Myllytullin koulu?

Anonyymi

Hei.
Olemme muuttamassa Ouluun ja perheeseen kuuluu yläkoulussa opiskeleva nuori.haluaisin kysyä kokemuksia em.koulusta esim.oppilaista/opettajista jne.myös kokemukset Myllytulli asuinalueena( hyvät ja huonot puolet)kiinnostaisi.
Kiitos jo etukäteen.

5

2547

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Myllytullin koulussa on hyvät opettajat. Mutta vanha koulu ja sisäilmaongelmia kuulemma edelleen, vaikka remonttia on tehty paljon. Joten jos nuorellasi on astma tms. niin en suosittele.
      Myllytullissa on sekä vuokra- että omistusasuntoja. Osa vuokrataloista rauhattomia, hyvin sekalaista porukkaa asuu, Itse olen asunut Puusepänkuja 1:ssä ja silloin ainakin oli talo rauhallinen ja siisti. Lähikauppa vieressä ja kaikki muutkin palvelut lähistöllä kuten myös Ainolan puisto. Autolle voi vuokrata hallipaikan.

    • Anonyymi

      Kiitos asiallisesta vastauksesta!voisinko saada vielä vinkkejä,missäpäin myllytullia rauhattomimmat talot mahdollisesti sijaitsee?
      Kiitos vastaajille jo etukäteen.

    • Anonyymi

      Sanonpahan vain, että älä laita lastasi sinne kouluun.

    • Anonyymi

      Minä en kyllä Myllytulliin muuta.

    • Anonyymi

      Taru Anneliko se taas muuttaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2870
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2430
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2210
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2022
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe