Lähtekää mukaan kokeillaan jotain juhannus taikaa esim. 7 kukkaa tyynyn alle. Kaikki kertoo sitten huomenna että miten meni. Laittakaa siis jos tuutte mukaan ja mitä taikaa aiotte kokeilla :)
Juhannus taiat
Anonyymi
7
1018
Vastaukset
- Anonyymi
Hauska idea :D lähen ehdottomasti mukaan
~22v - Anonyymi
Meitsi vois kokeilla kyl läpällä jotain. Voiko poika tehä tän kukkii tyynyn alle ja miten se tehää🤘
- Anonyymi
Mä ollut naimisissa 12 vuotta että turhaan sitä sulhasta ettiin.
Toivottavasti saat ihmisiä tähän mukaan nimittäin kiva idea. - Anonyymi
Pitäiskö sitäxd??
T. 13vee tyttö - Anonyymi
En kokeile koska en usko että toimiii
- Anonyymi
Siis onks seuraava yö jolloin noita voi tehä??
- Anonyymi
Mistä mä ne luonnon kukat otan? Kun asun Hesan lähiössä kerrostalo alueet?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2454402Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232859Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412612Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?861585Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161508- 491229
- 851164
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En1921030- 45996
- 59993