottaminen ei ole tukisukaan ottamista. eikä kiinnitystodistuksen toimittamista pankille. kepu tuotantoyksikkö on juuri tuota kaiken omaisuuden luovuttamista pankille, kuten kirjoitit.
Juo vähemmän viinaa niin tällöin pääsi selviää.joo ei sinunkaan kannata sekakäyttää niin ymmärrät asioita paremmin
- Anonyymi
Kunhan kupataan köyhiä,ilmastohapatuksella!
Nyt kun kaikki muttaa kaupunkeihin ja vihreätkin jo siellä asuu, jää Luonto yksi ja kauas ihmisestä. Kuka sinne viitsii enää mennä sääskien kupattavaksi?
Luonto siellä sitten rehottaa ja kaupungit savuttaa. Kun koko maailma oppii tähän samaan, ei kukaan halua tehdä lapsia (koska ruuhkavuodet ovat raskaita), kaikki ovat sivistyneitä vihreitä, polkupyöräilevät ja asuvat yksiöissä varsinkin pääkaupungissa, koska siellä kuulemma on kulttuuria (vaikka en ole sitä siellä koskaan nähnyt).
Näin asia korjaantuu itsestään. Ihminen poistuu taka-alalle kunne viimeinen savu katoaa kaupungin vihreästä polttouunista.- Anonyymi
odotan tutkimustasi siitä, etteivät vihreät suojele luontoa.
- Anonyymi
lentokoneen ja taksin käyttö ei tue vihreiden näkemyksiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lentokoneen ja taksin käyttö ei tue vihreiden näkemyksiä
..eikä se,että Vihreät asuu ja elää paikassa jossa lämpö ja sähkö tuotetaan Kivihiilellä!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427